Bugün günlerden normal bir gündü.
Alessiya,Marlene ve Lily yeni kalkmış kahvaltıya hazırlanıyorlardı.
Yakında noel bolosu ve ardından tatilleri başlıyordu.
Alessiya aşırı heyecanlıydı çünkü Jamesle her noel bolusunda eş olurlardı.
Kızlarda bu konuyu konuşuyorlardı.
"Bence kırmızı elbise giyip kırmızı ruj sürelim"dedi Marlene saçlarını savurup.
Alessiya ve Lily bir kahkaha patlattılar.
"Marlene sen mezun olasıya kadar ateşli kız diye bahsederler senden ayrıca Sirius'u etkilemek için kırmızı ruj sürmene gerek yok "dedi Alessiya.
Marlene kıpkırmızı olmuştu elindeki yastığı anında Alessiya'ya yolladı.
Alessiya koşarak yatakhaneden çıktı.
Ve arkasında bakarken James ile çarpışıp James ve önündeki Sirius'u devirmişti.
Yerde yatan nerdeyse öpüşecek ikiliye baktı genç kız ve tekrar bir Kahkaha koparıp gülmekten yerlere yattı.
James ve Sirius kalkıp yerde gülmekten yerlere yatan kıza baktılar.
"Yani bu kadar ağır olunmaz Lynne"dedi Sirius başını tuttu sonrasında.
James,Alessiya'yı yerden kaldırdı.
"Yemin ederim sırtım çürüdü Lynne"dedi James.
Alessiya gülmeyi bırakıp.
Jamesin sırtına dokundu"Burası mı?"diye sordu.
James onun dokunuşuyla ürpermişti ve evet anlamında kafasını salladı.
Alessiya oraya hafif bir cimcikledi.
"Şimdi cimciğim orayı çok güzel geçirir Jamie"dedi Alessiya bilmiş bir edayla.
Sirius,Alessiya'yı arkasından tuttu ve gıdıklamaya başladı.
Alessiya zayıf noktasından vurulmuştu.
James'te ayaklarından tutup onu birlikte koltuğa attılar.
"YA ÜSTÜM MAHVOLDU"diye çığırdı bir anda Alessiya.
Marlene ve Lily merdivenlerden inip
Ne olduğuna baktılar.
James ve Sirius gülüyor,Alessiya ise onlara söyleniyordu.
Remus ta ortak solona gelip küçük sınıfları kahvaltıya indirmeye gelmişti.
Hafif bir azar çekip küçük sınıfları almaya gitmişti.
Bizimkilerde ortak solondan inip Kahvaltıya doğru gidiyorlardı.
Taki Slytherin tayfası önlerine çıkana kadar.
"Oooo en sevdiğimiz kişileri görüyorum"dedi Evan Rosier.
"Bizi beklemen gözlerimi yaşarttı Rosier"dedi Sirius.
Alessiya orda olan kişilere baktı ve arkalarında Claria'yı gördü.Ufak bir şoktan sonra kendine geldi.
Kardeşinin yanına giderken"Claria uzaklaş burdan"dedi.
Taki Lucius Malfoy eliyle Alessiya'yı itiirine kadar.
"Olmaz Lynne Merrythought"dedi.
Alessiya ittirildiğinde aşırı sinir olmuştu mükemmel başladığı bugüne Malfoy bozuntusu giriyordu.
Alessiya asasını çıkarıp Malfoy'u duvara ittirdi ve asasını boğazına dayadı.
"Sakın benimle kardeşimin arasına girmeye kalkma Lucius,yoksa annenden bir çığırtkan alabilirsin."dedi tehditle.
Alessiya geri çekildi ve Lucius uzun bir nefes aldı.
Alessiya orda bulunan tüm Slytherin tayfasına bakarak
"İçinizden herhangi biri kardeşimle benim arama girerse hepiniz kendinizi zindanların yerlerinde ölü bulursunuz"dedi ve Evan Rosier'e omuz atıp ordan uzaklaştı.
