Chtíč

151 18 5
                                    

,,To ti to trvalo." uslyšela jsem něčí hlas za sebou...

A přesně jsem věděla komu patří...

,,To se na mě ani nepodíváš?" zeptal se drze.
,,Nemám důvod." odsekla jsem a šla pomalu ke skříni.
,,Nemáš?" poět se zeptal.
,,Čemu jsi nerozuměl?!" vyštěkla jsem na něj, zatímco jsem se přehrabovala ve skříni a hledala vhodné oblečení.

Rychle vstal z postele a během vteřiny byl u mě. Pořád jsem k němu byla otočená zády, takže jsem byla ráda za to, že neviděl můj vyděšený výraz. Stoupl si těsně za mě, až jsem cítila jeho teplý dech na mém krku. Obrala mě husina. I když jsem mu neviděla do očí, věděla jsem, že se usmívá. Naklonil se ke mě a otřel svoje rty o mé ucho.

,,Máš jediné štěstí, že nám Lucas zakázal se tě dotknout. Jinak už by jsi byla podemnou a křičela abych přidal, protože by ses kroutila rozkoší, kterou jsi ještě nikdy nezažila." zašeptal. Nevím co se to ve mě dělo, ale měla jsem obrovskou chuť to poznat.
,,Vem si na sebe něco pěkného, aby ses mohla předvést." řekl už trochu hlasitěji a konečně se vzdálil. Když jsem uslyšela klapnutí dveří, mohla jsem se pořádně nadechnout.

Chtěla jsem okusit to neznámé. Chtěla jsem okusit jeho teplé rty. Ano, chtěla jsem okusit jaké to je... Být ve spárech Ashtona Irwina.

*

Nakonec jsem si vybrala bílý crop top s nápisem I'm human a černé leginy. Vlasy jsem si dala do neupraveného drdolu a nechala spadnout pár pramínků podél mého obličeje. Na obličej jsem si napatlala make-up, černé tlusté linky a lesk na rty. Nakonec jsem si vzala stříbrné náušnice, které jsem našla v zásuvce v koupelně. Podívala jsem se do zrcadla a musím říct, že jsem byla se svým výsledkem spokojená.

Když jsem vycházela z koupelny, zaslechla jsem křik. Šlo to z kuchyně. Rychle jsem seběhla schody a vběhla do kuchyně. Lucas držel Ashtona pod krkem a nadával mu.

,,Ty jsi úplný idiot ne?! Řekl jsem že se ji ani jeden z vas nedotkne! A ty hned jdeš do jejího pokoje!! Ty kreténe!!!" řval na něj a pěstí ho mlátil do břicha.
,,LUCASI! Okamžitě ho přestaň mlátit!" zařvala jsem pro jistotu já. Vsichninse na mě otočili. Lucas pustil Ashtona a mířil si to ke mě. Zastavil těsně předemnou. Tep se mi zrychlil a nemohla jsem pomalu dýchat. Vzal moji bradu a podíval se mi do očí.

,,Jaké to bylo?" zeptal se jedovatě.
,,Nic se nestalo. Ashton se mě ani nedotkl. Nedovolila bych mu to. A navíc jsi slíbil že se mě nikdo z nich nedotkne." zašeptala jsem. Jeho pohled sjel z mých očí na moje rty a zase zpátky. Věděla jsem na co myslí. I já to chtěla. Chtěla jsem ochutnat jeho rty. Tak moc jsem chtěla. Naklonil se ke mě, ale zastavil se těsně u mých rtů.

,,Dobře." zašeptal a odtáhl se. Byla jsem zklamaná. Ale co jsem si myslela? Že by ke mě mohl něco cítit?

Nechal mě tam stát samotnou. Byla jsem jako v tranzu. Až po chvíli jsem se vzpamatovala. Vykašlala jsem se na Lucase a šla k Ashtonovi. Byl úplně domlácený. Monokl pod okem, roztržené obočí a spodní ret. Držel se za břicho. Asi ho to muselo hodně bolet.

,,Jsi v pohodě?" zeptala jsem se ho opatrně.
,,Díky." zakuckal se a vyplivl krev.
,,Michaele, přines lékarničku a ty Calume trochu vody a kapesníky." rozdala jsem instrukce. Tohle bude nadlouho.

____________________________________

Musela jsem přidat další díl, díky neustálým připomínkam. :D

Doufám ze jsem vás nezklamala.

Tento díl je věnovaný mojí sestře a sestřence.

Votes a prosím o názory do komentářů. Budu moc vděčná.

Ily all

Gabb (:

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now