Capitolul 5

919 49 5
                                    

Harry POV

,,Cu-cu Louis!?"întreb mirat.
,,Da,adică,da cu el,pot?Înapoi voi veni cu tine Harry.Te rog mult.E drăguț cu mine si il cunosc cel mai bine,cred.Deci se poate?"

Dau aprobator din cap și Bliss zâmbește apoi ma săruta pe obraz.Neobservind,o vad plecând val vîrtej spre Range Roverul nou a lui Louis.Apoi observ cum Lou ii deschide ușa mașinii si zimbesc împreună.

Oare poate fi ceva intre ei?Intr-o zi?E ireal!

Îmi alung gindurile astea din cap si le fac  baietilor semn sa plecam si ieșim toți din ograda vilei 1D.

Louis POV

Îmi place faptul ca Bliss vrea sa vina cu mine spre mall.Stiu ca pare stupid dar ma simt special ca vrea sa vina cu mine.Dar ce crede ea?Poate ma crede nebun și vreau sa vadă un idiot?Dar cred ca e imposibil, nu e genul ala de fata ... cred.

,,Deci, Bliss , ai mai fost la mall?"
,,Sigur,doar cu multi ani in urma,părea drăguț dar cred ca s-a schimbat mult!"
,,Deci ai ideei ce chestii vreai să-ți cumperi?"
,,Nu prea... nu îmi place faptul ca ve-ti cheltui bani pe mine."

O privesc puțin si nu prea stiu ce sa spun. Adica ea e prima fată extraordinar de frumoasa pe care am intilnit-o si spune ca nu vrea sa ne cheltuim banii pe ea...E ciutat.Cu toate fetele cu care am avut relații erau gata sa cheltui bani pe ele...de la prima întîlnire!

,,Bliss,asculta,Harry te-a adoptat deci asta înseamnă ca a vrut asta.Așa ca practic e obligat sa cheltuie bani pe tine iar eu cu băieții il vom ajuta cu cheltuielile."

Bliss ma privește serioasa.

,,Louis,sa știi ca nu mai ajutata deloc!"spune si ambii începem sa ridem.

Dar cineva bate in geam...si acela e Harry.

,,Am ajuns la Maaaall!"cinta idiotul!!!

Ies din mașină si...

Hey,ce credeti?

Adopted By Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum