7. Bölüm (Şüpheli Listem...)

99 12 135
                                    

Evet! Hayırlısıyla yeni bölümü attım. Bu benim ilk kitabım olduğundan dolayı yanlışlarım olabilir, kitap kötüde olabilir, şimdiden özür dilerim. İyi ve keyifli okumalar.
.
.

[NARUTO BAKIŞ AÇISI]

Sabah güneşin sapsarı, loş ışığının yüzüme çarpması ile uyanmayı beklerken, hafifi karanlık olan odamda uyandım. Genelde böyle olmazdı. Galiba nadir bir şekilde erken uyandım. Çünkü güneş yoktu, daha doğmamıştı. Yavaça yatka doğruldum ve bacaklarımı yataktan aşağıya sarkıttım. Çıplak ayaklarımı Soğuk zeminle buluşturdum, ardından bedenimdeki yenilenmiş olan gücümü bacaklarıma vererek ayağa kalktım.

Odanın aralık olan kapısından yavaşça geçtim. Bedenimi mutfağın konumuna doğru çevirip mutfağa ilerledim.

Mutfağın önüne gelince karşımdaki soğuk kapı kurpunu kavrayarak kapıyı usulca aralayıp içeri girdim.

Boğazım kupkuruydu. Hemen kafamın biraz üstünde kalan hafif krem rengine batan beyaz dolap kapağını açtım ve içinden temiz cam bir bardak çıkardım.

bardağı musluğun altına hizaya getirdim, musluğun kurpunu kaldırıp bardağa su doluşunu izledim. Su dolunca musluğun kurpuna aşağıya doğru bir kuvvet uygulayıp kapattım. Bardağı ağzıma doğru götürdüm ve bardağın içindeki suyu tek bir dikişte bitirdim. Boğazımdaki kuruluk, boğazımı terk etmişti.

Mutfaktaki işim bitince hızla odama doğru yürüdüm odamın kapısını tamamiyle açıp içeri girdim. Yatağımın çapraz üstüne doğru asılı olan saatten saate baktım saat 05.15'di.

Hemen dolabımı yöneldim ve sol kapağını açtım. İçerisinde giyilmeyi bekleyen, askıda asılı duran bembeyaz gömleği, onunda yanında asılı olan koyu siyah okul pantolonumu alıp dolabı usulca kapattım ve üstümdekileri çıkarıp okul formalarımı giydim.

Üstümü giydikten sonra saate göz ucuyla tekrar baktığımda saat 05.27'di. Yavaşca banyoya yöneldim ve karşımdaki aynadan kendime göz gezdirdim ve evet dünkü uyku ve güzel vakit beni kendime getirmişti. Daha iyiydim saçlarım suyu verilmiş bir çiçek gibi canlanmıştı.

Sarı bir çiçeği benzeyen saçlarımdan gözümü çekip biraz daha aşağıya, aynadaki benim irislerime, kendi irislerime diktim. Gözlerimdeki suyu çekilen okyanuslar yine suyla dolup taşıyordu adeta. Bir gün içine kendime gelmiştim kendimi toparlamıştım ne güzel.

Bu onun sayesinde olmuştu o gün kafamı dağatmaya ihtiyacım vardı. Gerçekten sağol... Sasuke.

Ayananın altında kalan musluğu açtım ve iki elimi birleştirip musluğun altına doğrulttum. Avucumun içini tamamen suyla doldurduktan sonra avcumdaki suyu yüzümü vurdum ve yüzümü yıkadım.

Banyoda işim bitince hızla çantamı koluma taktım ve evden dışarı çıktım. Okula bu saate gidemem tabiki bu yüzden dışarıda biraz dolaşabilirim. İğrenç zorbalarım eminim uyuyorlardır. Üstelik hiç bir şey yemek istemiyorum. Belki genelde gittiğim kafe açıktır da kendime bir kahfe alırım.

bugün citten okula çok erken gelmiştim yani şuana kadarki okula geliş saatlerime bakarsak evden gayet erken çıkmıştım. 3'lü ye haber vermedim çünkü eminimki şuan shikamaru bile uyuyordur.

Okulun önünün gelmiştim ki bir şey dikkatimi çekti. Okulun önünde siyah lüks bir limuzini vardı. Bakıldığında tamamen bir zengine ait olduğu belliydi. Ama asıl dikkatimi çeken bu değil. Sasuke'nin çok erken bir şekilde burada oluşu ve limuzin'nin içindeki biriyle kavga ediyor oluşuydu. Siniri yüzündeki mimiklerine bakıldığında gayet açık bir şekilde okunuyordu. Sasuke kimle kavga ediyor olabilirki?

KANLI GÜNEŞ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin