İyi okumalar...
"Ciddili kap çükünü mü dedi?" Jungwon'un şaşırması ile gözlerimi devirdim. Leo'nun James'a saldırmasının üstünden 1 gün geçmişti ve biz gerizekalı üçlü odamda toplanmış benim dedikodumu yapıyorduk.
Evet benim, kendi dedikodumu yapacak kadar düştüm maalesef. "Lan bari gözümün içine baka baka dedikodumu yapmayın amk." Jihoon ve Jungwon omuz silkip konuşmaya devam ettiler.
"Hyung içlerinde biri vardı fırsattan istifade süzdüm çocuk taştı. Hemen o çocuğu bulmam gerekiyor." Jungwon oturduğu yerde doğrulup telefonunu eline aldı ve kilidini açtı bunların hepsini yaparken de havalı havalı konuşmayı ihmal etmiyordu. "Sen bana anlat ben sana çocuğun TCsine kadar bulurum hyungunun gülü." Jihoon heyecanla anlatmaya başlamıştı bile.
Allahım benim ne suçum vardı da beni bunlar ile sınıyorsun ya rabbim. Jungwon'un götünden ittirip kendime yatacak yer açtıktan sonra onları hiç takmamaya başlamıştım. Bir süre sonra ikili bana dönüp sorarcasına bakış artıklarında büyük bir nefes alıp "Ne soracaksınız 2 saniyeniz var."dedim.
Jihoon ellerini heyecan ile çırpıp "Şu senin çocuğun adı neydi onun hesabını bulursak benimkini de bulabiliriz."ağlarcasına ses çıkartıp bana merakla bakan ikiliye cevap verdim. "1 o benimki falan değil,2 adı James. Dünya da milyonlarca James var nasıl bulacaksınız aq."
Jungwon bana 'Benim marifetlerimi sorgulama amkodumun bizonu' dercesine baktıktan sonra susmam gerektiğini anlayıp bakışlarımı onlardan çevirdim. Her an Jungwon üstüme atlayıp patilerini geçirebilirdi.
5 dakika bile geçmeden Jungwon sevinçle yatağımda atlayıp bağırmaya başladı onun bağırması ile Jihoon da yatakta atlamaya başlamıştı "Buldum, buldum, buldum." Jihoon ve Jungwon sevinç danslarını yaptıktan sonra birbirlerine sarılmışlardı.
"Seninkinin hesabını sana attım belki konuşmak falan istersin." Jungwon ima ile konuşunca sakin bir şekilde ona cevap verdim, kesinlikle çok sakin bir biçimde "AMKOYARIM SENİN JAY FALAN DİNLEMEM KOYARIM. O BENİMKİ DEĞİL HEM ONUN HESABINA GEREK YOK NUMARASI VAR ZATEN AQ."
Verdiğim ek bilgi ile elimi ağzıma kapayıp gözlerimi belerttim. İşte şimdi sıçmıştım üstüne bir de sıvasam fena olmazdı. Ne demişler Woochan öfke ile oturan zarar ile kalkar yoksa tam tersi miydi?
Jungwon ve Jihoon ayağa kalktı ve ellerini şıkırdatarak dans etmeye başladılar aynı zamanda da şarkı söylüyorlardı. "AHAA WOOCHAN GELİN OLMUŞ GİDİYORSUN." Bu orsbuların bugün için çalıştıklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
İkisine de yastık fırlatarak durmalarını sağladım."Ben gelin olmam aq ben semeyim." Jihoon bilmiş bilmiş sırıtıp"He kabul ediyorsun yani."
Gözlerimi devirerek ellerimi sıktım bu hareket 'Eğer biraz daha taşşak geçerseniz sizi düz yatırıp ters skrm' hareketi idi.
"Arkadaşlar sizden çok sıkıldım ben sevgilimin yanına gidiyorum biraz ona trip atıp günümü güzelleştirmem gerekiyor." Jungwon'un tavırlarına gülerken bir anda yüzümü acı çeker gibi buruşturdum "Yazık lan çocuğa senin yüzünden psikolojisi bozuldu. Ben ona yeni karılar ayarlayayım da sen gör."
Jungwon bana dil çıkartıp hafif uzamış olan saçlarını savurdu ve"Karı değil bu arada daha nazik ol hayvan herif."dedi. Yüzüme pislik bir gülümseme takıp"Nazik karı" diyince işler hiç düşündüğüm gibi olmadı çünkü sağlı sollu saldırıya uğramıştım.
En son yerde paspas olmuştum. Amkodumun hayatı bir kere de yüzüme gül.
Jihoon patlayan kaşıma pansuman yaparken dolan gözlerini gizlemeye çalışıyordu. Jungwon da yanıma oturmuş elimi tutmuş bir şekilde ağlıyordu."Lan ağlamayın amk görende beni seviyorsunuz sanacak." İkiside anlık bir şekilde yüzüme baktılar ve aynı anda konuşarak sarıldılar."SEVİYORUZ TABİ APTAL BU NASIL BİR CÜMLE."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çük Meselesi
Fanfic"LAN GÜLECEĞİNİZE ALIN ŞU KÖPEĞİ ÜSTÜMDEN AŞAĞI DOĞRU İNİYOR ÇÜKÜMÜ KOPARTCAK."