[NARUTO BAKIŞ AÇISI]
Dün az çok birşeyler araştırmıştım, elimde pekte fazla bilgi yoktu aklımda silik silik kalan birkaç şeyi internette araştırdım elime geçen şeyin büyüklüğü tartışılır.
Ucundan azda olsa Sivri kulaklar?
Sivri insan delici dişler?
İnsanı korku duygusu içinde bırakan soluk Soğuk bir benden?
Ve...
Kan kırmızısı gözler?Evet elime geçen şeylere göz gezdirdiğimde, elime geçen şey vampir...
Hadi ama vampirler gerçek bile değil. Ne olmuş gece haberle yakalanan vampirimsi yaratıklar varsa gece sokakta ölü bulunan kanının neredeyse hepsi tükenmiş insanlar varsa hem bu haberler hiç gerçekçi değil ve çoğunlukla olma olasılığı az olan şeyler. Üstelik bu haberlerin doğruluğu neticede tartışılır.
Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama bu benim dahada paronayak olmamdan başka bir işe yaramıyor.
Tamam eyer o bir vampir olsaydı beni ısırmıştı ve ben şuan ölmüştüm bu dünyadan tek kelime ile silinmiştim.
Bu da onun bir vampir olmadığını kanıtlar dimi?Peki o zaman o şey neydi?
[SASUKE BAKIŞ AÇISI]
Bugün Okul bittiği gibi evime geldim evde biraz takıldım ve... Ve
Evet! Şuan sıkıldım ve bir aptal gibi öylece anlamsız bir şekilde yatağımda uzanıyorum?! citten bir vampirim ama yapıcak hiç bir şey im yok ve boş boş gözlerimi tavana dikmiş tavanla bakışma yarışması yapıyorum.
Aslında yapıcak birşeyim var... Onu ziyaret edebilirim. Ve galibada yapacağım.
{YAZAR BAKIŞ AÇISI}
Sarışın hafif loş ışık alan odasındaki yatağın köşesine çekilmiş tarif edilemez bir şekilde uzanmıştı. Kaya çiçeği renginde olan saçlarının perçemleri gözünün önüne tel tel düşüyordu.
Kaya çiçeği saçlı oğlan telefonu ile ilgileniyordu ki sarışının bu ilgilenişini bir ses bozdu. Odada hafif bir uğultunun eşlikettiği sessizlik bir tıkırtı ile bozulmuştu bu sarışının gerilmesine ve korkmasın neden oldu sarışın telefonunu kapatıp usulca yatağa bıraktı ve tiz bir ses ile bağırdı
"K-kim var orda??!"
Sarışının seside aynı bedeni gibi gerilmişti, usul ve ağır adımlarla yavaşça odanın soğuk kapı kurpuna kapı kurpununun tersine biraz daha sıcak olan eli ile kavradı, ve kapıyı usulca bir hareketle kendine doğru çekti.
Ve sesi bir kez daha kulaklarında iştti bu ses bir şeyin cama tıklama sesiydi bunu kim olsa anlardı zaten. Sarışının bacakları hafif bir şekilde titredi. Sarışın korkuyordu ama tüm cesaretini toplayıp mutfağın camına doğru yürümeye başladı. Camın önüne geldiğinde kimsenin olmadığını gördü ve buda onun dahada çok korkmasına ve gerilmesinde katkıda bulundu.
Sarışın paronayak olduğundan ve korktuğundan odasına doğru hızlı adımlarla ilerledi, içeri girdi kapıyı hızlı bir hareket ile yitti ve kapattı. Ve kapının kurpunun birazdaha altına doğru elini götürüp orda bulunan anahtarı çevirdi bu hareketi sarışını birazcık daha olsa rahatlatmayı başarmıştı.
Sarışın Arkadan gelen telefon bildirim sesi ile birlikte irkildi ve hemen kendine gelip yatağının ucuna usulca oturdu, başını elleri arasına aldı ve ovdu ve biraz soluklandı ardından telefonuna gelen bildirimin ne olduğunu anlama için telefonunu kavradı ve açtı.
Sasuke
Şey Sıkıldım da şey diyicekitim benimle Beraber dışarı çıkmak istermisin?Naruto
Evet! evet! Çok isterim neredesin?