Vreau sa ma iertați pentru ca nu am postat de o veșnicieeee!Si cred ca voi schimba personajul lui Bliss pe Kylie Jenner deci voi schimba si coperta.Lectura plăcută! Capitolul asta e destul de scurt,deoarece l-am scris de mult dar saptamina asta voi mai posta unul.
,,Am adoptat-o pe Bliss!"
A urmat un moment de tacere,apoi am continuat.
,,Da am adoptat o fata,ceea ce s-a intimlat cam spontan dar nu regret nimic.Numele ei e Bliss si chiar daca nu ne cunoaștem de mult timp,pot spune ca o iubesc ca pe proprie fica si poate intr-o zi voi avea norocul de a fi numit ,tata' de ea.Stiu ca vor fi multe comentarii urite si se vor spune multe minciuni despre Bliss si nu voi fi de acord cu asta...nu vreau sa sufere iar daca se va intipla sunt gata sa părăsesc totul doar pentru ea.O iubesc,si nu vreau sa sufere,fetelor."
M-am așezat înapoi,linga Bliss si iam șoptit la ureche ,,Te iubesc!" ea doar a zimbit fiind inlacrimata.
Am mai vorbit cu fanele noastre si ne-au pus o grămadă de întrebări despre Bliss.Si ea și-a dezvăluit si numele din Twitter.Bliss chiar s-a imprietenit cu unele din ele si s-au schimbat cu numerele de telefon.Am mai vorbit si am mai vorbit si am mai vorbit cu fanii foarte mult timp pina am decis sa incheem intilnirea si sa le multumim pentru ca au venit aici si ne-au sustinul.
Toti fanii s-au dus iar Bliss si toti prietenii mei s-au apropiat de mine...
Va continua.....