Bliss POV
Cum naiba au putut sa nu-mi spuna?Adică știam ca se va intimpla dar nu mîine!Nu sunt pregătită pentru asta, nu sunt pregătită sa fiu urîtă de o mulțime de adolescente nebune!Trebuie sa ma calmez...
Totul va fi okay Bliss,totul va fi bine.
Mi-am pus repede pijamaua pe mine si m-am culcat in patul lui Louis si...deocamdată si al meu.
Mi-am scos din cutie IPad-ul pe care mi-la cumpărat Harry azi si am găsit aplicația Twitter.Am apasat pe ,Instalați' si in citeva clipe am atins cu degetul pătrățelul albastru unde era desenata o păsărică.In citeva minute am îndeplinit tot ce a trebuit si mi-am pus o poza care am facut-o azi cu Harry.Si numele meu e Bliss Styles...deja.Le-am dat follow la băieți si la inca citiva cintareți care îmi plac.
Peste citeva clipe am văzut ca cinci oameni ma urmăresc si am văzut ca sunt băieții.Ce ar face o fana in locul meu?Eu nu sunt prea entuziasmata pentru onoare asta.Am văzut ca am un mesaj,era Harry.
Harry: ,,Esti bine?X"
Eu: ,,Da."
Harry: ,,All the love X"
Eu: ,,♥"Am mai stat așa puțin si apoi a intrat Lou in camera,era fara tricoul sau si nu putea sa nu-i observ tatuajele pe corpul sau frumos.
,,Lou..."
,,Da,Bliss?"
,,Doare?"Ma privit cineva clipe apoi s-a asejat lînga mine pe pat sarutindu-ma repede pe frunte.
,,Vorbești de tatuaje asai?"
,,Da."Ma mai privește puțin si eu pot să-i observ parul ciufulit dar exact de frumos cum era mereu,trăsăturile feței si ochii verzi.
,,Sa știi ca nu e foarte dureros,doar acolo unde pielea e mai aproape de os si e mai subtire.Vrei si tu unul?"
,,Da.Dar nu stiu ce va spune Harry..."
,,Nu cred ca va spune cava,totuși e plin de tatuaje,ce poate să-ți spună?"Doar ne priveam,ne priveam unul pe altul atent si cred ca ne gîndeam la același lucru.Și-a aplecat capul spre mine si și-a atins buzele încet cu ale mele.Apoi sărutul a devenit ceva mai mult,un sărut pe care nu l-am mai avut,ceva special.
Cînd și-a desprins buzele de ale mele ma privea.
,,Știi de cit timp am vrut sa fac asta?"
Eu doar am dat din cap,nu puteam spune nimic.
,,Harry nu trebuie sa afle despre asta Bliss,ma va omorî."a spus chicotind.
,,Deci va fi secretul nostru pe un timp?"am întrebat.
,,Da dar vreau sa te întreb... Bliss,vrei...vrei sa fii prietena mea?"a întrebat Louis cu o mare speranță in ochi.
,,Lou...am 16 ani si tu ești... mai mare."
,,Nu contează vîrsta Bliss!Eu simt ceva special,foarte special pentru tine.Promit ca te voi trata ca o prințesă,te rog Bliss,dă-mi o șansă! "L-am privit inca o clipa si l-am sărutat din nou.Si am șoptit ,,Bine Lou,voi fi prietena ta."
Ma inbaratisat strîns si ma sărutat pe frunte.Apoi am închis ochii stind pe pieptul lui si am adormit...
Următoarea dimineața.
M-am trezit pe pieptul lui Louis si cînd l-am privit am văzut ca îmi zimbea.Ma sărutat pe buze.
,,Neața frmoaso!"
,,Neața,Lou!"
,,Trebuie sa ne trezim,ne intilnim cu fanii peste o ora."
,,Peste o ora!?"Am sarit din pat si am intrat in baie.Mi-am făcut rutina destul de repede si am ieșit din baie indreptindu-ma spre dulap.
Louis nu mai era in camera.
Am deschis dulapul su mi-am ales o pereche de pantaloni de piele,un tricou alb,o cămașă in carouri negre si roșii,o căciulă sură si niste converse.M-am îmbrăcat repede.
Mi-am pieptănat patul si apoi l-am indreptat cu placa apoi mi-am pus căciulă.Mi-am desenat cite o linie neagra pe fiecare ochi si mi-am dat buzele cu gloss.M-am privit in oglinda pentru citeva clipe apoi mi-am luat geanta.Am ieșit din cameră si am coborit in graba scările intreptindu-ma spre bucătărie.
,,Neața!"tip.
,,Neața! "țipa toți înapoi.L-am sărutat pe Harry pe obraz si m-am așezat linga Liam,am observat ca Louis ma privea pe furis.Am mîncat toți cerealele si am chicotit toți privindu-l pe Niall cum mînca.Louis tot ma privea,totuși de eri suntem intr-un fel împreună.
Am ieșit toți din casa,mergeam cu două mașini,cu a lui Harry si cu a lui Zayn.
Am intrat cu Louis in mașina lui Harry si ne-am așezat in spate.Lou și-a pus mina sa peste a mea.Tot drumul am vorbit si am ris despre niste amintiri ale băieților din turneul trecut si mi-am mai spus ca peste doua luni va începe altul ,,On The Road Again".
Am mai vorbit si despre ceva serios, despre Zayn.In ultimul timp e diferit si pune la cale cava dar nimeni nu știe ce.
Cit am vorbit timpul a trecut repede si am ajuns acolo unde trebuia.Am ieșit cu toții din masini.Am privit clădirea spre care mergeam, era mare,cu multe ferestre,nu mai văzusem ceva de genul asta pînă acum.
Am intrat cu toții pe o ușă neagra,crd ca era Dun spate si am mers pe holul lung.Louis îmi mai atingeam mina uneori si îmi zimbea.Harry mergea in fata si a deschis o ușă,apoi a așteptat sa intram cu toții acolo.Erau citiva oameni si ummm...o fetiță mica care a sărit pe Louis.
,,Bliss,asta e Lux,are 3 ani,Lux asta e Bliss,are 16 ani!"a spus el zimbind.
,,Salut Bliss,clei sa fim plietene?"ma întrebat Lux imbratisindu-mi picioarele.
,,Sigur ca vreau!"Harry ma luat de mina si ma dus la o doamna foarte frumoasa,cu parul alb.
,,Hey,eu sunt Lou,mama lui Lux si rock-erul ala tatuat de pe canapea e Tom,tatăl lui Lux.!"spune ea zimbind.
,,Eu sunt Bliss!"răspund zimbind.Merg pe canapea unde erau toți si ma așez linga Lou si Lux.
,,Bliss,ieșim in 5 minute,ești gata?"
,,Cred ca da!"
,,Hai s-o facem!"Au ieșit toți din camera si am rămas doar eu cu Louis.
,,Totul va fi bine!"mi-a spus si ma sărutat pe buze.
Am ieșit repede din camera aia si am intrat dintr-o sala,plina cu fete care strigau.M-am dus la Harry.
,,Haideți sa facem putina liniște!"a spus Harry. Si treptat,treptat nimeni nu a mai spus nimic.
,,Deci,astăzi e o zi impotanta pentru mine si sper ca di pentru voi.V-am adunat aici petru a va spune ca...ca am adoptat pe cineva...am adoptat-o pe Bliss! "
...Hey,stiu ca trebuia sa postez săptămână trecuta dar chiar nu am reușit,sunt foarte ocupata.Dar sper sa va placa capitolul fiindcă l-am făcut mai lung ca de obicei deci lectura plăcută!
All the love!