Capitolul 4

913 59 2
                                    

Dimineața

Bliss POV

Îmi deschid ochii încet si înțeleg ca deja e dimineața.De mult timp nu am dormit atît de bine,de atunci de cînd am ajuns la orfelinat...

Intorc capul spre Louis si il privesc, observ ca fețele noastre sint foarte apropiate si ca capul meu e pe pieptul sau tatuat,miinile noastre sint una peste alta si picioarele noastre sint incilcite.

Doamne,de ce suntem așa?Am dormit așa toată noapte?Oare n-ea văzut cineva?Si daca a văzut Harry ce o sa creadă?

Încerc sa-mi descâlcesc picioarele de a lui Louis fara să-l trezesc dar am eșuat, și-a deschis ochii încet si și-a itors capul spre mine,in acest moment nasurile noaste se atingeau dar cred ca nu e o problema pentru el.Așteaptă citeva clipe pentru a ma privi si spune:

,,Buna dimineața Bilss."
,,Neata' Lou."
,,Buna dimineața tuturor!"tipa Harry deschizind usa brusc.

Eu ma invirt peste Louis iar
el ride puțin de chestia pe care am facut-o eu si chestia copilăroasa pe care a facut-o Harry.

,,Ai stat lîngă ușă și ai așteptat sa ne trezim?"
,,Defapt l-am pus pe Niall sa facă asta și ma chemat el repede cînd a auzit zgomote."

Louis a început sa rîdă din nou.

,,Taca-ti gura Tommo!Deci mergeți si mincati ca mergem in 20 de minute la shopping!"spune si iese din camera cu un zîmbet pe buze.

Urmează citeva clipe de tacere.

,,Eu prima la duș!"țip si fug spre baie audzindu-l pe Louis cum striga de dupa ușă :

,,Nu e cinstit!Nu mai avertizat!"
,,Cum spuse un măreț om pe nume Harry:Taca-ti gura Tommo!"

In cam cinci minute ies din baie și îmbrac hainele de ieri dar iau si un colier care e a lui Louis.Upsss,ai rămas fara el Lou. Îmi pieptan parul si împletesc doua codițe.

Ies din baie dar Louis nu e in camera așa ca caut bucătăria care stiu ca e la primul etaj.Cobor scările,merg prin living si ii vad pe toți mincind cereale.

,,Neata'!"spune blondul.
,,Hey!"spun asezindu-ma la masa lîngă Harry.

Harry îmi aduce un bol in care toarnă lapte si pune cereale apoi îmi da o lingură si eu încep sa maninc.

,,Deci Bliss,tu inca nu ne-ai aflat numele.Asa ca eu sunt Liam,blondul e Niall si ala e Zayn."spuse Liam.

Dau din cap aprobator si spun ca am terminat cu mincatul.In cam 10 minute ieșim toți din casa si băieții merg să-și aducă masilile.In citeva clipe Harry e cu mașină sa linga mine.

,,Bliss,haide, urca."

Citeva clipe de tacere...

,,Harry,pot sa stau cu Louis?"

Hey,sper ca va plăcut capitolul!
All the love,bro002styles.

Adopted By Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum