Samy
,,Hra začíná.'' řekl fialovlasý kluk a přistoupil ke mě. Na tváři se mu rozlil desivý úsměv.
"Jaká hra!'' vyjekla jsem, když byl až nebezpečně blízko. Srdce mi tlouklo jako o závod.
"Počkej, měla by to vědět.'' křikl na něj kudrnáč. Oddechla jsem si, protože ten fialovlasý debil se na mě lepil.
"Neboj, pohraju si potom.'' zavrněl mi do ucha. Znechuceně jsem se na něho podívala a ucítila štiplavou bolest na líci. On mě praštil! Sesunula jsem se po stěně dolů a chytla se za místo, které začalo pálit."Nemlať ji Mikey!!'' zařval na něj blonďák. Ten fialovlasý debil se jmenuje Mikey.
"Dělej, pojď sem.'' řekl klidným hlasem asiat. Zvedla jsem se ze země, obešla Mikeyho a stoupla si před asiata.
"Já jsem Calum.'' slizky se usmál a podal mi ruku. Odmítla jsem ji. Chytl mě za bradu a přitáhl k sobě. Nechtěně jsem se mu podívala do očí. Už je neměl hnědé oči, ale černé.
"Teď budeš poslouchat, nechceš mít přece problémy."
zavrčel a pustli mi bradu. Chytila jsem se za ni, protože ji stislk až moc a začínala bolet."Já jsem Ash a tamto blonďatý pako je Luke.'' zasmál se. Strašně vtipný debile. Blonďák se na mě usmál.
"Co jste zač?'' zeptala jsem se opatrně. Všichni se začali usmívat. Ash ke mě přistoupil.
"Tvoje noční můra maličká.'' zašeptal mi do ucha a ja se otřásla. Bojím se jich.
"Nemáš hlad?'' zeptal se Luke. Ne, nemám. Ještě mě otrávíš.
"J-jo..'' vykoktala jsem ze sebe. Ashton stál pořád blízko mě. Dýchal mi na krk a sledoval každý můj pohyb. Děsilo mě to.
"Tak pojď za mnou.'' řekl Luke, chytil mě za ruku a vyšel z obýváku.
Prošla jsem kolem Michaela a schytala ránu po mém zadku. Pustila jsem Lukovu ruku a otočila jsem se na něj s vražedným obličejem a hned toho zalitovala. Chytl mě pod krkem a přimáčkl na zeď. Byla jsem asi 10cm nad zemí. Začala jsem se dusit. Kopala jsem kolem sebe a zasáhla Michaela do rozkroku. Chytil se za něj a svezl se k zemi.
"Ty děvko!'' zakňučel a pokusil se zvednout. Doprdele, začala jsem panikařit.
Najednou přiběhl Luke, chytl mě za loket a táhl mě do jednoho z pokojů. Zavřel dveře, přimáčkl mě na zeď a zakryl mi pusu.
"Jestli vydáš nějaký zvuk, Mikey tě najde a vyšuká z tebe duši. A pokud se nemýlím, tak jsi ještě panna.'' to poslední slovo mi zašeptal do ucha. Naskočila mi husí kůže.
"Lucasi!! Dej mi tu zasranou malou děvku!!'' křičel Michael přes celý dům.
"Noták! Chci si jen pohrát. Bude se jí to líbit.'' zasmál se. Chtělo se mi brečet. Luke to zpozoroval a pohrozil mi prstem. Pomalu chytl klíček a potichu s ním otočil. Bohužel vrzl. Uslyšeli jsme dupot a já zpanikařila. Začala jsem se klepat a podlamovala se mi kolena.
"Lucasi! Dej mi ji! Zaplatí za to co udělala!'' řval Michael a kopal do dveří.
Asi po půl hodině to vzdal a odešel. Luke mě vzal do náruče a položil na postel. Sedl si naproti mě a sledoval mě..
------------------------------------
Gabi:)
YOU ARE READING
Game? [5SOS]
FanfictionCo se stane, když se nevinná 15ti léta Samy bude procházet v noci samotná parkem? Varování: násilí, vulgarismus a sex.