Pairing - Yunho ,Jaejoong
Genre - Slightly rated , Romance ,Two shot
......................................................
ညေန ေစာင္းၿပီဆိုတာနဲ႔.. Jaeajoong တစ္ေယာက္ ထံုးစံ အတိုင္း. အျပင္ကို.တေမ်ွာ္ေမ်ွာ္လုပ္ေနေတာ့သည္။..Yunho ႐ုံးက. ျပန္အလာကို ေစာင့္ရတာလည္း.သူ႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္. အလုပ္ပဲေလ..
အခုဆို Yunho ရဲ႕ အိမ္မွာ. သူ ေနတာ..ႏွစ္လ ေက်ာ္သြားၿပီ.
သူနဲ႔ Yunho ခ်စ္သူ ျဖစ္ၿပီး..ကတည္းက. Yunho က သူနဲ႔ အတူတူ ေနဖို႔. ခြင့္ေတာင္း ခဲ့တာ... , ဒီလို နဲ႔ပဲ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ေနျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္...
သူနဲ႔.. အခုလို ေန ရတာက.. Jaejoong အတြက္ေတာ့ အေပ်ာ္ရြင္ရဆံုး အခ်ိန္ေတြပဲေပါ့...
*DingDong...*DigDong..
အိမ္ေ႐ွ႕တံခါး ဆီက ဘဲလ္ သံကို ၾကားလိုက္ရေတာ့..သူမ်က္ႏွာေလး အလိုလို ျပံဳးေပ်ာ္သြားသည္။ ဝမ္းသာ အားရ နဲ႔ အေျပးသြားၿပီး.. တံခါးကို ဖြင့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. သူ ေမ်ာ္လင့္ ထားသလို Yunho မဟုတ္... Youngmin ျဖစ္ေနသည္။...
Youngmin ကို ျမင္လိုက္ေတာ့...Jaejoong ရဲ႕ ျပံဳးရြင္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလး ခ်က္ခ်င္း ညွိဳးက်သြားသည္။..
Youngmin က Yunho ၏. အစ္ကို ျဖစ္သည္။ Yunho တို့ မိသားစု တစ္ခု လံုးက. သူနဲ႔ Yunho ကို.လံုး၀ ခြင့္ မျပဳ..ဂုဏ္ႀကီး ဂုဏ္တန္ အသိုင္းအ၀ိုင္းပီပီ.. သူလို နာမည္ပ်က္႐ွိတဲ့.ေကာင္ေလးမ်ိဳးနဲ႔. သေဘာတူႏိုင္ပါ့မလား..
သူက အရင္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ႐ႈပ္ခဲ့တဲ့ သူတစ္ေယာက္...
ေငြေၾကးခ်မ္သားတဲ့ သူေတြကိုဘဲ.. အထည္လဲ တြဲၿပီး သူတို႔ဆီက ရသမ်ွ ယူ ေနတာေပါ့.. သူ ့အတြက္ေတာ့ ေငြ႐ွာရတာ သိပ္ခက္တဲ့ အလုပ္ေတာ့ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး......, လူတိုင္း မလြန္ ဆန္ႏိုင္တဲ့ သူ႔ရဲ အလွတရားေအာက္မွာ.. ေယာက္်ားတိုင္း မိန္႔ေမာ လ်ွက္.. သူ႔ရဲ့ ေတာင္းဆို မႈ ေတြကို မလြန္ဆန္ႏိုင္ၾက...... ,
သူ အတြက္ က ပါအရင္း အႏွီးမွ မလိုဘဲ လြယ္လြယ္ကူကူ ေငြရႏိုင္တဲ့ အလုပ္ဆိုေတာ့..ဒီလိုေတြ သူလုပ္ေနတာ မေကာင္းမွန္းသိေနတာေတယင္ မစြန္႔လြတ္ႏိုင္တဲ့ အေျခအေနပါ...
သူလုပ္မွာဆိုလို႔... သူရဲ႕.. နဂို ႐ွိၿပီးသားအလွကို အလွဆံုးျပင္ဆင္ၿပီး ေယာက္်ားေတြ ကို ဆြဲေဆာင္႐ုံပဲေလ....
YOU ARE READING
Yunjae OneShot Collections (Yaoi)
RandomGenre ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စံုတယ္.. Romance ,Mpreg , Fantasy , School life ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Manga ကို Yunjae ver ေျပာင္းေရးထားတာပါ...