Diagon Sokağı

164 13 4
                                    

Alessiya ve Claria, konuşarak Madam Morkins'e gidiyorlardı.
"Abla sence bir insan Karanlıkta olup aydınlıkta olabilir mi?"dedi Claria mavi gözlerini Alessiya'ya çevirerek.
"Elbette Claria bir insan aydınlıktır fakat ailesi için karanlıkta savaşıyordur.Böyle tanıdıklarım çok var."dedi Alessiya iç çekerek.Küçük kız önüne döndü ve derin düşüncelere daldı.
O sırada birisi "Böö"diye bağırdı. Ne Alessiya ne de Claria korktu.Arkalarını döndüklerinde kendilerini korkutmaya çalışan Sirius Black'i gördüler.
"Sirius dua et kardeşim korkmadı.Yoksa birlikte planladığımız şakaları sana yaparım."dedi Alessiya gözleri kısarak."Ama korkmadı,ağla Lynne"dedi Sirius ve dil çıkardı.
Alessiya göz devirdi."Ee nereye böyle"dedi Sirius bu sefer."Cehennemin dibine"dedi Claria söylenerek.
Alessiya ve Sirius dehşetle Claria'ya döndüler.
Claria omuz silkti."Kardeşin aynı sen Lynne"dedi Sirius gülümseyerek ve devam etti"Junior Alessiya Lynne Merrythought"dedi kahkaha atarak.
Abla,kız ayna anda göz devirdiler.
O sırada "Böö"diyen başka birisi çıktı.Sirus yerinde sıçrarken.Abla,kız yine aynıydı.
Gelen James'ti.
"Çatalak napıyorsun canım arkadaşım."dedi Sirius.
"İyiyim sizi korkutmaya çalışıyordum ama tek korkan sen oldun."dedi James gülerek.
Alessiya James'e döndü güzel gözleri,tatlı yanaklarına baktı.Lynne mal mısın?diye söylendi kendine.
Ve geri döndü.
"Lynne nereye gidiyorsun?"dedi James.
"Madam Morkins'i geçtik."dedi ve Claria'yı alarak oradan ayrıldı.
O sırada iki çapulcu kızıl ve sarışını farkettiler.
"Bizimkiler orada."dedi Sirius.
"Senden önce fark ettim Sirius" dedi James.
Sirius göz devirdi.
Marlene Lily'nin elinden tutup çapulcuların yanına sürükledi.
"Naber."dedi Marlene tebessümle."İyi siz."dedi Sirius Marlene'ye ışıldayan gözlerle bakarak.
Marlene gülümsedi ve başını eğdi.
"Çiçeğim sen napıyorsun?"dedi James."İyi James sen nasılsın."dedi Lily tepkisizce oysa karnında kalkışa hazır kelebekler vardı.
O sırada Claria ve Alessiya çıktı.Claria koşarak Marlene'ye sarıldı.
Marlene Claria'ya sarıldı ve onun kısa sarı şaçlarını okşadı.
O sırada Alessiya da çetenin yanına geldi
Ve gülümsedi.
"Lynne."dedi Lily Alessiya'ya sarıldı.
Alessiya elindeki poşetlerler ile Lily'ye sımsıkı sarıldı.
"Sirius sen ağlıyor musun."dedi James.
"Hayır."dedi sirius ve iç çekti."Gözüme güzel kirpiğim kaçtı."dedi.
Bu sefer kızlar ve James,Sirius'a göz devirdi.

                                           &
Bir kafeye oturmuş Çapulcular ve üç kız -hatta küçük Junior Alessiya'da-vardı.
Hogwarts için her şey alınmış yarım saatliğine oturup konuşuyorlardı.
"Alessiya bakanlıkta işler nasıl?"dedi Lupin.
Alessiya iç geçirdi."Çok kötü annem yorgun babam yorgun her gün onlarca saldırı.Çoğunu yakalıyorlar ama nafile adamlar kendilerini öldürüyormuş."dedi Alessiya kaymak birasından bir yudum alırken.
"Şu Hogwarts bir bitsin hepsinin canı cehenneme."dedi Marlene.
"Katılıyorum"diye mırıldandı Sirius.
"Abla ben Slytherin'e seçilirsem beni dışlar mısın?"dedi Claria yine mavi gözlerini Alessiya'ya çevirerek.
"O nasıl söz bıcırık,ablan sen hangi binaya seçilirsen seçil parti düzenlemekten kaçınmaz."dedi James.Alessiya'ya döndü ve göz kırptı.
Alessiya James'e gülümsedi.
"Sen benim küçük parçamsın ayrıca Slytherin bence gayet asil bir bina oraya seçilirsen çok mutlu olurum."dedi Alessiya ve gülümsedi.
Claria ablasına ve James'e baktı hafif tebessüm etti.
"James bana şu kurabiyeden uzatır mısın?"dedi Lily gözleriyle damla çikolatalı kurabiyeyi gösterirken.
"Sen iste dünyayı fetih ederim zambağım."dedi James ve kurabiyeyi Lily'e uzattı.Marlene ve Alessiya yüzlerini buruşturdular.
Lily gülümsedi ve teşekkür etti.
"Lynne bize mektup gönderip Patronus yaptığını söylemiştin."dedi Peter.
"Aa evet evet ne çıktı."dedi Lily merakla.
"Bir dişi geyik."dedi Alessiya gülümsemekle yetinip gözlerini James'e döndürdü.
O sırada Remus James'e baktı.James bozuntuya vermedi ama Kalbinde bir şey oynamış gibiydi.
Ne olacak onun erkek geyikti ama bundan hiçbir anlam çıkmazdı sonuçta.Öyle böyle derken Diagon Yolu'nun sonuna gelmişlerdi.

Nasıl buldunuz bölümü çok merak ediyorum.Lütfen oylarınızı ve okumalarınızı esirgemeyin yanlışlarım vardır çok takmayın lütfen.
James ve Alessiya'nın ilişkisi?
Claria is a it girl arkadaşlar.
Neyse benden bu kadar
Görüşürüz saygı değer büyücüler!!

Hiraeth/James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin