"Claria ve Lynne kendinize iyi bakın olur mu?"dedi çocukları trene binmeden önce Bayan Sera.
"Anne,Claria benim gözümün altında endişelenme."dedi Alessiya ve iki ebeveynine el salladı.Bayan Sera iki kızına baktı ve gülümsedi.
"Claria kompartıman bulalım."dedi Alessiya ve hemen boş kompartıman aramaya başladılar.
Alessiya boş kompartıman buldu ve ikiside karşılıklı oturdular.
Çok geçmeden Lily,Marlene ve Alice geldi.
Kızlar birbirleriyle sarılıp özlem giderdikten sonra
Sirius kompartımanın camından Alessiya'ya eliyle işaret yaptı ve gelmesini söyledi.
"Kızlar benim iki dakika işim var Claria'ya bakar mısınız?"diye sordu.O sırada gözü bir Sirius bir kızlarla bakışıyordu.
"Tabi Lynne sen git işine"dedi Alice.
Alessiya kompartımandan çıktığı gibi Sirius'a sarıldı.Ve bir anda Sirius'un omzuna yumruk attı.
"Sirius nasıl evden kaçıp mektuplarıma cevap vermezsin?"dedi Alessiya üzgün bir ifadeyle.
Sirius ile komşulardı aileleri pek görüşmezdi fakat Sirius onun çocukluk arkadaşıydı.
"Lynne dinle bir ilk bizim kompartımana gidelim dinlersin."dedi Sirius ellerini Lynne'nin yumruk yaptığı ellerine koyarak.
İkiside kızların oturduğu kompartımanın iki ileri kompartımana gittiler.
Kompartımana girdiği an Jamesin ona sarılması bir oldu.
Alessiya neye uğradığını şaşırdı fakat kendine dolanan sımsıcak elleri görmezden gelemedi.
Alessiya da ellerini James'in bedenine doladı.
"Yater artık çatalak sal kızı."dedi Sirius gülerek.
Remus ve Peter'e de sırasıyla sarıldıktan sonra oturdular.
"Şimdi Sirius ailenle olan sorunları az çok hakimim.Evden kaçmanı anlarım.Ama nasıl olur da hiç bir mektubuma cevap yazmazsın sana bir şey oldu diye çok korktum Siri.
Hala Karanlık Lord çok şey yapıyor ve evden kaçmıssın korumasızsın çok korktum Sirius Yan-"Alessiya kendinden geçmişken Remus onu durdurdu."Hey Hey hey Lynne yavaş anlıyorum seni ama evden kaçtıktan sonra Jamesin evine gitti Sirius."dedi Remus şevkatle bakarak.
"Evet Lynne lütfen daha fazla üstüme gitme yoksa ilginden dolayı ağlıyacağım."dedi Sirius dudaklarını büzerek.
"Yinede mektuplarımı cevaplaman gerekiyordu Walburga aldıysa bilemem tabiki."dedi Alessiya gözlerini devirerek.
"Benim elime hiç mektup gelmedi Lynne ama gelseydi cevap verirdim."dedi ve hemen Alessiya'ya sarıldı.
"Sirius ağlatma beni lütfen."dedi Alessiya gözleri hafif buğuluyken.
Sirius Alessiya'nın kulağına fısıldadı "Hayatımda bana değer veren tek kadınsın Lynne."dedi Sirius ve Alessiya'dan ayrıldı.
Alessiya kendini her zaman evinde hissettiren 4 kişiye baktı ve buruk bir gülümseme takındı suratına.
Kompartıman gürültüyle açıldı ve Claria ile Marlene gözüktü.
"Abla içerde erkek dedikodusu duymaktan bıktım gelir misin artık?"dedi Claria tek kaşını kaldırarak.
Çapulcular bunu duydukları anda gülmeye başladılar.
Alessiya da gülmeye başladı.
Öyle böyle derken Hogwarts gözükmüştü.
Herkes kompartımanlarda hazırlanıyor ve güzel bir akşam yemeğini iple çekiyorlardı.
Alessiya ne kadar gergin olmadığını göstersede Claria'nın eskiden sorduğu sorular onu geriyordu.
Yani kız kardeşini hangi binaya seçilirse seçilsin o Alessiya'nın kardeşiydi.Alessiya her ne olursa olsun kardeşini korumaya yemin etti.
1.sınıflar Mcgonagall'ın arkasından giderken diğerleri de Hogwarts'a yol aldı.
Herkes büyük solonda toplandı ve herkes binalarının olduğu masaya geçti.
"Yeni bir Hogwarts yılına hoş geldiniz sayın öğrenciler,Her zamanki gibi yeni gelen öğrencilerimize uyarı yasak ormana hiç bir öğrenci giremez,Hogsmade 3.sınıfa geçmeyenlere yasaktır.Aynı şekilde koridorda büyü yapmak yasaktır."dedi Dumbledore.
Sıra 1.sınıflar'ın binalara seçilme töreni vardı.Alessiya kardeşinin karanlıktan etkilenmesini istemiyordu.
1.sınıfların teker teker isimleri okunmaya başlandığı zaman Alessiya'nın elleri terlemeye başladı.
James ve diğerleri de pür dikkat 1.sınıfları izliyordu.
James etrafına bakındı ve yanındakı Alessiya'ya baktı
James Alessiya'nın elini hafifçe tuttu.Alessiya bir anda kendisine dokunan elle kalbi daha da hızlanmaya başladı.
Neden böyle olduğunu bilmiyordu.Böyle hissetmek istemiyordu.Jamesten hoşlanmak istemiyordu.En yakın arkadaşı ile en yakın erkek arkadaşının arasına girmek istemiyordu.En yakın arkadaşlarını kaybetmek istemiyordu.Buna kendisini karıştırıp kimseyi üzmek istemiyordu.
Kendisinin sarsılmasıyla durdu.
"Lynne,Lynne Claria Slytherin'e seçildi."dedi Lily.
"Hm?"dedi Alessiya ve yanındaki kıza döndü.
"Claria Slytherin'e seçildi."dedi Lily.
Alessiya ayağa kalktı ve gözleriyle Claria'yı aradı.
Iki çift mavi gözle göz göze geldi.
Alessiya kardeşine gülümsedi ve alkış yaptı.
Claria ablasına gülümsedi ve kuzenleri olan John Avery'nin yanına oturdu.The end...
Valla bu kurgumu Harry'nin zamanına kadar götürmeyi planlıyorum umarım yaparım çok üşeniyorum yazmaya ama sizi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olmuştur.
Sizleri seviyorum Cadılar ve Büyücüler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth/James Potter
De TodoHiç kaybettiğiniz bir şeye özlem duydunuz mu? James Potter her zaman duymak zorunda kalıcak...