Claria hepsine kısa bir bakış atıp ablasının arkadasından gitti.
Kızlar ve Çapulcular şoka uğramıştı.
Slytherinle arası iyi olan kız olay kardeşi olunca deliye dönmüştü.
Sirius,Regulus'a baktı.Sirius evden gitmişti ama Regulus'u orda bırakmış iletişimler kesilmişti.
Regulus ,Sirius'a baktı sinirle . Alessiya gibi olamamıştı.Aptal cesaretini kendi kardeşinde kullanamamıştı.Sirius gözünü kaçırdı.
Lucius kendine gelip tayfasını toplayıp büyük solana doğru gitti.
Alessiya'nın siniri hala geçmemişti.
"Abla"diye ses geldi arkasından.
Alessiya dönüp kardeşine baktı ve kolunu bağlayıp sağ ayağını yere vurmaya başladı.
"Evet?"dedi sorarcasına.
Claria göz devirdi ve"Fazla abartıyorsun"dedi.
Alessiya histerik bir şekilde güldü "Kendinen büyüklerle takılma Claria ve senin ile benim arama giren kim varsa hepsinin canı cehenneme"dedi ve Büyük solona girdi.
Claria da arkadasından girdi.
Alessiya sinirle yerine oturdu.
Ve önünde olan tabaklara baktı.
Yanına bir anda birisi oturdu Alessiya oralı olmadı ve yemeğine bakmaya devam etti.
"Galiba fazla sinirliyiz"dedi yanında ki ses.
Alessiya hışımla dönüp bir şeyler söyleyecekken karşısında ki Robert Greengrass'dan başkası değildi.
Alessiya başını çevirdi ve tüm solonun onları izlediğini görünce gözlerini devirdi.
Robert, Alessiya'nın gözleri devirmesine güldü.
Alessiya da Robertte bakarak güldü.
"Tanrım niye benim üstüme geliyorsun?"diye iç çekti Alessiya.
Robertte tekrar güldü ve"Bence Tanrı senin üstüne yürümüyor sen birilerinin üstüne yürüyorsun"dedi.
Alessiya"Heyy nerden öğrendin?"dedi gözlerini açarak.
Robert ellerini teslim oluyorum dercesine elini kaldırdı. Ve göz kırpıp masadan kalkıp kendi binasının masasına gitti.
Çapulcular ile Marlene ve Lily, o gittikten sonra anında Alessiyanın yanına oturdular.
"Oha canım arkadaşım sevgili yapmış ve bize söylemiyor."dedi Marlene.
"Yok öyle bir şey diye çıkıştı"James anında.
"Bence var"dedi Lily ve Alessiya'ya göz kırptı.
James şokla dönüp Lily'e döndü."Yok öyle bir şey değil mi Lynne?"diye sordu.
James niye böyle çıkıştığına anlam veremiyordu.
En değer verdiği kişilerden biriydi Alessiya ama hiç içinde böyle bir alev hissetmemişti.
Lily,James'e soran gözlerle baktı.
Lily,şu zamana kadar arkasından çocuğu tanıyamıyordu yazdan beri.
Sevgili değillerdi ama Lily ufak tefek James jestlerine yanıt veriyordu.
Alessiya merakla bakan çapulculara ve kızlara baktı.
"Öyle bir şey yok arkadaşlarım.Bunları düşünemeyecek kadar yoğun bir kafam var"dedi Alessiya içinden bir ses James'i düşünecek zamanın var ama dedi.Alessiya düşündüğü şeylerle kızardı.Ve yemeğine döndü.
"1 ay sonra sevgili olursunuz diyorum ve 10 galleon bahse giriyorum"dedi Marlene ve ardından cebinden 10 galleon çıkarıp masaya koydu.
Sirius da bende varım diyerek 20 galleona "Hayatta sevgili olmazlar"diyip masaya koymuştu.
James ise Alessiya gibi sessiz kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth/James Potter
RandomHiç kaybettiğiniz bir şeye özlem duydunuz mu? James Potter her zaman duymak zorunda kalıcak...