Bölümü smut yazmaya karar verdim.
jiminmise bölümü verdiğin gazla yazıyorum hadi bismillah
Çarpılacağım az kaldı
Ayrıca 🔞 sembolü bulunan yerde başlıyor ve tekrar 🔞 sembolü koyduğum yerde bitiyor smut bölüm. Okumak istemeyenler için bilgilendirme yapmak istedim.
♡^▽^♡
"Ama canım badem sütü istemiyor, ben senin sütünü istiyorum" dediğinde ima ettiği şeyle birlikte arkama döndüm.
Göz kırpıp bana doğru geldi ve elini şişliğime attı.
Aman Tanrım.
Şok olmuş biçimde baktığım gözleri arsızca bakıyordu bana. Eli hala penisimdeyken yavaşça dudaklarıma yaklaştı ve küçük bir öpücük bıraktı. Hala mal mal suratına bakmaya devam ederken penisimin üzerinde olan elini, elime götürdü ve beni salona doğru götürmeye başladı.
Hala geçirdiğim şok yüzünden ne yaptığımızı kavrayamıyordum ve birazdan neler olacağını algılamakta zorlanıyordum.
🔞
Salona girdiğimizde tuttuğu elimi bıraktı ve bana döndü. Arsız bakışları beni daha da beter hale getirirken bana doğru yaklaştı ve dudaklarımı öpmeye başladı. Şoktan çıktıktan sonra ona karşılık vermeye başladım, ellerimi kalçalarına yerleştirerek koltuğa doğru ilerlettim.
Koltuğa uzattıktan sonra elimi giyindiğim siyah eşofman altına koyup indirmeye başladım. Elimin üzerinde bir el daha hissedince bakışlarımı Yeonjun'a doğru çevirdim.
Koltuktan aşağı kayıp yerde dizlerinin üzerinde durdu ve eşofman altımı boxerımla beraber aşağı indirdi. Koltuğa oturdum ve onu izlemeye başladım.
Eline kalkmış penisimi aldığında gözlerimi sıkıca kapatıp bir küfür savurdum. Küçük bir kıkırtı sesi duydum ama gözlerimi açamadım.
Dilini penisimin ucunda hissedince ortaya bir inilti bıraktım. Küçük bir dil darbesi attı ucuna ve geri çekildi. Eliyle ileri geri hareket ettirmeye başladı. Biraz daha öyle devam ettikten sonra tekrar dilini penisimin ucuna vurdu ama biraz oyalandı. Her hareketinde daha çok inliyordum ve içeride uyuyan kız kardeşimin uyanmasından korkuyordum.
En sonunda tüm penisimi ağzına almış ileri geri hareket etmeye başlamıştı. Sıcak ve ıslak dili penisimi çevreliyor, beni deli ediyordu. Kapalı olan gözlerimi açtım ve başımı ona doğru eğdim.
Göz göze geldiğimizde ağzında olan penisim yüzünden gözünden birkaç damla yaş düştü. Hala ileri geri hareket ederken elimi yanağına koydum ve yanağındaki ıslaklığı sildim.
Dişlerini penisime batırdığında resmen çığlık atmıştım. "Siktir, ısırma!" diye bağırınca dolu olan ağzına rağmen kıkırdadı ve işine devam etti.
Boşalmama yakın elimi saçlarına attım ve onu yönlendirmeye başladım.
"Evet, işte böyle bebeğim. Evet" oh fazla iyiydi! Daha önce acaba birine ağız işi vermiş miydi?
Bunu düşünmek beni sinirlendirdi ve bir anda ağzından çıktım. Onu koltuğa bıraktım ve üzerindeki kot pantolonu çıkardım. Ne yani sevişeceğimizi bilerekten altına boxer giymemiş miydi?
Pantolonu indirdiğim gibi fırlayan penisine sırıtarak baktım ve kendi penisimi onun deliğine hizzaladım. Islatmayla uğraşamazdım, zaten çok beklemiştim biraz daha beklersem ölecektim. Bir anda girmemi o da beklemiyor olacak ki gözleri sonuna kadar açıldı ve büyük bir çığlık attı. Eunchae uyanmadıysa şerefsizim!
Dudaklarına doğru eğildim çığlığını boğmak için onu öpmeye başladım. Her giriş çıkışımda canı daha fazla acıyordu. Elini omuzuma attı ve beni ittirdi.
Koltuğa oturdum ve elime tükürüp penisimi ovdum. Yavaşça geldi ve penisimin üzerine oturdu. Hareket etmeye başladığında ikimizde kendimizden geçmiş, sürekli inliyorduk.
Bir elini penisine attı ve kendini çekmeye başladı. İkimizinde alt tarafı çıplaktı ama üstümüzde hala tişörtlerimiz vardı. Onun elini ittim ve kendi elimi penisine sardım ve onu çekmeye başladım. O her kucağımda zıpladığında ikimizde ortaya büyük bir inleme bırakıyorduk. Artık sonlara yaklaştığımı hissediyordum. Belli ki o da boşalacaktı.
Penisini daha hızlı çekmeye başladım. En sonunda siyah tişörtüme ve elime boşaldı. Birkaç dakika daha kucağımda zıpladıktan sonra bende içine boşaldım.
🔞
Kucağımdan kalkıp kendisini yan tarafıma attı. Kalçasını çok zorlamıştım, üzerine oturabileceğini sanmıyordum. İkimizde bir süre soluklandık.
Birkaç dakika sonra ayağa kalktım ve banyoya girdim. Sıcak suyu ayarladım, koltuğun üzerinde nefeslenmeye devam eden Yeonjun'u kucağıma aldım ve banyoya getirdim. Üstünde olan şeyleri çıkardım. Onu küvetin içine oturtturdum, havlu ile şampuan almak için banyodan çıktım.
Havlu ve şampuan ile tekrar banyoya geldim ve onun yıkanmasına yardımcı oldum. Kendi pijama takımlarımdan bir tanesini üzerine giydirdim ve onu yatağıma uzattım. Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve gidip Eunchae'yi kontrol ettim. Hala öküz gibi uyuyordu.
Gidip kendim de temizlendikten sonra üzerime pijamalarımı giyindim. Gece saat 3.20'de yatağa, çoktan uyuyan Yeonjun'un yanına uzandım ve ona sıkı sıkı sarılıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
♡^▽^♡
Sıçtım sıvadım amk
İğrenç bi bölüm oldu ama neyse
Sonuçta rastgele yazıyorum kitabı
BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒂𝒓𝒆𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅 [𝑻𝒂𝒆𝒈𝒚𝒖]
Fanfiction(okumayın şu saçma fici kardeşim zaten utanıyorum okumayın.) Her zamanki yerindeydi. Kiraz ağacının altında, elindeki kiraz çiçeğine bakarak önündeki deftere bir şeyler karalıyordu. Yanına yaklaştım, hemen defterini kapatıp arkasına koydu. Hiç gör...