Ödeştik

43 6 2
                                    

Genç cadılar ve büyücüler Hogwartsa düzenlenen Noel Bolosu için çok heyecanlıydılar.
Neredeyse herkes bu olayı konuşup elbise,takım araşına girmişlerdi.
Tabiki buna namı değer çapulcular ve Gryffindor kızları dahildi.
Ama farklı olarak Alessiya daha heyecanlıydı çünkü James ile eş olacaktı her noel balosu gibi.
1 hafta kalmıştı Noel haftasına ve Alessiya'nın her şeyi hazırdı fakat hala James'ten gelecek teklifi bekliyordu.
Yasak saati başlamadan Alessiya,Lily ,Marlene ve Çapulcular
Ortak solonda oturup konuşuyorlardı.
Sirius ve James ise fısıltıyla bir şeyler tartışıyorlardı.
"Pati gidip Lily'e teklif ediyorum bak"dedi James heyecanla.
Sirius ise bu durumdan pek emin değildi çünkü Alessiya'yı biliyorsa bu duruma aşırı siniri bozulacaktı.
Çünkü bu bir gelenek gibi bir şeydi artık.
Sirius omuz silkti ve"Eğer Alessiya sinirlenirse onu durdurmam."dedi
James hafif güldü ve göz devirdi
"Saçmalama Lynne bunu hoş karşılar sonuçta ben Lilyden hoşlanıyorum"dedi.
Sirius tabiki iksir dersini unutmuyordu.
Ama buna bakılırsa James çoktan unutmuştu.
Sirius biraz daha dikleşti ve "Çatalak sen kimden gerçekten hoşlandığını düşündün mü?"dedi
Jamesin yüzünde olan gülümseme silindi ve "Pati yok öyle bir şey sil aklından o günü"dedi ve Sirius'un yanından ayrıldı.
Alessiya ise o günden beri düşünceliydi.
James'in aksine.
Alessiya gittikçe James'ten uzaklaşıyordu.
O bunun farkında değildi tabiki ama
James'in sorduğu sorulara kısa cevaplar veriyor,yemek yerken ondan uzak oturuyor ve daha fazlası.
James ise iksir olayından sonra Lily ile daha fazla konuşuyordu daha fazla ilgileniyordu.
Alessiya ise gün gittikçe James'e bağlanıyordu.Kaçtıkça daha da özlüyordu onu.
James gidip Lily'nin önünde durdu ve hafif bir şekilde diz çöküp
"Lily çiçeğim benimle noel bolosuna gelir misin?"dedi.
Çıt.
Çıt.
Çıt.
Alessiya'nın kalbi darmaduman olmuştu.
Sanki birisi göğsüne cam parçaları çıkarıp sokuyordu.
Alessiya'nın gözleri dolmuştu.
Bu ona ağırdı hemde fazlasıyla.
Bu kelimelerin tarif edemeyeceği türden bir acıydı.
Sirius'un gözlerinin onda olduğunu bilmiyordu elbette.
Alessiya'nın gözlerinin parıltısının sönüp nasıl kırıldığını görmüştü.
Sirius'un gözlerini kaçırdı ve kendine kızdı.Eğer James'e engel olsaydı bu olmazdı.
Alessiya ellerinde bolonlarla gözleri dolu dolu gözünün önünde Lily için eğilmiş James'e bakıyordu.
Kızıl cadı James'e kıkırdamış ve kabul etmişti.
Tekrar çıt.
Alessiya kalbinin ağrısına dayanamıyordu.
Nefes alamıyordu.
Çok fazlaydı çok.
Ellerindeki bolonu serbest bıraktı ve ortak solondan ayrılıp dışarı attı kendini.
James hışımla çıkan Alessiya'yı görmüştü tabiki.
Sirius ile göz göze geldi James.
Sirius,James ile göz göze geldikten sonra başını hüzünle salladı ve Alessiya'nın arkasından çıktı.
Alessiya hem koşuyor hemde ağlıyordu.
Niye bu kadar üzüldüğüne anlam veremiyordu ama o bunun için bir ihanetti.
Sirius ise önünde koşan cadıya sesleniyordu.
Ama Alessiya bilinci arkasından koşan ve seslenen Sirius'u duymuyordu.
Sirius en sonunda arkasından koşmayı bıraktı "Lanet olsun!"diye bağırdı ve sinirden duvara vurdu.
En sevmediği şeydi Alessiya'nın kırılması ve ağlaması.
Küçük kız kardeşiydi o onun.
Ve şimdi en değer verdiği kişi Alessiya'yı kırmıştı.
