9-Bu Hafta Sonu

21 4 20
                                    

İyi okumalar...

Kantinde yemek yiyorduk fakat bu her zamankinden değişik bir yemekti. Çünkü her zaman ki gibi 3 kişi değildik bu sefer 5 kişiydik. JJ ve James da bize eklenmişti.

Karaokeye gittikten sonra onlarla daha da yakınlaşmaya başlamıştık. Jungwon yemek tepsisini alıp ayağa kalkınca bakışlarımız ona döndü. "Sunoo ve Niki ile uzun zamandan beri yemek yemiyorum. Onlarla da yemeliyim." Jihoon ve ben anlayışla kafamızı sallamıştık.

"Leo ve diğer köpeğin ne yapıyorlar?" James'ın bana yönelik sorduğu soruyla bakışlarımı ona çevirdim "Evde yatıyorlar." Yatmaktan başka yaptıkları hiçbir şey yoktu sadece yatıyorlardı.

Yanımda ki Jihoon aklına gelen anı şeyle yerinde hareketlenmeye başlamıştı. Her zaman böyle olurdu. Çok merak ettiği veya heyecanlandığı bir şey olunca sorana kadar yerinde duramazdı. "Leo hala daha çiftleşmedi mi?" Dudaklarımı büzerek kafamı olumsuz anlamda salladım. Leo beni korkutmaya başlamıştı. Hiç bir köpeği beğenmiyordu cidden ağlamak istiyorum.

Çiftleşmediği için de asabiydi bu dönemler. "Jihoon köpeğim ayağıma tecavüz ediyor aq." Dediğim şeyle üçüde gülmeye başlamıştı.

JJ, James'ın koluna vurarak konuştu. "Onun da Lora adında dişi bir köpeği var ve o da hiçbir köpeği beğenmedi bu zamana kadar. Bir denesenize."

James gözlerini sonuna kadar açarak JJ'in kafasını yapıştırdı. "Ben gavat mıyım aq. Kızımı nasıl kendi elimle vereyim." Bu çocuğun bu aralar gözüme tatlı gelmeye başlaması normal bir olay mı?

Jihoon saçını savurarak "Leo'mdan daha iyi bir damat bulamazsın kendine" dedi. JJ, Jihoon'a gülerek "Haklı"diyip Jihoon'u tasdikledi. Jihoon çevrim dışı lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Madem James'ın da köpeği vardı denemekten zarar gelmezdi. Leo'nun bir an önce çiftleşmesi lazımdı. "James sadece bir kere yan yana getirsek. Leo cidden çok asabi. Hızını alamayıp beni skck diye korkuyorum."

James bir süre gözlerimin içine bakarak düşündü. Bana bir şeyler oluyor imdat. Kafasını olumlu anlamda sallayıp "Leo'nun seni sikme tehlikesi olmasaydı kabul etmezdim." Son dediği şeye gülmüştü. Bakışlarımı hemen ondan kaçırıp teşekkür ettim.

Ben ,utanmaz ben, bugün James'dan utanmıştım. Allah'ım bana daha neler göstereceksin. "Bu hafta sonu bizim evde uygun mu?"

Oha beni eve atma teklifi ediyordu trbysz. Tabi ki de "Uygun." Bunu kaçırmazdım.

Yemeklerimiz bitince JJ ve James arka bahçeye çıkmışlardı. Biz de Jihoon ile koridorları mal gibi dolaşıyorduk.

Jihoon benim biraz önüme geçerek konuşmaya başladı "Bu hafta sonu bizim evde uygun mu?" James'ı taklid ettikten sonra diğer tarafıma geçip bu seferde bakışlarını kaçırmaya ve utanma taklidi yapmaya başlamıştı "Uygun"

Düştün bir kere bunun diline daha da kurtulamazsın Woochan, aferin sana. Jihoon'u ensesinden tutarak yanıma çektim. "Bunu birine söylersen seni ters yatırır düz skrm." Bu cümlem üzerine Jihoon ağzında ki fermuarı çekiyormuş gibi yaptı ama bir türlü kapatmıyordu.

Jungwon da bunu öğrenirse cidden bu sefer kaçış şansım yoktu.

Bölümler kısa olduğu için özür dilerim

Aklıma bir şey gelmediği için bölümler kısa oluyor.

Aklıma bir şey gelmediği için bölümler kısa oluyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Enişteniz(İroni)

Bir Çük MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin