"Promin"

107 8 0
                                    

Luke

Byl jsem nehorázně vytočený. Ashton šel do jejího pokoje a bez mého povolení. Může být rád, že ještě žije. Co se to se mnou sakra děje? Jsem ji jak posedlý. Nechci aby na ni nikdo sáhnul. Já jediný na ni můžu sahat nebo se ji jen dotknout! Nezajímá mě co si ostatní mysli. Ja mám prostě jako jediný právo na ni. Jenom já. Nikdo jiný. A pokud to někdo poruší, tak za to zaplatí.

Samy

Potom co naštvaně odešel Luke jsem šla pomoct Ashtonovi. Byl dost zřízený. Zajímalo by mě proč to Luke udělal. Možná z naštvanosti? Nebo z rozčilení? Potreboval někoho zmlátit?..

Teď tu všichni sedíme na gauči a křeslech. Mlčíme. Vzájemně se pozorujeme. Nic víc, nic míň. Čekáme. Ale na co? Na Luka? Asi na nic.

,,To je všechno? Tohle vy děláte? Sedíte a čekáte na to až vám někdo zavolá? Jste ubožáci. Parchanti. Zmrdi.'' a pokračovala bych dál kdyby mi někdo neskočil do řeči.
,,To stačí ty děvko!" zakřičel Michael a vrazil mi pěstí.
,,Doprdele nemlať ji ty kokote!'' zařval ma něj pro jistotu Calum.
,,A proč ne? Co mi uděláš? Zmlátíš mě?'' zasmál se Michael.
,,On možná ne, ale já ano.'' ozval se chraplavý hlas ve dveřích. Otočila jsem se a uviděla Luka.

Zpozoroval mě a ohnul se ke mě. Palcem mi zvedl hlavu a pozoroval můj roztrhlý ret a rýsující monokl pod okem.

,,Promin. Nedodržel jsem svůj slib.'' zašeptal a sklopil hlavu.
,,To nevadí. Hlavně že jsi zpátky.'' zašeptala jsem nazpátek a pokusila jsem se o úsměv.
,,Mrzí mě to.'' řekl a sklopil hlavu.
,,Neomlouvej se, hlavně že jsi zpátky.'' odpověděla jsem mu.
Potom mě vzal do náruče a odnesl do pokoje. Než odešel, otočil se, usmál se a zavřel za sebou dveře. Byla jsem sama. Zase. Chtěla bych být uprostřed všeho toho dění. Zajímá mě jaké to je. Ale to už se nedozvím...

*

Michael

Už ti nevydržím. Neustálé keci o tom co můžu a co ne. Ja potřebuju sex a to hodně. Musím si najít nějakou děvku.

Vyjel jsem tedy do města, projížděl ulicemi a hledal svůj oblíbený club. Konečně. Našel jsem ho. Zaparkoval jsem auto a vešel do clubu, kde poblikávali různá světélka a tancovali tam ožralí puberťáci. Nějak jsem se konečně dostal k baru. Sedl jsem si na barovou židličku a čekal na číšníka.

,,Hej zdar kámo dlouho jsem tě tu neviděl." oslovil mě můj kamarád Liam, který za barem pracoval.
,,To víš, měl jsem nějakou práci. Znáš to.'' ušklíbl jsem se nad pomyšlením na malou Samy.
,,Co si dáš?'' zeptal se mě Liam, když si všiml že přemýšlím.
,,Dej mi panáka vodky. Potřebuju někoho zbalit a taky si musím dodat odvahy.'' zasmál jsem se a hodil do sebe panáka, kterého mi Liam šoupl přímo pod ruku.
,,Tak hodně štěstí.'' mrkl na mě Liam a šel se věnovat i dalším zákazníkům.

Otočil jsem se na barové židličce a díval jsem se do davu a hledal nějakou slušnou kočku, která mi bude ještě hodně, hodně dlouho sloužit. A pak jsem ji uviděl...

------------------------------------------------
Klidně me můžete zabit, mate na to právo to uznavam...

Omlouvam se za svoji neaktivitu, ale nemůžu vám slíbit ze to bude lepší...

Mám osobní problémy, propadam ve škole a vůbec všechno se mi hroutí....

Možná ze zacnu zase přidávat díly častěji, protože přece jenom když jsem nastavana tak píšu, nic jiného me neuklidni.

Hope u like it.

Zanechte prosím votes a comment, at vim jestli to vůbec ještě někdo čte.

Thx

-Gabb

Btw. V médiích mate Samy, o kterou jste si psali :))))

Game? [5SOS]Where stories live. Discover now