*~*~Quiet~*~*

2.4K 135 1
                                    

>>>> ကိုယ္​ ႐ွိ​ေနသ​ေရြ႔.... မင္​းဘယ္​​ေတာ့မွ မယိုင္​လဲ​ေစရဘူး.. မင္​းရဲ႕ ​ေဘးမွာ..... အျမဲ ႐ွိ​ေန​ေပးမယ္​.... >>>


ငါ မင္​းကို.. အရမ္​းမုန္​းတယ္​.. Jung Yunho....
မင္​း.. ငါကို အ​ေလးမထားခဲ့ဘူး....
ကတိ တစ္​ခု ကို လြယ္​လြယ္​ နဲ႔ ​ေပးၿပီး နင္​ ဖ်တ္​ခဲ့တယ္​...
ငါ.. အခု ယိုင္​လဲ ခ်င္​​ေနၿပီ.....
ဒါ​ေပမယ္​့.. ငါ ယိုင္​လဲ သြားရင္​.. ​ေဖးမ ​ေပးမယ္​့.. မင္​းက မ႐ွိ​ေတာ့... ငါ အားတင္​း ထားရတာ ပင္​ပန္​းလွၿပီ....

ျမန္​ျမန္​ ျပန္​လာခဲ့ပါ.... ငါ့ဆီကို.......

ဒါမွမဟုတ္​.... ငါလိုက္​ခဲ့ ရမလား........

သူ ဒိုင္​ယာရီ စာအုပ္​ကို ထပ္​လွန္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့......
​ေနာက္​မွာ... ဘာစာ မွ ဆက္​မ​ေရးထား​ေတာ့....

သူစာအုပ္​ကို ပိတ္​လိုက္​ၿပီး... သက္​ျပင္​း႐ွည္​ တခ်က္​ ဆြဲခ်မိလိုက္​သည္​၊....

ၿပီး​ေတာ့.. သူ႔​ေဘးနားမွာ ႐ွိတဲ့ ခုတင္​ကို တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....

ခုတင္​​ေပၚမွာ.လဲ​ေလ်ာင္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ ​ေကာင္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​.....

မ်က္​ႏွာက ပကတိ ျဖဴစင္​ ၾကည္​လင္​​ေနၿပီ . အပူအပင္​ ကင္​းမဲ့လ်ွက္​....

အိပ္​ယာခင္​းျဖဴျဖဴ ​ေပၚ​တြင္​ . သူ႔ရဲ႕ လက္​​ေကာက္​ဝတ္​ဆီမွ တသြင္​သြင္​စီးဆင္​းလာ​ေတာ့.. ​ေသြးမ်ား​ေၾကာင္​့ ခ်င္​းခ်င္​းနီလ်က္​....

ျမင္​းကြင္​းက အနိဌာရံု ဆို​ေပမယ္​့လည္​့... လွပ​ေနသ​ေယာင္​​ေယာင္......

အသက္​မဲ့​ေန​ေပမယ္​့ သူ႔အျပံဳး​ေတြက အသက္​ဝင္​​ေနသည္​့ဟန္​...

သူ႔ ​ေငးၾကည္​့​ေနစဥ္​မွာပင္​.. အခန္​းထဲကို.. လူတစ္​​ေယာက္​ထပ္​ဝင္​လာသည္​၊...

" ဆရာ.... ဒါဆို... ဒီျဖစ္​စဥ္​ကို..ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို အဆံုးစီရင္​သြားတဲ့ ျဖစ္​စဥ္​လို႔ပဲ... သက္​မွတ္​လိုက္​ ​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​....

"​ေအး​ေပါ့.. ဒီ ဒီုင္​ယာရီ ထဲက အရ ဆိုရင္​... သူ ကိုယ္​ကို သက္​​ေသ သြားတယ္​ ဆိုတာ အ​ေသအခ်ာဘဲ​ေလ...

"​သူ႔ ​ေကာင္​​ေလး... ဟို တစ္​ပတ္​ကမွ ဆံုးသြားတာ​ေလ
အရင္​တည္​း က Coma ျဖစ္​​ေနလို႔ ​ေဆး႐ုံမွာ တင္​ထားရတာ ႏွစ္​ႏွစ္​ ​ေက်ာ္​​ေနၿပီ ..

" သူလည္​း.. ​ေတာ္​​ေတာ္​ အားတင္​းၿပီ.. ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​နဲ႔ အသက္​႐ွင္​ခဲ့ရတဲ့ ပံုဘဲ... ခု.. သူ မ႐ွိ​ေတာ့​ေတာ့.. သူလည္​း ခံႏိုင္​ရည္​ မ႐ွိ​ေတာ့ ဘူးထင္​တယ္​....."

ခုခ်ိန္​မွာ..ငါတို႔ တတ္​ႏိုင္​တာက.. ဆု​ေတာင္​း​ေပး႐ုံဘဲ ​ေပါ့...
သူတို႔ ႏွစ္​ဦး.. ဘဝ သစ္​မွ ျပန္​ ​ေတြ႕ဆံုၿပီ.... ဒီ့ထက္​ ​ေလးနက္​ခိုင္​မာ တဲ့ အခ်စ္​​ေတြ နဲ႔ ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ရြင္​ရြင္​ ဘဝကို ျဖတ္​သန္​းႏိုင္​ပါ​ေစ. လို႔.. ငါ ဆု​ေတာင္​း​ေပးခဲ့ပါတယ္​......

​ေပ်ာ္​ရြင္​ပါ​ေစ.... Kim Jaejoong........​

......................................................

ပ်င္​းလို႔ ဒါ​ေလးပါ တင္​လိုက္​တာ...
ဘာမွ ဟုတ္​ဖူး... ဒီတိုင္​းfeel ထားတာ​ေလးပါ... ဟီး..


Yunjae OneShot Collections (Yaoi)Where stories live. Discover now