Je to jen zlý sen

241 24 6
                                    

Samy

Fajn. Je něco kolem 11hodiny večer a já se sama courám opuštěným, starým a strašidelným parkem. Jo jen si klidně řekněte, že jsem paranoidní, ale já mám vážně strach. A navíc je na park napojený hřbitov, kterým musím projít. Zastavila jsem se u velkých, starých vrat, které vedou do hřbitova. Bože, kdo vymyslel takovou kravinu, napojit hřbitov na park. Okay. To zvládneš Samy. Je to jen hřbitov. No právě, hřbitov. Jsem cvok. Povídám si sama se sebou. Fajn. Nádech, výdech a jde se. Pomalu a potichu jsem se pokusila dveře otevřít, ale to se bohužel nepovedlo. Postavila jsem se na začátek hřbitova a šla rychlým krokem na druhou stranu.

Calum

"Tak mluv ty zmrde! Kde jsou ty peníze?!'' křičel jsem už asi po dvacáté na chlapa, který se válel na zemi a vyplyvoval krev. Jo, takhle jsme ho zřídily my. Já, Luke, Ash a Mike.

"On se tě na něco ptá ty debile, tak mu sakra odpověz!!'' řval na něj pro jistotu zase Luke. Ashton si to neodpustil a silně ho kopnul do hrudi. Ten chlap se ještě víc rozkašlal.

"Kde. Jsou. Ty. Zasraný. Prachy!!'' křičel Ash, zatím co do něho pořád kopal.

"Hej! On nemůže mluvit, když do něj kopeš, ty magore!'' vykřikl Mike a strčil do Ashtona. Jenže Ash spadl a pak se s Mikem začaly prát jako malé děti.

"Dost! To stačí! Vyřiďte si to potom hrdličky!!'' řekl Luke a odstrčil je od sebe.

"J-já nevím..'' odpověděl nám konečně ten idiot.

"Tím pádem jsi pro nás neužitečný.'' zašklebil se Luke a já věděl co bude následovat. Vytáhl zbraň a střelil ho přímo mezi oči.

"Á!!'' slyšeli jsme za nedalekým náhrobkem. Někdo nás viděl. Je to v prdeli.

"Kurva!'' vykřikl Mike a rozběhl se k náhrobku.

Samy

On ho zabil. Bože on ho zabil!! A slyšeli mě. Sakra, sakra, sakra!! Říkala jsem si sama pro sebe. Co mám teď sakra dělat?!

Najednou jsem uslyšela kroky. Ani jsem se nehýbala. Ten dotyčný, ale začal chodit kolem náhrobků a díval se za ně. Na nic jsem nečekala a rozběhla se, jak nejrychleji to šlo.

"Chyťte ji! Nesmí nám utéct!.'' slyšela jsem ta sebou. Srdce mi vyskočilo až do krku, ale běžela jsem dál.

"Rozdělte se!'' to mě viděsilo ještě víc. Pokusila jsem se zrychlit, ale s těmi botami na klínu to moc nešlo.

"Támhle je!'' zakřičel kluk, co vypadal jako asiat. Jenže k mému štěstí jsem zakopla, protože se mi přetrhl jeden pásek a spadla jsem. Chtěla jsem se zvednout a jít dál, ale na to už bylo pozdě. Stoupli si okolo mě a já byla v pasti.

"Ahoj maličká.'' řekl slizkým hlasem, kluk s kudrnatými vlasy.

"Copak tu tak pozdě děláš?'' zeptal se pro jistotu ten blonďák.

"J-já jsem šla d-domů...'' odpověděla jsem koktavým hlasem. Jsem v pasti. Sakra.

"Hm, tak domů jo? To sis vybrala teda hodně špatnou chvíli jít domů, maličká.'' řekl asiat a přiblížil se ke mě. Začala jsem couvat a do něčeho narazila. Super, zeď kostela.

"Teď budeš muset jít s námi, maličká.'' řekl kluk s fialovými vlasy.

,,J-já půjdu domů.'' odpověděla jsem a všichni se zasmáli. Pokusila jsem se rozběhnout, ale bolestivě mě chytili silné ruce a přimáčkly zpátky na zeď. Sykla jsem bolestí, protože jsem se bouchla do hlavy.

"To bych být tebou nedělal.'' řekl blonďák těsně u mých rtů. Cítila jsem jeho teplý dech na mém obličeji a obrala mě husina. On si toho všiml a povolil stisk. Jednou rukou mi sjel na zadek a zmáčkl ho. Druhou mě chytil za bradu a díval se mi do očí.  Má krásné oči. Světle modré. Je jak anděl. Na co to myslíš Samy? Chce určitě jenom ublížit. Řeklo moje podvědomí.

"Chytni jí ruce zezadu!'' rozkázal asiat a blonďak tak provedl.

"P-prosím neubližujte mi..'' řekla jsem a slzy mi stékaly po tvářích.

"Ublížit ti? Ne, to ne. S tebou se dá dělat spousta jiných věcí." zašklebil se fialovlasý kluk.

"Prosím, ať je to jen zlý sen.'' zašeptala jsem. Slzy mi pořád tekly po tvářích, ale nikdo z nich si toho nevšiml. Nebo to spis ignorovali.

"Ne maličká, tohle je tvoje noční můra.'' řekl kudrnáč a přetáhl mi pytel přes hlavu.

-----------------------------------------------
Gabi:)

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now