2.Bölüm

305 21 10
                                    

Yüzbaşı ile hala karşı karşıyaydık. Arkamızda rehin alınmış biri, etrafımızda bunlar ne yapıyor diye merak eden birileri.

Galiba fazla rahattık.

" Komutanım şu an sizce de tanışmak için uygun bir zaman mı?" diye sordu bir tanesi.

Bu soruyla önce ellerimize sonra da etrafa baktım. Herkes tiyatro izler gibi bizi izliyordu.

Bir kaç dakikadır salak salak birbirinize baktığınız için olabilir mi?

Utanarak bir adım geriye çekildim. Gerçekten ne yapıyorduk biz. Yüzbaşı da bunu düşünmüş olmalı ki , boğazını temizleyerek o da uzaklaştı.

Soru soran kişiye ters ters baktıktan sonra,adam " Emredersiniz komutanım." deyip bizden uzaklaştı.

Bizde mi uzaklaşsak Savcı.

Boğazımı temizleyip " Neler oluyor burada." dedim. İçlerinden birisi, pardon kocaman olan birisi Yüzbaşı'nın bir kaç saniye gözlerine baktı.

Adam dev gibi Savcı.

Tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken;

" Gerçekten savcı olup olmadığınızı nereden bilelim." dedi Yüzbaşı şüpheyle.

Pardon da uzaktan dolandırıcıya mı benziyordum.

Şimdi evet desem başım ağrıyacak o yüzden susma hakkımı kullanıyorum.

Bozulduğumu belli etmeden çantamdan Hakimler ve Savcılar Kurulu kimliğimi çıkarıp Yüzbaşı'na verdim. Yüzbaşı önce yüzüme bakıp ardından elimde ki kartı alıp incelemeye başladı .

Savcı olduğuma inanmış olmalı ki kartı geri verdi. Eliyle olay yerini işaret edip
" Geçin." dedi.

Jandarmalar, Baver denilen adamla konuşmaya çalışıyordu.

Baver bizim geldiğimizi görünce "Nerede kaldın komutan, bunlarla hiç pazarlık olmuyor. "dedi alayla.

" Biz pazarlık yapmayız da ondan ." dedi Evran duygudan yoksun sesiyle.

Evran mı?

Ay söyleyince bana da bir tuhaf geldi.

" O zaman bu güzel kıza veda edin." dedi uçuruma biraz daha yaklaşırken.

" Dur dur." diye araya girdim hemen . Bu şerefsiz hem kızı hem de kendini atardı uçurumdan.

Vardı onda o potansiyel.

Sesimi duymasıyla Evran'da olan bakışlarını bana çevirdi. Çevirdi çevirmesine de bir değişik bakıyordu bu manyak.

Bir şeyler mırıldandıktan sonra,
" Sende kimsin?" dedi.

Bugünün sorusu bu muydu?

" Herkes de bunu soruyor bugün." dedim kinayeyle.

Bir kaç kişi gülerken,Evran "Sencer!"diye kükredi.

Evet gerçekten kükredi,çünkü bu bağırma olamaz. Hayır yani buna boğaz da dayanmazdı ki.

Arkadakiler hep bir ağızdan
" Emredersiniz komutanım." dediler.

Göt korkusu başa bela valla.

Yüzbaşı'na alaylı bir bakış atarken, o "Konumuza dönelim" demekle yetindi.

" Pişt sana diyorum çarpık bacak." dedi Baver.

BANA DEDİ.
Benim sütun gibi olan bacaklarıma çarpık dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LayemuntHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin