{NARUTO BAKIŞ AÇISI}
"Acımak!??"
"Evet acımak"
"Sen cittimisin? "
"Evet gayet cittiyim."
Bu çocuk gerçekten garip, umursamaz ve en önemlisi... korkunç ve bu hiç iç açıcı ve hoş deyil...
Ders zili kulaklara çaldı. Herkes son ders için sıralarına oturdu, içim hiç rahat değil Sakura gerçekten çok üzülmüştüm. ondan ne kadar nefret etsemde oda bir insan nefret ettiğim bir insan bile olsa kimsenin böyle üzülmesi hoşuma gitmez.
.
.
.
.
.
.
.
.Zil çaldı ve zil çaldığı gibi son derste bitti çantamı topluyordum, yanımdaki sasuke'ye baktığımda çok hızlı toparlanmıştı. Neden bu kadar hızlıydıki neyse belki biryere yetişicektir. Tam çantamı topladım koluma taktım derken birisi bana seslendi.
"Oİ! Naruto"
Bu shikamaru 'ydu.
"Hadi gel! "
"Tamam geliyorum!"
Shikamaru Choji ve Kiba üçümüz birlikte evin yolunu tuttuk.
.
.
.En sonunda herkesin evleri ayrıldı ve bende kendi evimin yolunu tuttum.
Dairemin önüne geldim ve çantamın küçük cebinden anahtarımı çıkardım. Tam anahtarı kapının deliğine yerleştirdim ki arkamda birisinin varlığını hissettim. Kulağımın dibinde eyilip nefes alıyordu sanki. Sanki deyil gerçekten nefes alıp verişlerini hissedebiliyorum, bu beni çok korkutmuştum ve yanaklarıma kan pompalandığını hissettim. Bu yüzden kaskatı kesildim. Bir kaç saniye hareket edemedim ama sonradan kendime gelip arkamı hızlıca döndüm.
"*Sızlıca arkasına döner* KİMSİN SEN!?! "
"NE NASIL!?!?!
Nasıl arkamda kimse olmaz!! arkamda birinin nefes alıp verişini, varlığını hissettime yemin edebilirim ama... Nasıl.
Kafam karışık bir şekilde hızlıca eve girdim. Elimi yüzümü yıkadım, üstümü deyiştirdim, yatağa yattım ve elime telefonumu aldım telefonda takılırken shikamaru ya yazmak iyi olur dedim ve yazdım.
Naruto
ShikamaruShikamaru
Efendim narutoNaruto
Yarın buluşmaya ne dersin
choji kiba sen ve ben olurmuShikamaru
Neden olmasınki ne
zamandır okul çıkışı buluşmamıştıkNaruto Tamam ozaman ilk ##### kafesinde buluşuruz ordanda kibanın bildiği bir sinema vardı bir tane oraya gideriz.
Shikamaru
Tamam.Evet dışarı çıkmak iyi fikir evde otura otura kafayı yedim kendi kendime hayeller üretiyorum. Üstelik hafta sonu, haftasonumu değerlendirmeliyim.