9. Bölüm (Her Şey garip... )

60 11 23
                                    

[NARUTOBAKIŞ AÇISI]

Sasuke'yi evimde ağırlayalı  neredeyse 3 hafta oldu ve bu üç haftadan beri hiç bir şey normal değil. Yani, eskisi gibi değil...

Sasuke o zaman dan beri hiç okula gelmedi veya görmedim aramayı denedim ama açmıyor. Ve birde İzleniyormuş gibi hissediyorum. Yemek yerken, telefona bakarken, yatağımda uzanırken. Banyo yaparken, bu beni savunmasız hissettiriyor. Hatta dışarıda bile şuan okula gidiyorum, ve yine aynı İzleniyormuş hissiyatı.

Evet bazen dışarıda İzleniyormuş gibi hessedebilir siniz. İnsanların dikkatini çekerseniz size bakarlar veya insanların görüş hizasına girerseniz gine size bakarlar ama bu öyle bir şey değil.

Her, saat, dakika, saniye üstümde delici gözler hissediyorum vücuduma delikler açılıyor.

Huzursuz bir şekilde Okula gidiyordum ki zorbalarımı görmemle huzurum 2 ye katlandı. Siktir şimdi napıcam tamda ara sokaktayız kimse yok.

Saklansam-

"Hey! sarı kafa!"

Siktir...

"N-ne?! "

"Limon kafa bağırmayımı öğrenmiş??? "

"Ne istiyorsunuz?! "

"Koruman nerde seni terkmi etti?? "

Tam ağzımı açıcakken duymak istediğim o ses kulağıma ulaştı.

"Bir önceki dayak yetmedimi size?"

"Ha?! Sen nerden!? "

"Bu seni hiç ilgilendirmez. Şimdi kavgamı edelim yoksa siz kendiniz gider misiniz?"

Sasuke'nin teklifi üzerine yavaş yavaş geri çekildiler, gözden kaybolmadan önce liderleri bana bakarak konuştu.

"Seni illaki tek başına iken bulucağım... "

Onlar gittikten sonra Sasuke'ye döndüm ve yanına giderken konuştum.

"S-sen kaç gündür neredesin?! "

"Bu seni ilgilendirirmi??? "

"Tabik- yani sadece merak ettim. derslerden kalıcaksın."

"Bida okula gitmeyeceğim. "

Bunu duymam üzerine dondum ve nedediğini anladığımda Sasuke'nin gözlerine bakıp sordum.

"Neden?... "

"Şirket.. "

"Gitmeyeceğini söylemiştin, şimdi ne değişti?"

"Fikrimi değiştirme gibi bir hakka sahipim. "

"E-evet...ama burda ne işin var?.."

"Sadece geçiyordum. "

"Anladım... "

"... "

"Yani sana ulaşamayacağım her halde meşgul olursun..."

"Arada bir şirkete gelirsin..."

Bunu duymam üzerine şaşırdım

"B-ben ve Uchiha şirketimi?! "

"Evet. "

"Haha, oraya benim gibi birini hayata almazlar. "

"Neden? Neyin var?"

"Yani bana bi baksana, amacı olmayan amaçsız bir aptalım."

"sanmam"

"Ne? "

"Boş ver. Ve seni oraya her türlü alıcaklar çünkü orası artık benim. İstediğimi yaparım, yani ben istemedikçe içeri girememen gibi bir durum yok anladın?."

KANLI GÜNEŞ sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin