Capitolul 2

949 70 11
                                    

Bliss POV:

Mergeam spre masina lui Harry împreună cu el.Ne-am urcat in ea si nimeni nu a putut sa spună nimic.

,,Deci citi ani ai?"
,,Am 16 ani."
,,Drăguț...ai auzit de trupa One Direction?"
,,Da,toți spun ca sint niste gay,dar eu nu i-am văzut si nici nu i-am auzit,deci nu pot să-i judec."
,,Deci...eu cu Louis facem parte din trupa aia si nu suntem gay,toți au iubite in afara de mine si Lou."

Si el ce așteaptă să-i spun?Adică nu pot sa spun nimic,nu stiu,nu am idei si nu îmi pare rău ca nu are iubita,nu stiu,inca nu l-am cunoscut intratit de bine pentru a crede ceva despre el.

Chiar nu-mi pasa daca e gay sau nu.Eu sunt o persoana mai rece,îmi e foarte greu sa ma împrietenesc cu cineva sau mi-e si mai greu sa iubesc pe cineva...

Desigur ca ii sunt recunoscătoare lui Harry pentru ca ma adoptat dar nu stiu cînd il voi primi ca pe o persoana apropiata...

,,Ce crezi despre Louis?"întreabă din nou.
,,E un băiat destul de drăguț,adică pare așa,nu stiu,pare de treaba si tu la fel."
,,Mersi...si am ajuns!"spune întrind cu masina intr-o ograda înconjurată de bodyguarzi.Unde naiba ma aflu!?Unde m-au adus!?Vreau sa ma omoare!?

,,Asta e casa unde vei locui si e o casa si nu, nu vrem sa te omorim doar am vrut sa te adoptam."

Hmmm...am gindit in glas si ma auzit,la naiba!

Harry iese din mașina ce pare exagerat de scumpa si îmi deschide usa apoi îmi ia chitara și lucrurile.Mergem in fata uși si doar o privim împreună cu Louis ce s-a apropiat de noi.

,,Oameni,de ce privim ușa?"întreabă Lou.
,,Nu stiu cum vor reacționa băieții daca le voi spune ca am adoptat-o pe Bliss."explica Harry.

Unul din ei deschide ușa casei exagerat de mare si vad inca trei băieți destul de draguti.Ma privesc pe mine,pe Harry si pe Louis.Apoi blondul spune:

,,Ați adoptat o fata nu-i așa?"
,,Da..."raspunde Harry.
,,Minunat,acum toți vorbesc despre asta oriunde!"
,,Shit!"tip.
,,Domnișoaro,ai doar 16 ani!"spune Louis.

Il privac pe Louis cu cea mai rece privire pe care o pot face si tip ca vreau sa dorm.

,,Nu avem o camera pentru ea."spune blondul.

Urmează o clipa de tacere si apoi Louis tipa:

,,In camera mea am patul mult mai mare decit ale voastre si ma gindeam ca..."
,,Nu Louis,nu o vei duce pe Bliss acolo unde tu îți aduci toate curvele ai înțeles!?"tipa Harry.

Il privesc pe Harry și îmi pun mina pe spatele lui soptinde ,E okay'.Harry face ceva la ce nu m-am asteptat adică ma îmbrățișează si îmi șoptește si el un ,Te iubesc deja de trei ore Bliss'.

Hey,ce părere aveti despre acest capitol?

Adopted By Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum