Louis POV
Ies din mașină si o vad pe Briana.Fosta mea iubita pe care o urăsc.Era mai ceva decit Taylor Swift,adică nici nu o pot descrie,e atît de...ugh!Dar ce căuta aici!?Si de unde naiba a aflat ca voi fi si eu aici!?De unde naiba știe totul!?Chiar si cînd eram împreună știa totul!
,,Louis,draga,cit de mult ma bucur sa te vad!"îmi sare in brațe si vad cum Bliss face o față dezgustata.
O împing pe Briana,dar nu atît de tare!E oricum o fata...din păcate.
Doar o priveam si i-am observat schimbările,era total diferita.Ultima oara cînd o văzusem avea părul blond,stilul vestimentar s-a transformat in fancy,machiajul tot e diferit,nu mai pare așa de naturala cum era... parcă a fost violata de niste creioane pe față.
Nu mai e Briana pe care o iubeam dar acum o urasc.
,,Eu tot Briana!"spun silindu-ma sa zimbesc dar am eșuat.
,,Sa știi ca îmi e dor de noi..."
,,Mie nu,hai sa terminam aceasta discuție!"spun.
,,Lou!"
,,Pa,Briana,trebuie sa plec!"
,,Louis!"Dar nu i-am mai raspuns.
Mi-am întors privirea spre Bliss si spre băieți care păreau dezgustați de scena pe care au vazuto.Bliss și-a pus mina pe umărul meu dar eu i-am luato si mi-am împletit degetele cu a ei.Am vazuto cum a roșit,eh chicotind.Da ce na face sa ma simt așa fericit si nici nu încearcă asta.
Cînd am intrat cu toții in Mall ne-am pus ochelarii de soare pe fata cu toții in afara de Bliss.Am intrat in primul magazin pe care l-am văzut si era si preferatul lui Harry,Yves Saint Lauren.
,,Deci Bliss,alegeți ce vrei!"spuse Harry cu un zîmbet pe buze.
,,Harry,nu vreau sa va cheltuiți banii pe mine!"s-a revoltat ea.
,,Asculta,daca nu îți alegi nimic,nu mai plecam acasă!"spuse Niall.Bliss privea hainele cu atenție si chiar și-a ales citeva.Am fost in mai multe magazine cu haine incaltaminte,bijuterii si apoi am merg la unul cu cosmetica de unde și-a cumpărat o grămadă a lucruri!Bliss si-a făcut părul vopsidul in alta nuanță, dar pe care nu o înțeleg.
E atît de frumoasa si fara tot machiajul pe care il va folosi.Peste o saptamina e Victoria's Secret Fashion Show unde am nevoie de o partenera si cred ca o voi invita pe Bliss.
Hey,stiu ca nu am postat de foooooooooooooooooooooooarte mult timp dar chiar nu reușesc.Va mulțumesc pentru 1.5K cititori,ne adunam deja! :) Si pentru asta voi încerca sa postez mai des. :)