Ustup nebo tě zabiju

207 23 3
                                    

Samy

Další nudné ráno. Vůbec se mi nechce vztávat. Ale musím do školy. Počkat. Takhle moje povlečení nevoní. Fuj, co je to za smrad? Rychle jsem se posadila a ucítila ukrutnou bolest hlavy. Opět jsem si lehla a zkusila to znovu a tentokrát pomaleji. Otevřela jsem oči a uviděla tmu. Podle průvanu jsem našla okno a poté odhrnula závěsy. Denní světlo mě udeřilo do očí. Místnost se prosvětlila a já už věděla, proč to tu tak zapáchá. Všude byly otevřené flašky od alkoholu a spousta prachu. Pokusila jsem se projít mezi střepy a povedlo se. Zalezla jsem zpátky do postele. Děsí mě tohle místo.
Slyšela jsem blížící se kroky. Dveře se pootevřely a já se zachumlala víc do peřiny. Najednou ze mě ten dotyčný strhl deku a já pocítila zimu. Byl to ten s kudrnatými vlasy. Rychle jsem se zvedla a chtěla utéct otevřenými dveřmi.

"Kam si myslíš že jdeš maličká?'' optal se se slizkým úsměvem. Chtělo se mi zvracet.

"Odpověz!'' řekl rázně, až jsem se lekla. Sklopila jsem hlavu a pozorovala svoje holé nohy. Přistoupil ke mě, chytl mi bradu a podíval se mi do očí. Byl v nich vztek.

"Neumíš snad mluvit! Neboj já tě to naučím.'' řekl nechutně. Všimla jsem si, že má za opaskem zbraň. Možná bych mu jí mohla vzít a zastřelit ho.

"Prosím, udělám cokoliv...'' řekla jsem, aby odvrátila pozornost.

"Cokoliv? Tak si klekni maličká.'' řekl a já litovala svých slov. Rychle jsme ho obejmula a pořádně stiskla. Nečekal to a to mi dalo výhodu. Vzala jsem mu zbraň a namířila ji na něj. Ani to s ním nehlo.

"Dej mi to maličká nebo si ublížíš.'' zasmál se a přistoupil ke mě. Nabila jsem zbraň a přiložila mu ji ke hrudi. Úsměv mu z tváře zmizel.

"A teď mi ukážeš východ nebo tě zabiju. A myslím to vážně.'' Chodila jsem okolo něho a zůstala zády ke dveřím.

"Hej! Polož tu zbraň.'' řekl hlas ode dveří. Stál tam ten s fialovými vlasy.

"Ustup nebo tě zabiju!'' vykřikla jsem a vystřelila do stropu. Lekli se. Fialovlasý kluk ustoupil a já kolem něho prošla.

Už jsem byla konečně za dveřmi, když jsem narazila do blonďáka.
"Ty kreténe! Nestřílej tu!'' vykřikl hlas a následně se otevřely dveře. Stál v nich asiat. No super.

"Na co tak čumíš?!'' vykřikla jsem pro jistotu já a namířila na něho zbraň.

"Nějaká drzá, ne? Nasbírala jsi snad odvahu?'' zeptal se mě s úšklebkem a mrkl na blonďáka.

"Zastřel mě, jestli to dokážeš.'' řekl o přitiskl svou hruď na pistol. Ruce se mi začaly klepat, ale nechtěla jsem mu ustoupit.

"Tak vidíš.'' odpověděl si sám a vyrazil mi zbraň z ruky. Blonďák mi chytl ruce a vedl mě po schodech nahoru.

Vyšli jsme do druhého patra a mířili jsme do pokoje, co vypadal jako obývák. Surově mě hodil na gauč a sám se posadil naproti mě do křesla a nespouštěl z očí. Nahání mi to husí kůži.

"Takže maličká...'' začal mluvit asiat a sedl si vedle mě.

"To co se stalo dole se už nikdy opakovat nebude.'' řekl kudrnatý kluk a ostatní přikývli.

"Já se ale jmenuji jinak...'' zašeptala jsem opatrně. Všichni se hlasitě zasmáli.

"Tak nás pouč baby.'' odpověděl fialovlasý kluk a vyzývavě se na mě podíval. Vstala jsem a všichni se mnou.

"Jmenuji se Samy Felton.'' řekla jsem rozhodně. Úsměv jim ze tváře zmizel a já dostala strach.

------------------------------------------------
Na chyby nekoukat. Doufám že se vám část líbila. :-)

Ily

Gabi :)

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now