Jaejoong က ညစာျပင္ရင္း.. Changmin ျပန္အလာကို ေစာင့္ေနစဥ္..ဖုန္းတစ္ခု ၀င္လာ၏...
"Hello., Jaejoong ah., Appa ပါ...
သူ က Yunho ၏.. ဖခင္ ျဖစ္သည္။...
"ဒီေန႔ Minnie ကို.. Appa တို႔ အိမ္မွာ ေခၚထားလိုက္မယ္...
သူ႔ အဘြားကလည္း သူ႔ကို ေတာ္ေတာ္ေတြ႔ခ်င္ေနတာ... ""Nae.. Appa., ေခၚထားလိုက္ေလ....ရပါတယ္..
"ဒါနဲ႔.. Jaejoong ah.. , Yunho ကို. ဂ႐ုစိုက္လိုက္ပါဦး..
"ဟင္... Yunho ဘာျဖစ္လို႔လဲ...
Jaejoong က စိုးရိမ္စြာေမးလိုက္ေလ၏..
"Changmin ေျပာေတာ့.. ဒီရက္ပိုင္း Yunho ေနမေကာင္းဘူးတဲ့..."
Mr Jung ေျပာမွ သူ သတိရလိုက္သည္။...ဒီရက္ပိုင္း. Changmin ေၾကာင့္.. သူတို႔ႏွစ္ေယာက္.အတူတူ အိပ္ျဖစ္သည္။..အဲ့ဒီ့ အထဲက. Yunho မ်က္ႏွာညွိဳးေနတာ.. Jaejoong သတိထားမိသည္။..
"Nae...., Appa. , သူ႔ကို.. ဂ႐ုစိုက္လိုက္ပါ့မယ္....
"ေအး..ေအး.. အဲ့ဒါဆို.ဒီရက္ပိုင္းMinnie ကို. Appa တို႔..ခဏ ေခၚထားလိုက္မယ္...."
.
.
.
အိမ့္ေ႐ွ႕က ကားသံၾကားေတာ့မွ.. Jaejoong စိတ္ေအး သြားရ၏....ေတာ္ၾကာ.. ဟိုေန႔ကလို Yunho ျပန္မလာဘဲ ေနမွာကို.စိုးရိမ္ေနရတာ.. အခု ျပန္လာေတာ့.. ေတာ္ေသး၏...Jaejoong ထင္ထားတဲ့ အတိုင္းပဲ.. Yunho က ေရာက္ေရာက္ခ်င္းဘဲ..သူ ့အခန္းထဲကို ၀င္သြားၿပီး.. Lock ခ်ထားေလ၏....
.
.
.>>>သူ အိပ္မ်ား.အိပ္ေနၿပီလား..>>>
Jaejoong တံခါးေခါက္ၾကည့္ေတာ့လည္း..အထဲက ဘာသံမွ မၾကားရ...Jaejoong လည္း.စိုးရိမ္တာနဲ႔.. သူ႔မွာ ႐ွိတဲ့ ေသာ့ပို ကို ယူၿပီး..တခါးကို ဖြင့္လိုက္သည္။..
အထဲ ၀င္ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. ခုတင္ေပၚတြင္.. Yunho အိပ္ေပ်ာ္ေနတာ ကို.ေတြ႔ေလ၏...
သူက.. အျပင္က ျပန္လာတဲ့ ၀တ္စံုကိုေတာင္ မလဲႏိုင္ဘဲ..အိပ္ေပ်ာ္ေနေလရဲ ့...တကိုယ္လံုး. တုန္ၿပီး.. ေခြၽးေတြလည္း. ထြက္ေန၏..အိပ္ေပ်ာ္ေနေပမယ့္. သူပံုစံက. တစ္ခုခု ခံစားေနရသည့္ဟန္....
DU LIEST GERADE
Yunjae OneShot Collections (Yaoi)
SonstigesGenre ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စံုတယ္.. Romance ,Mpreg , Fantasy , School life ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Manga ကို Yunjae ver ေျပာင္းေရးထားတာပါ...