Capitolul 1

1.6K 64 2
                                    

Bliss POV:

Eram singura in camera mea din orfelinat,exact ca in ultimii șase ani,doar stau singura si ma gindesc de ce nu am murit si eu cu părinții mei sau de ce nu am murit in locul lor?

Aud niste zgomote de lînga ușă mea,niste glasuri masculine si ușă se deschide încet.In camera intra doi băiți cam de 20 si 22 de ani.Unul din ei avea parul cirliontat si ochi verzi iar altul ochi albastri si par brunet,ambii aveau tatuaje si cred ca erau destul de multe pentru ca erau bine pronunțate.

Unul din ei insa mi-a acaparat atenția,cel cu ochi albastrii ce ma privea insistent cu un zîmbet mic pe buze.Era atît de drăguț...

,,Hey,eu sunt Harry iar el e Louis."spune cirliontatul pe nume Harry.
,,Eu sunt Bliss."
,,Frumos nume!"spune Louis.

Ii zimbesc puțin dar nu ii atrag prea multa atenție.

,,De ce ești trista?"îmi pune întrebarea Louis.
,,De ce întrebi?"replic cam urit dar nu-mi pasă.
,,O fata frumoasa ca tine nu ar trebui sa fie trista."

Ii răspund cu un ris ironic si ma întorc din nou la gindurile mele.Simt cum ma privesc si la un moment dat Louis spune:

,,Vrei sa fii adoptata de Harry?"
,,Ce!?"spun împreună cu cîrlionțatu'.
,,Louis trebuie sa vorbim despre asta."spune Harry si il trage din camera mea.

Harry POV:

,,Ai înnebunit!?Nu o pot adopta!"
,,Deci de ce mai tîrîit pina aici!?Trebuie sa o facem fericita!Sta aici de sase ani si iai văzut miinile?Sint tăiate omule!Nimeni nu ar grija de ea aici!Hai trebuie s-o adopți!"tipa nebunul din fata mea.
,,De ce nu o adopți tu?"intreb.Logica întrebare Styles.
,,Eu...eu nu pot...adică..."

Gata,stiu!E complet nebun!Dar ok,de aia și-a perdut cuvintele,a indragit-o si o vrea ca pe o sora.Ok Tomlinson o fac pentru tine dar daca Niall,Liam si Zayn ma omoară e vina lui.Totuși e drăguță fata si pare sa aibă o inima mare dar nu o da nimănui...

,,Bine,la naiba!"

Nu spune nimic doar zimbeste.L-am facut eu așa de fericit pe Louis?

Mergem spre doamna aia pe nume Madisson si ii spunem ca vrem s-o adoptam pe Bliss ceea ce părea straniu,arătăm ca doi gay.Cînd mi-a dat toate foile pe care trebuie sa le semnez am rămas șocat,erau o mulțime!Intr-o ora am terminat tot si l-am rugat pe Lou sa meargă după Bliss...Styles.

Louis POV:

Merg spre camera lui Bliss,cînd ajung aproape deschid ușă si o vad exact cum era atunci cînd am ieșit din cameră doar ca avea o chitară in mina.Chind ma vede și-o ascunde după pat.Ma apropii de ea si ma așez pe patul ei.

,,Cinti la chitara?"
,,Da,doar ca asta e veche si nu are o struna deci nu mi se mai primește..."
,,Ți-o voi schimba eu...Bliss,Harry te-a adoptat."
,,Mersi..."
,,Pentru ce?"
,,Pentru tot ce ați făcut si pentru tot ce ve-ti face."

Urmeaza citeva minute de tacere dar apoi spun:

,,Hade Bliss,stringenți lucrurile."

Da afirmativ din cap si se ridica îndreptindu-se spre micul dulap.Am ajutat-o să-și stringă lucrurile ceea ce a durat cam 10 minute datorita faptului ca nu are prea multe.

Ieșim împreună din camera si la intrarea orfelinatului era Harry.Mergem spre el si Bliss il îmbrățișează soptindu-i un ,Mulțumesc'.

Sper ca e fericita ca a scăpat de aici si sper ca va fi fericita in continuare.Mergem împreună spre masinile noastre si o las pe Bliss sa stea cu Harry penrtu a discuta despre adopția ei...

All the love,Mrs. X

Adopted By Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum