Pairing - Yunho , jaejoong
Genre - romance , mpreg , two shot
........................................................
#Characters
Jung Yunho ~
ေက်ာင္တတ္ေနစဥ္ ကတည္းက Jaejoong အေပၚတဖတ္သက္ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေနသူ တစ္ဦး.....
တစ္ရက္.. ေက်ာက္ေနာက္ဆံုး.. ႏႈတ္ဆက္ ပြဲ ပါတီမွာ..အရက္ အလြန္အကြၽန္မူးၿပီး... Jaejoong အေပၚ..အတင္း အတမၼျပဳ ေစာ္ကားမိခဲ့ေလရာ.....မနက္ မိုးလင္းေတာ့... သူ ဘာကို မွ မမွတ္မိေတာ့...ဒါေပမယ့္.. သူရဲ႕ နံေဘးမွာ.. လဲက် ေမ့ေမ်ာလ်ွက္႐ွိေသာ Jaejoong ကို ျမင္ေတာ့မွ...သူ အမွား.ႀကီးတစ္ခု က်ဴးလြန္ ခဲ့မွန္း သိလိုက္ေတာ့၏...
သူ ့အမွားကို . တာ၀န္ယူတဲ့ အေနနဲ႔.. Jaejoong နဲ႔ လက္ထပ္လိုက္ေလ၏...
သူရဲ႕ စိတ္မွာေတာ့.. အျမဲတမ္း. Jaejoong အေပၚ.အျပစ္႐ွိသလို႔..ခံစားေနသူ...
Kim Jaejoong~
Jaejoong အတြက္. ထို ည က အျဖစ္အပ်က္ကသူဘ၀ အတြက္.. အဆိုးရြားဆံုးနဲ႔.. ေၾကာက္လန္႔ စရာ အေကာင္းဆံုး.အျဖစ္ အပ်က္ တစ္ခု....
သူ စိတ္ ထဲေတြ.. ထို ကိစၥ ႀကီးက.. ဘယ္လိုမွ ေမ့ေဖ်ာက္လို႔.. မရႏိုင္ဘဲ.. Trauma ၀င္သြားေလေတာ့၏..
ထို စိတ္ေရာဂါ ကို. သံုးႏွစ္ေလာက္ပင္.. ေဆးကုသ ခံလိုက္ရ၏..
ထိုျပင္... ကိုယ္၀န္ရလာျခင္းေၾကာင့္. Yunho နဲ႔ လက္ထပ္လိုက္ရေလ၏...
........................................................................
"Umma..., Minnie ကို ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတယ္..သူတို႔ရဲ႕ မိဘေတြက.. အတူတူ အိပ္ၾကတယ္တဲ့..ဒါေပမယ့္ Appa နဲ႔ Umma တိုက်ေတာ့. ဘာလို႔..အတူတူ မအိပ္ၾကတာလဲ ဟင္..."
Changmin က မ်က္လံုး အျပဴးသားျဖင့္ Jaejoong အား ေမးေလ၏..
Jaejoong က Changmin အေမးကို မေျဖမီ..Yunho အားတစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့...သူက ေခါင္းကို ငံု႔ထားလ်ွက္.. စားလက္စ.ညစာကို..ဆက္စားေနေလ၏..
"Minnie ah..., Umma နဲ႔ Appa က အတူတူ မအိပ္ၾကဘူးလို႔.
ဘယ္သူကေျပာလဲ....Appa က အလုပ္ေတြမ်ားတယ္ေလ..အဲ့ဒီေတာ့..သူ႔ရဲ႕ အလုပ္ေတြကိုဂ႐ုတစိုက္ လုပ္ႏိုင္ဖို႔.ကိုယ္ပိုင္ အခန္းတစ္ခန္း႐ွိသင့္တယ္..မဟုတ္လား...အဲ့ဒီ့မွာ..သူက အလုပ္ေတြ သြားလုပ္ၿပီး..ၿပီးသြားေတာ့.Umma နဲ႔ အတူတူ လာအိပ္တာေပါ့..
ESTÁS LEYENDO
Yunjae OneShot Collections (Yaoi)
De TodoGenre ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စံုတယ္.. Romance ,Mpreg , Fantasy , School life ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Manga ကို Yunjae ver ေျပာင္းေရးထားတာပါ...