Sirius bunu düşününce daha fazla sinirleniyordu.
Sirius'u görünce James hemen yanına geldi ve Alessiya'yı sordu.
Sirius sinirle döndü.
"Bilmem çatalak belkide bunu Lily'e teklif etmeden önce düşünseydin.
Kız ne kadar üzgünse yetişemedim bile cidden çok büyük bir başarı elde ettin tebrikler"dedi ve James'e omuz attı ve ortak solona geri döndü.
Alessiya ise en sonunda nefes nefese kalmıştı ve kendini bahçeye salmıştı.
Kalbini tutuyor ve ağlıyordu.
Niye bu kadar üzülmüştü bilmiyordu.
Normalde bir yıl boyunca trip atar ve imada bulunur biterdi ama böyle üzüleceğini tahmin etmemişti.
"Merrythought?"dedi bir ses.
Alessiya hışımla ona seslenen sese döndü.
Bu Robertten Başka kimse değildi.
Robert hemen genç cadının yanına geldi ve kollarını tutarak onu sarstı.
Alessiya ise hıçkırarak ağlıyordu.
Ağlamaktan her zaman nefret etmişti.Güçsüz olduğunu düşünüyordu ve buda kendinden nefret etmesini sağlıyordu.
Ağlamak zayıflıktı anneside söylerdi bunu.
Ama şuan kendini dizginleyemiyordu.
Robert daha fazla dayanamadı ve genç cadıya sarıldı.
Alessiyanın göz yaşları Robertin omuzunu ıslatıyordu.
Roberttin ellerinin biri Alessiya'nın sırtını sıvazlıyordu bir eli ise saçlarını okşuyordu.
"Geçti geçti"deyip Genç cadıyı sakinleştirmişti.
Genç cadının göz yaşları dinmişti.
"Daha iyi misin?"Diye sordu.
Alessiya Robertte baktı ve baş salladı.
"Teşekkürler"dedi ve gözlerini kaçırdı.
Robert hafif bir şekilde gülümsedi ve
"Eğer anlatmak istersen dinlerim"dedi.
Alessiya tabikide anlatmayacaktı bu durumu.
"Hazır hissedersem anlatırım"dedi.
Oğlan başını salladı ve şimdi ikisinede bir sessizlik çökmüştü.
"Sağol Greengrass,salak salak ağlamalarımı çektiğin için fakat şimdi gitmem gerekiyor"dedi genç cadı.
Robert "Görüşürüz o halde"dedi ve genç cadının yanından ayrılmasını izledi.
Alessiya yasak saat başlamadan ortak solonda olmalıydı.
Şuan büyük ihtimal bir boktan farksızdı ama yapacak başka bir şeyi yoktu.
James ise Alessiya'yı aramaktan harap olmuştu.
En sonunda ise onu Robertle görünce kanında fokurdayan sinirle birlikte onları baş başa bırakmıştı.
Alessiya ortak solona girmesiyle tüm bakışlar ona dönmüştü şimdi.
Alessiya tam kızlar yatakhanesine doğru gidecekken arkasından gür bir ses "Alessiya"diye bağırmıştı.
Alessiya dönünce tek tek çapulcular ve Lily ile göz göze gelmişti.
"Ne halt ediyordun bu saatte dışarda"dedi Sirius merakla sormuştu tabi ama Alessiya aşırı derecede yanlış anlamaya müsait bir durumdaydı şuan.
Derin bir nefes aldı tam bir şey söyleyecekken.
"Ne olsun sevgilisiyle sarılıyordu."dedi James sinirle.
Alessiya sinirinin son noktasına gelmişti artık.
"NE IMA EDIYORSUN SEN JAMES"diye bağırdı sonunda.
Lily durumu anlayıp hemen etrafa sessizlik tılsımı yapmıştı kimseyi uyandırıp bir de bu durumun üstüne ceza almamalılardı.
James ilk önce ne olduğunu şaşırmıştı.ki çapulcularda şaşırmışlardı çünkü Alessiya'yı ilk defa böyle görüyorlardı.
"LANET OLSUN JAMES"diyerek hızlıca merdivenleri çıktı.
Lily artık bu duruma dayanamamış kızın arkasından çıkıyordu ki.
Sirius onu durdurmuştu.
"Lynne'yi rahat bırakın o hazır olduğunda gelir konuşur"dedi.
Lily bu duruma hafiften bozulmuştu ama ses etmedi.
James ise ellerini saçlarından geçirdi
"Lanet olsun bana"dedi..

