"SEN DELİSİN!" Diyerek kahkaha attı. Hayır hayır ben deli degilim. Degilim degilim.
"BEN DELİ DEGİLİM! KAPA ÇENENİ!" Diyerek bagırmaya basladim. Kimse yoktu. Kimse. Bu gine onun oynuydu. Hepsini o yapmisti. Hepsini. Aptal kafam nasıl anlamadım? Ben deli degilim
"SEN DELİSİN KÜCÜK SIÇAN!" Diyerek gine gür bir kahkaha attı. Hayır hayır. Ben deli degilim. Deli olan insanlar onlar. Hepsini o yapti. İnsanlari deli yapti o. Deli degilim ben.
"DEGİLİM İSTE DEGİLİM SENSİN DELİ BEN HARİC HERKES DELİ!" Dedim. Ama beni gine dinlemedi.
"SEN DELİSİN SIÇAN! BAK BURASI HASTANE AMA SEN DELİ OLDUGUN İCİN TUVALET GİBİ GORDUN! HAHAHAAHAHAHA" Dedi gine o igrenc sesiyle.
Sen delisin!
Sen delisin!
SEN DELİSİN DENİS!
DELİSİN KABUL ET!HAYIR HAYIR BEN DELİ DEGİLİM DEGİLİM DELİ.
"HEPSİ SENİN OYUNUN BİLİYORUM. HEPSİ SENİN OYUNUN EVİL! BUNLARİ SEN BANA YAPIYORSUN!" Dedim acıyan bogazimla. Dinlemedi beni. Ben deli degilim. Ben deli degilim.
"YAPMAMI İSTEMİYORSAN GEL BWRABER ÖLELİM! BENDEN BASKA KİMSEN YOK SENİN DENİS! KİMSEN! BAK O İGLİK MELEGİ LİL NERDE? YOK! SENİN BENDEN BASKA KİMSEN YOK! HEPSİ SENİN KURMACAN! DELİSİN SEN! YAŞADIGIM HERSEYİ KAFANDAN UYDURUYORSUN BUNU EN İYİ SEN BİLİYORSUN!" Hayır ben deli degilim. Siz bana inanin. Ben deli degilim. Onlwr deli. Ben deli degilim. Hersey Evilin oynu. Herseyi o yapti. Ben hicbirseyi kafamdan uydurmadim. O uydurdu.
"GİT ARTİK BEN DELİ DEGİLİM EVİL DEGİLİM DEGİLİM DEGİLİM! HERSEY SENİN OYUNUN! BENİM ÖLMEYE NİYETİM YOK EVİL! SEN İSTİYORSAN ÖL!" Diyerek haykırdım. Ben deli degildimki. 13 yasimda Evil ve Lil ile tanistim. Evil bana hep ölmemi soylerdi. Lil ise onu dinlemememi. Ama artik Lil yok. Evil haklı benin ondan başka kimsem yok. Ama deli değilim.
"GEL ATLAYALİM BERABER! SENDE RAAHTLA BENDE!" Diyerek hayırmqma kqrşılık verdi. Ölmek istemiyorum. Deli degilim ben.
"SİKTİR GİT ARTİK BASİMDAN! 6YİLDİR BANA YAPMADİGİN KALMADİ! DELİ DEGİLİM BEN! SEN DELİSİN EVİL! HEMDE ZIR DELİSİN!" Diyetek bende onun haykırmasina karşılık verdim. Ben deli degiljm. Bukadarda fazla deli fln degilim ben. Hızlı adımlarla odadan çıktım. Nereye gidiyorum fikrim yok. Ama arkamdan geliyor. Bunu biliyorum.
🧕🏻🧕🏻🧕🏻🧕🏻🧕🏻🧕🏻🧕🏻
Bekleniyordunuz degilmi?
Kuduzkopkereyhan farki🧕🏻🧕🏻💅🏻💅🏻🤑🤑👣👣🤙🏻🤙🏻
Neyse canolar.
Denis deli degil ben deliyim💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻
Diyer bolumdede aksiyon yasayacagiz.
İnsallah olmezsek🤙🏻
Neyse baiiuuii🧕🏻🧕🏻🤑🤑👣👣💅🏻💅🏻🤙🏻🤙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAS
FantasyO Sas. Gerçek adıyla Pınar Akdoğan. Kendisi Yüzbaşı Pınar Akdoğan... •olaylar cok karisik biliyorum ama ginede asker kitabi yapmak istedim. Zaten planimdada o vardi•