Ona je...

151 17 5
                                    

Calum

Slyšeli jsme jak křičí. Jak prosí aby toho nechal. Je to prase.

,,Tak co? Jaký to bylo?'' zeptal se ho s drzostí Ashton.
,,Na začátečnici ušla.'' ušklíbl se Michael a praštil sebou o gauč.
,,No slyšeli jsme jak moc se jí to líbilo." zavrčel jsem.
,,Co máš zase za problém?!" vyjekl naštvaně Michael.
,,Nic. Jenom se chováš jako to největší prase na světě!'' zařval jsem na něj.
,,Tak ji jdi taky ošukat! Co ti v tom brání?! Je to jen další děvka!" řval naštvaně Michael.
,,To teda není." vložil se do toho Lucas.
,,Cože?!'' štěkl po něm Michael víc nahlas než chtěl.
,,Samy Felton je dcera toho největšího a nejslavnějšího MILIARDÁŘE na SVĚTĚ!!!" vykřikl Luke radostně a všichni jsme na něj čuměli s otevřenou pusou.
,,Pořád je to jenom děvka?" zasmál se Luke.
,,Kurevsky drahá a zasraná děvka Lucasi!" řekl Michael. (Doufám že si dokážete představit tón jeho hlasu :'D)
,,Takže na ni od teďka nesáhne nikdo bez mého povolení." řekl Luke.
,,Proč zrovna bez tvého?!'' vyjekl jsem naštvaně.
,,Protože nebýt MĚ tak to nevíte." ušklíbl se.
,,A co s ni teď budeme dělat?'' optal se Ashton zvědavě.
,,Co kdyby jsme například zavolali panu Feltonovi a řekli mu že máme jen tak mimochodem jeho milovanou dceru a budeme si požadovat výkupné, řekněme pro každého z nás 2 miliony? Co vy na to?'' odpověděl mu Luke jakoby to byla samozřejmost.
,,To beru!" vyskočil Ashton z křesla a pokusil se o výtězný 'tanec'.

*

Luke

Měla nám to říct narovinu a ne si s námi hrát. Za tohle zaplatí. Ale ještě nevím jak.

,,Hej! Dělej! Vztávej!'' křikl jsme na ni a strhl z ní peřinu.
,,Dej mi pokoj ty zmrde!!'' zařvala na mě, ale pak si uvědomila co řekla a zmlkla.
,,Koupelna je naproti, oblečení támhle ve skříni. Pospeš si, dole máš snídani." řekl jsem po chvíli ticha s kamennou tváří a chystal se odejít.
,,Promin, myslela jsem si, že jsi Michael...'' špitla a přitáhla si nohy k tělu. Nevěděl jsem co ji mám na to říct. Místo toho jsme tam jen stál a mlčel. Rozbrečela se. Přišel jsem k ní a obejmul ji. Nejdřív se lekla a odtáhla se, ale když zjistila že ji nehodlám ublížit, objetí mi opětovala.

,,K-Kdy to z-zkončí?'' vykoktala ze sebe, když se trochu uklidnila.
,,Neboj, už se tě nikdo bez mého dovolení nedotkne.'' zašeptal jsem ji do ucha. Trochu se otřásla.
,,Dobře. Díky. Mohl by jsi už jít? Potřebuju sprchu.'' řekla a odtáhla se odemě.
,,Fajn. Čekám dole.'' odpověděl jsem ji a zavřel za sebou dveře.

*

Samy

Sprcha mi bodla. Po čtyřech dnech už konečně nesmrdím. Je to úleva.

Jenom zabalená v ručníku jsem posbírala svoje špinavé a zničené 'šaty' a pomalu otevřela dveře od koupelny. Nejdříve jsem se rozhlédla, abych měla jistotu že tady nikdo není. Pomalu a potichu jsem zavřela dveře, naslapovala a neustále se rozhlížela do stran, jestli tu vážně nikdo není. Rychle jsem otevřela dveře od svého pokoje a vklouzla do něj. Konečně v bezpečí, pomyslela jsem si a opřela se o dveře rukama.

,,Že ti to, ale trvalo.'' uslyšela jsem za sebou něčí hlas...

-------------------
To chce potlesk, konečmě nová část :'DDD
Doufám že splnila vaše očekávání. :)
Teď poletím do Španělska a nevím jestli budu mít připojení k internetu, abych vám mohla přidat nové díly...

Co škola? Nějaké novinky? Pochlubte se do komentářů. :)

Comment a votes potěší. :)

Ily

-Gabb

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now