ေဆး႐ုံက လူနာခန္းထဲမွာ..အထီးက်န္ စြာ..တကိုယ္တည္းျဖတ္သန္း ေနရတဲ့ Jaejoong အဖို႔ေတာ့.. Yunho အလာကို အျမဲ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတတ္တာ.. သူ႔အတြက္ အက်င့္တစ္ခုလို ျဖစ္ေနသည္။
Yunho ကလည္း.. ဘယ္သူမွ မ႐ွိတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးဆို..သူဆီ.
ေရာက္ေရာက္ လာတတ္သည္။...တတ္ဆိတ္ ၿငီးျငဴ စရာ ေကာင္းလွတဲ့ သူ႔ဘ၀ ဟာ..
Yunho ေၾကာင္ ေပ်ာ္ရြင္မႈ ဆိုတာကို..ခံစားတတ္လာတယ္..."Yunho ah.., ခုမွ လာရသလား..."
"ငါ့မွာေတာ့..မင္းလာမယ္ထင္ၿပီး...ေန႔တိုင္း ေမ်ွာ္လိုက္ရတာ..""Mian...အလုပ္ကိစၥ ေတြနဲ႔ မအားလို႔..နင့္ဆီ မလာျဖစ္တာ.."
" ဒါဆို...ခုေရာ..ဒီကို..အလုပ္ကိစၥ နဲ႔ လာတာလား.."
"ဟင့္အင္း.. မင္းနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔..ဒီကို တမင္သက္သက္ လာတာ..."
"ဟင္....တကယ္လား..."
Yunho စကားေၾကာင့္ Jaejoong မ်က္ႏွာေလး ၀င္းပသြားၿပီး ေတာက္ပ စြာ ျပံဳးလိုက္သည္။...
"အင္း...တကယ္ေပါ့..."
"ေနာက္ဆို.ခဏခဏ.လာပါေနာ္..ဒီမွာ စကားေျပာစရာဆိုလို႔ဆရာ၀န္ေတြ..သူနာျပဳ ေတြဘဲ ႐ွိတာ..သူတို ့ကလည္း... ေနေကာင္းလား..သက္သာလား..ေဆးေသခ်ာ ေသာက္ရဲ႕လား...ဒီစကားေတြဘဲ ေမးေနတာ..ၾကာေတာ့ စိတ္ညစ္လာၿပီ.... အဲ့ဒါေၾကာင့္ ငါ့မွာ..မင္းကိုဘဲ ေမ်ာ္ေနရတာ.."
"အင္းပါ..Jaejoong ရယ္.. ငါ ခဏ ခဏ လာႏိုင္ေအာင္..ႀကိဳးစားပါ့မယ္...."..
အခ်ိန္ၾကာလာသည္ ႏွင့္ အမ်ွ သူတို႔ ႏွစ္ဦးရဲ႕..ရင္းႏွီးမႈ သံေယာဇဥ္ က ပိုပို တိုးလာသည္။...
.
.
."Jae..ah. ကိုယ္.ေရာက္ၿပီီ !.."
Yunho အခန္းထဲ ၀င္လာေတာ့..ခုတင္ေပၚ တြင္.ေဖ်ာ့ေတာ့စြာ လဲေလ်ာင္း ေနေသာ..Jaejoong ကို ေတြ႔ေလသည္။..
မ်က္ႏွာမွာ..ျဖဴဖတ္ျဖဴေရာ္ ႏွင့္..အေတာ္. အားနည္းေနသည့္ပံု..
"Yun.ho ah....နင္ေရာက္လာၿပီကို..."
Jaejoong က ေဖ်ာ့ေတာ့စြာ ေျပာရင္း.. လွဲ ေနရာမွ အတင္းအားယူၿပီ..ထေလ၏..
Yunho လည္း..Jaejoong..နား အေျပးသြားၿပီး..Jaejoong ထိုင္ႏိုင္ေအာင္..၀ိုင္းကူတြဲေပးရင္း...
DU LIEST GERADE
Yunjae OneShot Collections (Yaoi)
SonstigesGenre ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စံုတယ္.. Romance ,Mpreg , Fantasy , School life ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Manga ကို Yunjae ver ေျပာင္းေရးထားတာပါ...