bakması ne zormuş gözlerine

188 9 0
                                    

Dışardan duydugum seslerle gülümsedim. Gelmişlerdi. Azad ekibi beni bulmuştu. Şu anda gücüm olsa çıglık çığlıga bagırabilirim.

"PINAR!" Dedi birisi. Kim oldugunu bilmiyorum ama sesi uzaktan geliyordu.

"AKDOĞAN SES VER! AKDOĞANN!" Adım hala haykırılıyordu.

Oldugum odanın kapısı sertçe açıldı. Zorlukla gözlerimi açtım. Karşimda birş vardı ama kimdi kestiremiyorum. İncelemeye başlarken gözlerim bir yerde takılı kaldı. Türk bayrağı. (As bayraklatı as asss 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺) Gevşek gülüşüm belirdi yüzümde. Rahat bir nefes verdim. Onlardan zarar gelmezdi.

"Pınar Akdoğan sensin ha" Dedi adam.

Gözleri çok güzeldi.

Siktir.

Yavaşça havalandıgımı hissettim. Yüzümü derinden inceliyordu. Muhtemelen yüzümdeki izlere takıldı. Heryerim yara bere içindeydi. Kafamı yavaşca kim oldugunu bilmedigim adamın gösüne yasladım. Taş mübarek. Yaslanmasaydım daha iyi olurdu. Banane amk. Gözlerim yavaşça kapanmaya başlıyordu. Tek suydugum azad timinin konuşmalarıydı.

"Kadına bak amına koyim başka biri olsa şimdiye selası okunmuştu" Dedi gevşek bir erkek sesi.

"Bukadar sene aponun elinde yaşaması zaten mucize." Beni taşıyan adam.

Adımları durdu. Ve bir yere bindi. Muhtemelen helikopter. Gözler kapalı kulaklar açık;). Adam biyere oturdu. Ben hala ölü taklidi yapıyordum.

"Komutanım valla kadın sizden daşşaklı. Siz bile dayanamazdınız bukadar zulme" Dedi yeni bir erkek.

Kucagında ölü taklidi yaptıgım adam kas katı kesildi. Öf ne güzel yatioduk.

Bana baktıgını hisettim. Çünkü adam yüzüme yüzüme soluyordu nefesini.

"Olabilir valla. Muhtemelen benden daşşaklı" Dedi. Gülerek. Gülerek. GÜLEREK. Güzel gülüyordu.

Adamın amzuna dokunup konuşmaya başladım.

"Yanlız ben buradayım ayıp oluyor" Dedim.

Adam hariç tüm tim anırmaya başlamıştı. Ah keşke demeseydim. Şimdş kesin beni yana fırlatacak. Böyle güzeldi......

~iki saat sonra~

Nasıl oldu bilmiyorum ama hala adamın kucagındaydım. Koskoca Yüzbaşı Akdoğan elalemin kucağında sefalet çekiyordu. Adamın yıldızlarını gördükten sonra ben kas katı kesildim. Şu anda bir binbaşının kuçagında yatıyordum. Tüvbe estafurlah.

Kalkmaya yeltendim daha sıkı tuttu.

"Ayagından vurulmuşsun. Burada kal"

"Bacagınız agr-"

"Agrımaz"

"Komut-"

"Burada kalcaksın dedim"

"Ben agırı-"

"Hiçte bile peh bacagımın üstünde birinin oldugunu bile unutmuşum"

"Yo valla ben agır-"

"Yüzbaşı kes sesini"

Ok.
Tm.

Kafamı sertçe gösüne vurup ofladım. İnat bu benden de keçi....

~8 saat sonra~

Hakkariye vardıktan sonra tugayın önünde ambulans bekliyordu. Hızlıca Pınarı alıp hastaneye gitmeye başladılar.

Albay biliyordu. Pınar oradan maksimum 2 gün sonra dönücekti. Dönmezse muhtemelen ölmüş olur.

Adam öylece baktı ambulansın arkasından. Düşündü. Dedi kendi kendine 'bu kadının kimsesi yokmu' dedi içinden. Akdoğanın aile bireylerinin hiçbiri yoktu. Ambulansın arkasından giden bir araba yoktu. Ambulans sirenlerini çala çala gitmişti. Öylece. Cebinden sigara bakedini çıkardı. Sigarasını uzunca içine çekti. Yanına albay geliyordu.

"İlk buldugunda nasıldı"

"Kötü... Çok kötü"

Albay durumun farkındaydı.

"Apo gine kaçtı akdoğanı alırken"

"Apo herzaman kaçar. Apo hep kaçar evlat"

"Nasıl davrandı diye çok sorguladım kendimi gelene kadar. Daha önce görmüştüm bir kaç kere. Koskocamam yapılı kadın. Gördügümde 40 kilo cicarıydı. Kocaman bedeni resmen erimişti"

"Pınar güçlü kızdır. Herşeye karşı. Geçen sene yeni doğmuş bebeği kurtarayım diye kalbinden vuruldu."

"Bebeğe birşey oldu mu?"

Albay adama döndü.

"İşte sende Aktürkoğlu'lar gibi düşünüyorsun."

"Onlar kim?"

"Pınarın ailesi"

" Akdoğan değilmi onun soyadı?"

"18 ine girdiği gün tanıştık onunla. İntihar ediyordu. Bileklerini paralamıştı. Heryeri kan içindeydi. Aldım götürdüm hastaneye. Kaçtı eşşek sıpası. Uzunca uğraşlar sonucu kendi nüfusuma ladım Pınarı. Onra adını değiştirdi. Gerçek adı Lavinia. Ama o isminden nefrer ediyordu. Benden habersiz tüm işlemleri halletmiş. Bi gördüm nüfusta Pınar yazıyor. Sonra Askerlik için eğitimler vermeye başladım ona. Diğer askerler 10 tur mu koşuyordu pınar 20 tur koşuyordu. Hergün et tavuk. Oldumu başımıza 70 kilo. Onlarıda hergün koşa koşa eritti. Bu varya çok kısaydı. 160 civarıydı. Barfix çeke çeke uzadı. Bakma 175 olduguna sen. Eşşek uzamak için elinden geleni yaptı. Gerçi hala kısa da" Albay gülerek konuşmasını bitirdi. Adamda gülüyordu.

"Pınar kaç yaşında?" Ded adam. Sonra kendine lanet etti. Keşke sormasaydım diye.

"30" Diye cevapladı albay. 10 yaş büyüktü adam pınardan.

"Sakın kızıma göz koyma valla alırım kelleni" Dedi albay şakayla tehtit arasında.

"Pedofili değilim Asım" Dedi adam. Gülerek. Ama bazı şeyler için çok geçti. Kalbi bir çift yeşil göze takılmıştı........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HELÜÜÜÜÜ
napionuz bakalım
Yeni bölüm istenmiş alın bakalım. (1kişi)
🙈🙈

SASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin