Medya: Adın (Anime).
Evet canlarım,şimdiden kitaba başladığınız saati ve tarihi yazmayı unutmayın❤️
''Başka bir evren de , en güzel halinle...''
Akıllı tahtada izlediğimiz anime biterken hocamız sanki bu anı bekliyormuş gibi doğrudan söze başladı;
''Gördüğünüz bu anime, bilim adamlarının Çoklu-paralel evren teorilerinden esinlenerek oluşturuldu.Açıkcası bu olay şu an sadece teori olarak anılsa da ,ben ilerde bilim adamları sayesinde evrenler arası geçişin olucağına inananlardanım. Peki gençler siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?''
Hocanın, sınıfa dedikleriyle tuhaf bir şekilde sessizlik olurken kendi düşüncelerimi söyledim.
''Hocam,açıkcası ben paralel evren diye bir şey olabileceğine inanmıyorum,hadi diyelim var teknoloji çağında yaşıyoruz sonuçta elbet bir yerde duyulur,sosyal medyada gözükürdü."
Sözlerimi bitirdiğimde sınıftan bazı kişiler beni onaylarken bazıları da sadece susmakla yetindi.
''Hayır ya, ben Alya'ya katılmıyorum.Kocaman evrenden bahsediyoruz burada,bence paralel evren olma ihtimali çok fazla, hem o kadar bilindik bilim adamlarının durduk yere teori üreteceğini sanmıyorum bence bazı şeyler buldular ama açıklayamadan öldüler 'Albert Einstein' gibi.''
Sınıfın zeki insanlarından biri olan Kerem'in sözleriyle olumsuz anlamda kafamı salladım.Halen saçma geliyordu.
''Hocam diyelim paralel evren var ,okey, ama neden bu zamana kadar ortaya çıkmadı ve sadece teori üzerinde?''
''ALYA!Allah'ım inanamıyorum ilk defa bir dersimde uyumadığın gibi birde üst üste derse katılıyorsun.Allah'ım ben tamamım şimdi al canımı.'' derse katılıp düşüncemi demiştim ama kadın dedikleriyle 2 gram ders hevesimi de sömürmüştü.Götlek karı!
Yüzümü nasıl somurtup kadına baktıysam artık,beni fark ettiği gibi çiçekli elbisesini hafifçe çekiştirip,tüm sınıfı susturmak maksadıyla iki kere yalandan öksürerek ;
''Açıkcası sorduğun soru çok güzel Alya,evet bu kadar kişi ,bilim adamları paralel evrenin varlığından bahsediyorlar ama neden peki tüm insana duymuyorlar. Size küçük bir örnek vericem.Yapılan atom bombasi 77 yıl önce Japonya'ya atılarak binlerce kişinin ölümüne sebep oldu .Peki Albert Einstein atomun parçalanabileceğini tüm dünyaya söylediğinde, böyle bir katliama sebep olucagını bilseydi yinede söyler miydi?İşte bu tarz sebeplerden dolayı, bende paralel evren kapısının olduğuna ama dünyayı karmaşaya sürüklememek için gizli tutulduğuna inanıyorum ''
''Oha hocam çok mantıklı.Düşünürsenize paralel evrenin kapısını kötü insanlar buluyor, adamlar bu dünyada banka soyar ,milleti öldür sonra hooop başka evrene o paraları pavyonda karı kızla yemeye gider.'' Cem'in dedikleri beni bile güldürürken sınıf arkadaşı Elif ,Cem' in kafasına pat diye vurarak ''Adamlar kos koca evrenler arası kapıyı bulmuşlar ,tek dertleri pavyona gitmek olucak kadar vasıfsızlar mı senin gibi mal!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL EVRENDE
Novela Juvenil''Ben şimdi farklı bir evrende miyim!?'' diyerek kahkaha attım.Hayır anlamıyorun,karşılarında çocuk olduğunu mu düşünüyorlardı?Bana açıklama yapmak için daha iyi bir yalan bulmalılardı.Abimin telaşlı yüz ifadesiyle göz göze gelince gülüşüm yüzümde...