Hoseok oturmuş video izliyordu, yanına gittim, telefon'a baktığımda sarhoş olduğum zamanı çekmişti, yanaklarımı sıkmış "kimi seviyorsun" dediğinde bende kaymış dilim ve daegu aksanım ile "seni seviyorum, çok seviyorum hoba" kahkaha atmıştı "ben kimi seviyorum bebeğim" yine "beni, sadece beni" dediğimde kafasını salladı.
Yanağını öptüm "seni çok seviyorum hoba" boynum sarıldı "bende seni çok seviyorum" dudaklarımı öptü, iki yıldır sevgili ydik, jimin, jungkook ve taehyung biliyordu ama jin ve namjoon'a nasıl söyliyecektik bilmiyorduk.
Aslında aile gibi olmuştuk, arada beraber gezip, misafirliğe gidiyor, beraber içiyorduk, jimin, jungkook ve taehyung'a alışmışlardı.
Yanına oturdum, sıkıca belime sarıldı, kısık sesi ile "babamlara ne zaman söyliyeceğiz"
"bilmiyorum güzelim, ne tepki vereceklerini bilmiyoruz" anlını göğüsüme bastırdı.
Çenesini tutarak kafasını kaldırdım "sen ne zaman istersen o zaman söyleriz, yüzük bile seçtik" güldü "hmm evleneceğiz biz" yaklaştı, burun larımızı değdirdim "hı hım evlenicez, çok mutlu olucaz" dediğimde arkadan ses "bundan kimin haberi var? "
Jin'in sinirli sesi bizi korkutmuştu, hoseok kalkarak "b-baba" dediğinde namjoon "yoongi emanetimize böylemi sahip çıktın gerçekten" yutkundum "hayır ama ben aşık oldum, elimde değildi" jin "oğlumun aklınıdamı karıştırdın?"
Hoseok "saçmalama baba ona ilk aşık olan benim" gülerek o'na baktım, elimi tuttu "lütfen kızmayın" elini sıktım, umarım aramıza girmezlerdi, büyüklerime saygısızlık etmek istemiyordum.
Namjoon "hoseok daha küçüksün" dediğinde hoseok "22 yaşındayım baba, ben artık 6 yaşında değilim"jin "hoseok" dediğinde elini sıktım "bence artık o'nu sıkıştırmayı bırakın" namjoon yumuşasada jin hala sinirli bakıyordu.
Hoseok'un gözleri doldu "neden bunu yapıyorsun" jin "hoseok daha küçüksün" "değilim baba kabullen artık"
Jin gözlerini kaçırdı, hoseok'a hamile iken durumları iyi değilmiş ama namjoon herşeyi toparlamış ve yavaşça durumları da iyiye gitmiş, hoseok sağlıklı bir doğum ile dünya'ya gelmişti, o yüzden hoseok'a çok düşkündü.
Namjoon kollarını açtığında koşarak sarıldı, namjoon "haklısın artık 6 yaşında değilsin" dediğinde jin'de sarıldı "pekala karışmayacağım, pişman olmanı istemiyorum" "hayır, pişman olmayacağım" dediğinde güldüm.
Ona çok iyi bakıcaktım, asla üzülmeyecekti.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : all
FanfictionŞirket sahibi aynı zamanda kirli işler yapan yoongi,ortaklık yemeğinde ilk kez gördüğü hoseok'dan hoşlanmaya başlar