Capitolul 3 part. 2

735 48 10
                                    

Louis POV

O privesc pe Bliss privindu-si miinile,e rușinata de ceva. Oare de ceea ce mi-a spus acum citeva secunde?

,,Bliss...draga,nu...nu fi așa,de azi începi o viață noua si nu va fi ca înainte,uita trecutul,te rog."

O mai privesc citeva secunde si înțeleg ca nu vrea sa spună nimic deci ma îndrept spre dress-ing si ii iau un maiou mai larg si o pereche de boxeri Calvin Clein si ma apropii din nou de Bliss.

,,Du-te in baie si te schimba in astea,sper să-ți vina.Mîine mergem la shopping si îți vom cumpăra haine noi deci pe astea le vei purta doar azi."

,,Mersi Lou."

Bliss POV

Il părăsesc pe Louis si merg spre baie,deschid ușa si intru inchizind-o in urma mea.

Îmi scot hainele vechi si le împăturesc.Îmbrac hainele lui Louis repede si ma privesc repede in oglinda apoi ies din baie si...

...

...

...

Il vad pe Louis in boxeri,doar in boxeri.Are un corp bine făcut si o mulțime de tatuaje.

Ma observa cum il privesc si spune:

,,Îți place ce vezi?"
,,Mai taci puțin!"spun și arunc cu o perna in el.
,,Hai sa dormim Bliss."spune rizind.

Louis stinge lumina si vad cum se aseaza si se culca in pat deci eu fac la fel.

,,Noapte buna Bliss."
,,Noapte buna Louis."

Harry POV

Înainte de a merge la culcare vreau sa ma asigur ca totul e in regula cu Louis si Bliss.Trec pe linga camera lui Niall si ajung la usa lui Lou.O derschid incet si vad ca dorm ambii doar ca Louis o e cu mina sa peste corpul lui Bliss iar ea cu capul pe pieptul lui.


Am stiut ca nu va fi bine pentru ea sa doarma cu Lou.Trebuie sa grabesc chestia cu camera ei personala,are nevoie de una.De o camera fara Louis.


Inchid usa la fel de incet cum am deschis-o si merg spre camera mea.Trebuie sa odorm mai repede si sa ma trezesc la fel de repede,miine va fi o zi luinga.


Urmatoarea Dimineata


...

(In continuare)


__________________________


Hey oameni,scriu din nou!Sper sa va placa acest capitol!

All the love.

Adopted By Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum