7

276 27 9
                                    

Yemekten sonra mecburen başkan'ın yanından ayrılamamıştım, daha sonra jimin ve jungkook'un zorlaması ile biraz (!) dolşamıştık.

Saat zaten su gibi akmıştı, 19'da çıkıp 23.12'de eve gelmiştim, salona girdiğimde tv açıktı, koltuk'da hoseok uyumuştu.

Tv'yi kapattım, sadece t-shirt giyinmişti, kucağıma aldım, boğuk sesi ile "geç geldin" gülerek anlını öptüm "işim uzadı, hadi uyuyalım"  kafasını salladı.

O'nu yatağa bıraktım, üstümü çıkaratarak eşofman giyinip arkasına uzandım, bana döndü, kafasını boynuma sakladı, saçlarını öperek gözlerimi kapattım.

Sabah yüzümde yumuşak dudaklarını hissettim, güldüğümde dudaklarımı öptü, yanağını okşadım, üstüme oturdu.

Ayrıldık "günaydın" dediğinde gözlerimi açtım "günaydın bebeğim"

Kalkarak penisimin üstüne sertçe oturdu, kalkan penisim şimdi tamami ile uyanmıştı, üstündeki t-shirt'ü çıkarttı "akşamın telafisi" diyerek aletime sürtündü.

Altıma alarak dudaklarını öptüm, saçlarımı çekmeye başladığında dudaklarını bırakarak boynuna geldim, öperek sol göğüsüne geldim.

Emerek ısırdım, saçlarımı sıkıca tutarak kendine bastırdı, sol göğüsünü bırakarak sağ göğüsüne geldim, ısırarak emdim, kalkarak aşşağılara indim, minik aletini ağzıma alarak yaladım, vakumladım, dilimi etrafında gezdirdim, güzel sesi ile kulaklarımı doldurup duvarlarıma kazınıyordu.

Aletini bıraktım, üstüne çıktım "69 yapalım" dediğimde yutkundu, kafasını salladığında güldüm.

Yatağa uzandım, üstüme ters şekilde çıktı, aletimi ağzına alınca bende üstümde olan aletini ağzıma aldım.

Arada penisime dişlerini sürtüyordu, umarım ısırmazdı, ağzıma boşaldığında bende kendimi bıraktım.

Kendini yana atarak yutkundu, dilini dudaklarında gezdirdi, bende menileri yutarak kalktım, dudaklarını öperek kucağıma aldım, gülerek "çok garipti" dediğinde güldüm ve suyu ayarladım.

Yıkandık, üstünü giydirdim, telefon'u çaldığında "babam arıyor" kafamı salladım, aşşağı inerek birşeyler hazırlamaya başladım, masayı kurar iken geldi "babamlar şirkete gelicekmiş, durumuma bakmak için" "gelsinler tabi" dediğimde kafasını salladı "yoongi hiç atölyeye gitmedim"  "asistanımın atölyede işi yok" göz devirdi.

Kahvaltı yaparak şirkete gittik, hoseok birkaç getir götür işi yaptı, gerek yoktu ama ısrar ettiği için izin vermiştim.

Kapı açıldı, içeri hoseok, namjoon ve jin girdi, gülerek kalktım "hoşgeldiniz" onlarda güldüler, jin "hoşbulduk yoongi" dediğinde oturduk.

Namjoon "hoseok iyi iş çıkartıyormu?"  kafamı salladım "evet, işin başından kalkmıyor"  güldüler jin "ov bu iyi haber ha"  hoseok "of baba" dediğinde güldük.

Namjoon "dün sende kaldı, umarım yaramazlık yapmadı"  hoseok "çocukmuyum ben"  kafamı salladım "işler için uğraştı, sessizdi" dediğimde güldü "hoseok bizi şaşırtıyorsun"  hoseok kollarını bağladı.

Jin "bal peteği" dediğinde güldük.

/

Bu kitap çok garip olmuş gibi hissediyorum

sope : allHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin