Pairing-Yunho , Jaejoong
Genre - Oneshot , school life , romance.............................................................
လူဆိုတာက တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ေတာ့ မတူၾကဘူး
မဟုတ္လား..ဒီေတာ့ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ပံုစံကလည္းအျခားသူေတြနဲ႔မတူပါဘူး..ေက်ာင္းမွာဆို ခပ္ေအးေအးပဲေနၿပီး.. အျခားသူေတြနဲ႔ စကားအေျပာအဆို လည္း သိပ္မ႐ွိဘူး..
ၿပီးေတာ့.. ကြၽန္ေတာ္က အျပံဳး အရယ္ လည္းသိပ္မ႐ွိေတာ့..ၾကည့္လိုက္ရင္. ခံစားခ်က္ မရွိတဲ႕လူတစ္ေယာက္ရဲ႕.ပံုစံမ်ိဳး...
ဒါေပမယ့္လည္း. ကြၽန္ေတာ္လည္း လူတစ္ေယာက္ပါ.း..ခံစားခ်က္ေတာ့ ႐ွိတာေပါ့.. ..
အ့ဲ ဒီ့ ေန ့က.. သူ.. ကြၽန္ေတာ္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္.
သူေျပာလိုက္တဲ့ အခ်ိန္တုန္းကဆို.. ကြၽန္ေတာ္ရင္ေတြခုန္လြန္းလို႔..ဘာေျပာရမွန္း မသိျဖစ္ခဲ့ရတယ္..ဒါေပမယ့္. ကြၽန္ေတာ့္ ထံုးစံအတိုင္း.. မ်က္ႏွာကေတာ့..မတုန္မလႈပ္...ဘာမွ မျဖစ္တဲ့ ပံုစံေပါ့...
ခုဆိုရင္ သူနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ တြဲျဖစ္တာ ႏွစ္လ ေလာက္႐ွိၿပီေပါ့....ကြၽန္ေတာ္ဘက္က သူအေပၚ ဘာခံစားခ်က္မွမ႐ွိတဲ့ ပံုနဲ႔သူ႔ကို ဆက္ဆံေနေပမယ့္.. သူကေတာ့.. ကြၽန္ေတာ္ကိုအရမ္း ဂ႐ုစိုက္ တယ္
တစ္ခါတစ္ေလ.. သူနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္လိုခံစားရတယ္ဆိုတာကေျပာျပခ်င္ေပမယ့္.. ပါးစပ္က ဘာလိုလဲမသိ. အျမဲ ဆြံ႔အ ေနတတ္တဲ့. ကိုယ့္ ကိုယ္ကို မုန္းမိတယ္ ......
သူ႔ အေပၚမွာ. ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို. အျပဳအမူနဲ႔.မေဖာ္ျပႏိုင္ေပမယ့္.ရင္ထဲမွာေတာ့.. သူအျမဲ႐ွိေနတာပါ..
ေက်ာင္း အေပၚထပ္က ပန္းခ်ီခန္းရဲ႕ ျပတင္းေပါက္ေနၿပီးေတာ့..ေအာက္မွာ.. ေဘ့စ္ေဘာကစား ေနတဲ့ သူ ့ ကို အျမဲေငးၾကည့္ရင္း..သူ႔ရဲ႕ ပံုေလးေတြဆြဲေနတတ္တာကလည္း.. ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အက်င့္ေလ...
ေက်ာင္းမွာ သူနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္က.. Club ခ်င္း မတူၾကဘူး...ကြၽန္ေတာ္က ပန္းခ်ီ Club ၀င္ထားၿပီး.သူကေတာ့.. အားကစား Club ကေလ..
တခါတစ္ေလ.. ျပတင္းေပါက္ကေန. သူ ကစားေနတာကို ေငးၾကည့္ ေနရင္း...သူကလည္း. ကြၽန္ေတာ္႐ွိရာ ျပတင္းေပါက္ဆီကို.ေမာ့ၾကည့္တတ္တယ္.. ကြၽန္ေတာ့္ကို ေတြ႔သြားလို႔ကေတာ့..ျပံဳးရြင္စြာ လက္ျပႏႈတ္ဆက္ တတ္တယ္..
ESTÁS LEYENDO
Yunjae OneShot Collections (Yaoi)
De TodoGenre ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စံုတယ္.. Romance ,Mpreg , Fantasy , School life ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Manga ကို Yunjae ver ေျပာင္းေရးထားတာပါ...