Alessiya Büyük salona girip adımlarını Slytherin masasına yöneltti.
Kısa süreliğine bakışlar Alessiya'ya döndü ama sonrasında herkes yemeğine döndü.
Alessiya hışımla Regulus'un yanına oturdu.
"Abin baş belası Regulus biliyor muydun?"dedi Alessiya sinirden kıp kırmızı olmuştu.Slytherin masasında odak noktası olmuştu şimdi.Ama Alessiya Slytherin binasınca sevilirdi.Sonuçta ataları Safkanlığı savunuyordu.
Yanında Narcissa vardı Alessiya'nın.
Narcissa'nın karşısında Lucius ve Lucius'un yanında Alessiya'nın okulda görüp hiç konuşmadığı biri vardı.
Regulus gerildi ve çatalını tabağının içine bıraktı.
Alessiya önüne bir tatlı tabağı çekti ve yemeğe başladı.
"Bu arada bizim Junior Avery nerede?"dedi önündeki tatlıyı bırakarak.
"Tam arkanda canım kuzenim"dedi
Jason sinir bozucu bir gülümseme ile kuzenine bakıyordu.
Alessiya'yı seviyordu fakat bazen ona katlanamıyordu özelikle Junior diyince sonuçta aralarında 1 yaş vardı ve böyle demesi canını sıkıyordu.
Alessiya arkasında döndü ve ayağa kalkarak kuzenine sarıldı.
Ne zamandır sevgili kuzenini görmüyordu yani elbette okulda karşılaşıyorlardı ama kaymak birası eşliğinde sohbetleri farklıydı.
Jason,Alessiya'nın çaprazına geçti.
Alessiya yanına döndü ve Narcissa ile konuşmaya başladı.
"Bu arada karşımdaki kişi kim?"dedi Alessiya merakla.
"Robert Greengrass"dedi Narcissa kısa keserek.
Alessiya başını salladı ve önüne dönerken Robert ile göz göze geldi.
Robert tatlı bir şekilde gülümsedi ve elini uzattı"Robert,Robert Greengrass"dedi gözlerini çekmeyerek.
"Alessiya Lynne Merrythought,Lynne diyebilirsin"dedi Alessiya ona bakan çift göze gülümseyerek.Yemek bitince James ve çapulcuların diğer kısmı ile birlikte ortak salona çıkarken merdivenlerde adını bilmediği çocuk ile Lynne'yi görünce hepsi nefesini tuttu ve duvarın arkasına gizlendi.
"Bizim ki hızlı çıktı"dedi Peter
"Kim bu yavşak"dedi Sirius
"Çok yakışıyorlar bence"dedi Remus
Çapulcuların üçü Remus'a döndü ve kafalarını olumsuz şekilde salladılar.
Remus omuz silkti.Gayet tatlı duruyorlardı.
O sırada Alessiya ve Robert çok ortak noktalarının olduğunu fark etmiş,tatlı tatlı sohbet ediyorlardı.
Bir anda 4 kişi havalı havalı duvarın arkasından çıktı.
Alessiya ve Robert o tarafa döndüklerinde Lynne göz devirdi.
Çapulcular kıza yaklaştılar ve yanında durup Robert'i uzunca süzdüler.
Tabi James daha çok dövecekmiş gibi süzüyordu.
Remus hemen öne atıldı ve elini Robert'e uzattı.
"Selam Ben Remus Lupin"dedi.
Robertte gülümseyerek"Robert Greengrass"dedi.
Sirius ve James gerildi.
"Bir Greengrass ha"dedi Sirius.
Bunu duyan Alessiya Sirius'a dönüp sessiz ol diyen bakışlarını gönderdi.
Sirius omuz silkti.
Alessiya diğerlerini de tanıttıktan sonra Robert zindanlara gitmişti.
Baş başa kalan çapulcular anında dedikoduya başlamışlardı.
"O çocuk bir Slytherin ve Greengrass dedi"Sirius.
"Haklısın Pati tam bir gıcık yılan dedi."james sinirle Alessiyaya bakarak.
Alessiya çapulcuların özellikle James'in bu davranışlarına anlam verememiş ve yüzü asılmıştı.Oysa Robert çok tatlı ve diğer Slytherinler gibi kan takıntısı konusunu bir kere bile açmamıştı.
Remus Alessiya'nın yüzünü gördü ve
"Bence iyi birisine benziyor."dedi.
James,Sirius ve Peter hışımla Remus'a döndü ve ne diyorsun Remus bakışı attılar.
Alessiya bir şey demeden ordan ayrıldı ve çapulcuları arkadasından bırakarak.
Claria'yı bulmak istiyordu.Kardeşiyle Slytherin'e seçildiğinden beri hiç konuşmamışlardı.
Alessiya hızlı hızlı koridorlara bakarak Clariayı arıyordu aklına zindanlara inmek gelmişti.
Regulus ve Claria zindanlara inen merdivende oturuyorlardı.
"Oh tanrıya şükür Claria"diye ses geldi arkalarından.
Gelen Alessiyaydı.
Claria ablasına gülümsedi.
Regulus ise abla ve kardeşi yalnız bırakmak amacıyla yanlarından ayrıldı.
Alessiya kardeşinin yanına oturdu ve ona sarıldı.
"Claria niye yanıma hiç gelmedin,seni merak ettim"dedi endişeyle.
Claria ablasının gözlerina baktı.
"Merak edicek bir şey yok abla bende sen gelmeyince beni istemiyorsun zannetmiştim"dedi.
Alessiya inanmayarak kardesine baktı.
"Saçmalama Claria seni istememek ne demek? Slytherin olman hiç bir şey değiştirmez sen benim kanımsın."dedi ve kardeşinin ellerini tuttu Alessiya.
Claria ablasını seviyordu ama Slytherin'e seçilmesini tabiki istemezdi.Karanlık içinde bir Merrythought ailesinden kimse istemezdi.
Ama Claria bu karanlıktan memnundu.Ablasının aksine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth/James Potter
RandomHiç kaybettiğiniz bir şeye özlem duydunuz mu? James Potter her zaman duymak zorunda kalıcak...