Eve geldim, hazırlandım, jungkook arabası ile gelmişti.
Arabaya geçtim, jungkook ilerlerken "adamlar bizim gibi büyük bir şirkete sahip, biliyorsun, eğer malımızdan memnun olursa iş birliğide yapabiliriz yoongi, aklında tut" göz devirdim "bakarız"
"off yoongi" diyerek sola döndü.
Sonunda restoranta geldik, üstümü düzelttim, içeri girdik, fazla kalabalık değildi en azında, jungkook masayı gösterdiğinde baktım, çocuk'da vardı, en fazla 19 yaşındaydı.
Neyse, masaya gittim, kalktılar, uzun olan "merhaba Bay Min" dediğinde güldüm "mehaba Bay Kim" oturduk .
Namjoon "işlerinizi duyduk, açıkçası genç ve girişimci kişiliğiniz bizi epey etkiledi" kafamı salladım "teşekkür ederim" jin "mallarınızı duyduk, bizden birkaç kişi denedi, bayağı iyiler, anlaşma yapmak istiyoruz" kafamı salladım "elbette, güveninizin karşılığını en iyi şekilde ödeyeceğim"
Yanlarındaki çocuk beni süzerek güldü, çok güzeldi, bir erkeğe göre nasıl bu kadar güzeldi anlamamıştım, gülerek kaşlarını kaldırdında sırıttım, oyun istiyordu ha, bizde oynardık.
Biraz daha konuştuk, boğazımı temizledim "izninizle lavaboya gitmeliyim" kafalarını salladılar "elbette" dediğinde kalktım, çocuğa baktığımda güldü, arsız velet.
Lavaboya girdim, güzel kimse yoktu, beş dakika sora geldi "çok yavaşsın"
"bunu azgın bir velet söylüyor"
"20 yaşında bir velet olunuyor mu" diyerek boynuma sarıldı.
Kalçalarını tutarak kucağıma aldım "çok konuşuyorsun" dudaklarını öptüm, saçlarımı tutarak kendine daha çok çekti, dilimi ağzına gönderdim, elimi t-shirt'ünün içine soktum, sıcak tenini okşadım.
Dudaklarından ayrıldım, boynunu öpmeye başladım, ayak sesi geldiğinde ayrılarak indirdim, gülerek ellerini yıkamaya gitti.
Ayak sesleri gittiğinde beline sarılarak kalçasını kendime bastırdım "daha fazlası da olabilirdi" dediğimde güldü "yaşlılar ile bu kadar" kaşlarımı kaldırdım "yaşlımı? Aramızda 7 yaş var" kendini bastırdı "belki başka zaman" diyerek gitti.
Bende telefon ile konuşuyormuş gibi yanlarına gitmeye başladım, telefon'u cebime koydum, jin "yoongi kabalık olmaz ise hoseok malların yapım aşamasına bakmak istiyor" dediğinde küçüğe baktım demek ismi hoseok'du.
Kafamı salladım "tabiki, bizzat ben ilgilenicem" hoseok güldü "teşekkür ederim efendim" dediğinde güldüm, anlaşmamızı yaptık ve ayrıldık.
Küçüğü sevmiştim.
______________________
Bizde sevdik yoongi 😻😻😹
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : all
FanfictionŞirket sahibi aynı zamanda kirli işler yapan yoongi,ortaklık yemeğinde ilk kez gördüğü hoseok'dan hoşlanmaya başlar