1 hafta sonra.

Alessiya 1 haftadır James ile konuşmuyordu.
O kadar sinirliydiki onun yüzüne asa sokmaktan başka bir şey istemiyordu.
Lily ile de araları limoniydi.
Alessiya niye olduğunu bilmiyordu ama ne zaman Lily'nin yanına gidip bir şey konuşacak olsa Lily anında kalkıp onun yüzüne bakmıyordu.
Alessiya da bu duruma o kadar sıkılmıştıki artık Lily ile konuşma zahmetine girmiyordu.
Bugün günlerden Noel Bolosuydu.
Tabiki herkes bir o yana bir bu yana koşturuyordu.
Alessiya ise bugün haftasonu olduğu için daha yatağından çıkmamıştı.
Tabi en son kendisi dayanamayıp ortak solona inmişti.
Ortak solona indiğinde Remus kitap okuyor,Marlene ve Sirius çikolata yiyip konuşuyor,Lily ders çalışıyor ve James Potter ise düşünüyordu.
Alessiya ortak solona indi ve tam gitmek üzereyken arkasından bir ıslık çaldı.
Alessiya çatık kaşlarla arkasına döndü ve ıslık çalana yani Marleneye baktı.
"Kızım bu ne güzellik mini etekler,mükemmel kazaklar yakıyorsun"dedi ve göz kırptı.
Alessiya gülümsedi.
Fakat gergindi çünkü tüm çapulcuların bakışları ona dönmüştü.
"Sen şimdi böyleysen kim bilir Baloda nasıl olacaksın"dedi Sirius sırıtarak.
Alessiya yanında duran kitabı Sirius'un kafasına attı.
Sirius kaçayıp derken yanında duran suyu James'in üstüne döktü.
Alessiya gülerek göz devirdi.
James genç cadının gülmesiyle ona döndü.
"Benim canımın yanması Alessiya'yı çok mutlu ediyor."dedi dramatik bir sesle.
Remus bu sefer James'in kafasına bir tane geçirdi ve Alessiya'ya göz kırptı.
Marlene bir anda ayağa kalktı ve"Onu bunu boş verin de yarın Noel Bolosu varr"dedi heyecanla.
Alessiya bunu duymasıyla yine bir sinir geldi.
James ela gözlerini genç kıza çevirdi ve iç çekti.
"Sen anca öyle iç çekersin James Potter"dedi genç cadı ve ortak solondan ayrıldı.
"Ya üf bıktım Çatalak git şu kızdan özür dile"dedi Peter.
James de denileni yaptı ve Alessiya'nın arkasından çıktı.
"Alessiya Lynne Merrythought"dedi arkasından bağırarak.
Koridorda olan bir kaç kişi James'e dönmüştü ama o bunu umursamamıştı.
Alessiya derin bir iç çekti ve arkasını döndü.
"Ne var James Potter"dedi.
James,genç kıza biraz daha yaklaştı ve"Özür dilerim"dedi.
Alessiya histerik bir şekilde güldü
"Yani James özürün bu kadar komiğinide hiç görmemiştim"dedi
James açıklama yapmak istiyordu ama ağzına gelen kelimeler bir türlü çıkmıyordu.
"Ben"diye başlamıştı ki James Alessiya ona dur işareti yaptı
"Sen James Potter bana teklif etmeden önce bazı şeyleri anlatman gerekiyordu bu yüzden adi şerefsizin tekisin ayrıca şu zamana
kadar olan arkadaşlık ve dostluğumuzu bir hiçe saydın."
Alessiya bunları çok hızlı söylemişti.
James bir anda Alessiya'ya sarıldı.
Alessiya tekrar söylenmek üzereyken sustu ve James'in sarılmasına karşılık verdi.
"Bu bu kadar kolay olmamalıydı."dedi James gülerek.
Genç cadı kaşlarını çattı ve "Sinirim geçtiği için şükretmelisin"Dedi.
James kollarını geri çekti ve "Tekrar özür dilerim Leydim"dedi ve Alessiya'nın elini öpmek üzereyken Alessiya James'in kafasına bir tane yapıştırdı.
"Ah"diye inledi James."Kafamdan ne istiyorsunuz"dedi.
Alessiya hafif sırıttı ve "Ödeştik"dedi.
James'te güldü ve "ödeştik"dedi.

Büyücülerim selam
James niye bir anda Lily'e teklif etti dersiniz bu kesinlikle kendine ve Sirius'a bir kanıttı Alessiya'dan hoşlanmadığına dair.
James bu düşüncülerden kaçıyor aynı Alessiya gibi çünkü korkuyorlar her ikiside.
Bu bölüm yine benim yazdıklarıma göre uzundu.
Lütfen şu gariban kitabımda okunsun çünkü ilgi görürse diğer kitabıma düşündüğüm altın üçlünün dönemine uzatmak istiyorum.

Teşekkürler ve iyi günler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hiraeth/James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin