Yazarın anlatımı;)
Clab'ın tuvaletinde doyasıya öpüşen çifte yetersiz gelmişti öpüşmek.
Binbaşı Yüzbaşıyı öptükçe öpüyordu, ama doymuyordu.
Pınarı kucagına alıp tuvaletin çaprazında kalan se× odasına girdi. Kapıyı hızlıca kilitleyip yataga doğru ilerledi.
İçi öyle bir şevhetle doluyordu ki Binbaşının dayanamıyacak raddeye gelmişti.
Pınarı yataga nazikçe yatırıp öpmeye devap etti. Elleri sabit durmuyor Pınarın vücüdunda oynaşıyordu.
Pınarın elbisesinin askılıklarını yavaşça indirmeye başladı Binbaşı.
Karşılaşmayı beklemediği bir manzara vardı.
PINAR İÇİNE SÜTYEN GİYMEMİŞTİ!!
90 beden emin olduğu gögüslet önüne serildi Binbaşının.
Kafasını Pınarım gögsüne gömdüğünde Pınarın inlemeleri daha da arttı.
"Hassiktir!" Diye küfür gelmişti Pınar dan. Binbaşı gögüslerini emiyor, gögüs ucunu ısırıyordu, ve bu Pınarı baştan çıkartıyordu.
Pınar Binbaşıyı üstünden itip yatakta yatar pozisyona gelmesini sağlamıştı. Pınar bir eliyle kendini soyuyor diğer eli ile binbaşının pantolonunu açmaya çalışıyordu.
Binbaşı Pınara yardım edip pantolonunu çıkardı, Pınarın üstünde şu an hiçbir şey yoktu.
Aralarındaki tek enğel Binbaşının baksırıydı.
Pınar arsız bir kadın gibi gelip baksırı indirdi. Ne yapacagını bilmiyordu, ama bu şey oldukça büyüktü.
Binbaşının kucagına geldiğinde yavaşça gelkenleri açtı. Yelkenler gemiye girdiği an Pınardan büyük çığlık koptu. Odada sadece iki bedenin sesleri geliyordu.
Binbaşı hızlanmıştı Pınarın inlemeleri artık daha fazlaydı durmuyordu.
"SENİ İSTİYORUM,İÇİMDE!!" Diye bağırıyordu Pınar.
Yelkenler gemiye girdiği an Pınardan bir nida koptu.
"GÖKALP!!" Duymuştu sonunda Binbaşı, Pınarın dudakları arasından duymuştu ismini.
"Söyle güzelim, söyle yavrum" Diye konuştu Gökalp. İkiside ter içindeydi, ama bunlar zevk terleriydi.
"Gökalp,.."
"Pınar,.."
"Muhtemelen bunları sabah hatırlamıyacağız biliyorum, hatta kavga edicez ama bunu tekrarlıyalım." Diye sözünü bitirdi Gökalp.
Pınar kahkaha atarken iki elini Gökalpin omzuna koyup başını omzuna yasladı. İkiside deli gibi gülüyordu.
Pınar kalçasını sallayıp konuştu.
"Bikere daha he?" Diye Gökalpe ahlaksız bir teklif yaptı.
"Pınar, güzelim bak şu an ben korunmuyorum ve bunun nelere yol açabilecegini biliyoruz, o yüzden sonra güzelim.."
•
•
•
•
•
•
EhehehhehehehehehehehheAtakana söyliyelim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAS
FantasyO Sas. Gerçek adıyla Pınar Akdoğan. Kendisi Yüzbaşı Pınar Akdoğan... •olaylar cok karisik biliyorum ama ginede asker kitabi yapmak istedim. Zaten planimdada o vardi•