Je tam sama, Michaeli..

180 22 4
                                    

Luke

Je tak nevinná. Tak mírumilovná. Ale opak je pravdou. Nezaslouží si žít. Prostě nezaslouží. Za všechno může její otec. Ten to zavinil. A ona za to zaplatí nejvyšší cenou. Svým životem.

,,P-prosím n-ne..'' vykoktala ze sebe, když jsem ji hladil po stehně.
,,Kdyby se sem dostal Michael, už dávno nejsi panna.'' řekl jsem s kamennou tváří.
,,Ale j-já se tě bojím.'' šeptla. Musel jsem se zasmát. Je tak naivní.
,,Dobře, jak myslíš.'' zašeptal jsem jí do ucha a jemně se o něho otřel. Zachvěla se. Je až neuvěřitelné, co s ni dokážu udělat při jednom dokyku.

Zvedl jsem se z postele a šel polamu ke dveřím. Naposledy jsem se zastavil a podíval na naši malou pannu Samy (:D bože já jsem jetá! :'DD). Seděla na posteli a viděšeně se na mě dívala. Odemkl jsem dveře a zamával ji.

Samy

On mě tu nechal! Na pospas Michaelovi! A odemčenou! Počkat. Odemčenou?! To je idiot. Si jako myslí, že nezdrhnu? Se plete.

Potichu jsem přišla ke dveřím a otevřela je. Bohužel s menším vrznutím. Ale nikde nikdo. Jen ze zdola se ozývaly tlumené hlasy. Dolů jít nemůžu, chytili by mě. V pokoji kde jsem byla, jsou na okně mříže. Možná by v ostatních pokojích být nemuseli. Bravo Samy, dneska ti to fakt pálí.

Potichu jsem vlezla do jednoho z pokojů. Nic. Pak do druhého. Taky nic. Do třetího. Zase nic. A nakonec do čtvrtého. Nic. Počkat. Bingo! Má tam sice jenom malý otvor, ale nevadí. Ale řekla bych, že tohle nebude ten největší problém... Všude, ale naprosto všude jsou láhve od alkoholu! Jak tudy mám projit?! Je to jak minové pole...

Asi po 10mintách jsem se konečně dostala k oknu. Ten otvor je snad ještě menší než byl... Nevadí. Musím se odtud nenápadně dostat. Nebo mi ti úchylové něco udělají... Respektivě Michael, Ashton a Calum.. Luke je neškodný... Možná...

Mikey

Luke přišel dolů a nic neříkal. Vypadal dost nespokojeně.
,,Tak co? Nebyla dost dobrá?'' zeptal jsem se s úšklebkem a neodpustil si tu poznámku.
,,Byla přímo úžasná.'' zašklebil se Lucas. Tohle mě na něm vytáčí.
,,Vážně? Tak proč jsme neslyšely její křik, vzdechy a tvoje jméno? To jsi byl tak špatný? Moc ses teda nepředvedl Lucasi.'' vysmál jsem se mu do obličeje.
,,Milý Michaeli. Nejsem takový zasraný prase, abych píchal s 15-tkou. To přenechám tobě.'' zasmál se.
,,S radostí.'' zasmál jsem se také.
,,Je v pokoji. A sama. A v odemčeném pokoji Michaeli. Je jenom tvá.'' zašeptal mi do ucha a já se čím dál tim víc umíval.
,,Dobře.'' potichu jsem se zasmál a zamával jim. Teď se těš maličká. Bude to trvdý.

Pokoj byl otevřený a všechny okolo taky. Musela se jít podívat po oknech. Oh bože. Neustále se opakují. Ano, ženy. Věděl jsem přesně kam jít. Ani jsem se nemusel rozmýšlet. Ale potichu. Nebo ji viděsím... (*zákeřný smích* autorky)

,,Kampak se chytáš maličká?'' optal jsem se jen tak mimochodem opřený o futra dveří. Pomalu se otočila a viděšeně mě pozorovala.
,,J-já.... Hledala jsem koupelnu.'' vykoktala ze sebe.
,,Ale koupelna je dole maličká.'' přistoupil jsem k ní a zašeptal ji to do ucha. Zatřásla sebou.
,,Přišel jsem dodělat, to co mi Lucas překazil.'' řekl jsem a chytil ji ruce.

----------------

Ještě si počkáte vy nadrženci. :'DDD jo, sexuální scéna bude v dalším díle.... Možná... Ještě si to rozmyslim :'DDDD

Děkuju za 200reads během asi 2 týdnů ^•^.

Ily

Gabi:)

PS: díl je věnovaný @theelizabeth ☺
(ik, nenapsala jsi si o něj, ale jsi prostě bozi. ^•^)

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now