final

279 29 15
                                    

Yüzükleri takmıştık, hoseok ise bende kalıyordu, film izliyorduk, üstümde uzanmış gülerek tv'ye bakıyordu.

Kalçalarına elimi koydum, okşarken güldü "anı bozma" dediğinde gülerek açlarını öptüm "sulu kalçaların var, neyapabilirim"  kafasını kaldırdı "yoongi dün yeterince yaptık"  gülerek "4. turda yoruldun"  göz devirdi.

Kalçalarını sıktım "of tamam sadece ellerimi olması gereken yere koydum, birşey yapmayacağım"  kaşlarını çattı "ellerin belimde olmalı, kalçalarımda değil, öküz şey" diyerek kafasını omzuma koydu.

Gülerek beline sarıldım, film bittiğinde hoseok yenisini seçerken kapı çaldı, kalktık, kesin jimin yada taehyung gelmişti.

Kapıyı açtığımda herkes gelmişti, kaşlarımı çattım "ne oluyo"  jungkook "ziyaret" dediğinde geri çekildim.

Hepsi geçtiğinde hoseok babalarına sarıldı "hoşgeldiniz"
jin sıkıca sarıldı "hoşbulduk bebeğim" diyerek oturdular.

Taehyung "evlilik nasıl gidiyo"  göz devirdim "daha evli değiliz taehyung"  jimin "ama evleniceksiniz"
kafamı salladım "evet evleneceğiz" dediğimde jungkook Jimin'e sarıldı "bizde evlenicez"
 

Namjoon "hoseok sen evde olmadığın için sana kardeş yapmaya karar verdik"  taehyung gülerek "yaş 70 iş bitmemiş"  jungkook ve jimin anırdılar, sanki çok komikti amk.

Hoseok şaşkınca "baba 45 yaşındasınız"  jimin "öyle deme ama hoseok hala 26 yaşında gibi görünüyorlar"  kafamı salladım "biyolojik yaştan bahsediyor jimin" dediğimde omuz silkti.

Jin "ama sen evde yoksun ve ev çok boş, belki bir tane daha" dediğinde hoseok "baba 22 yıl sonra abi olamam"  jungkook "bence iyi olur, hem arada sizde bakarsınız, çocuk evlad edinmek isterseniz önceden tecrübede olur"
hoseok'a baktım "çocuk evlad edinecekmiyiz"   kafasını salladı "ileride bakarız"  güldüm.

Namjoon "o zaman seokyun için"  hoseok göz devirirken biz gülüyorduk, hoseok'un beline sarıldım "hadi ama sevinmelisin   seokyun gelicek" dediğimde omuz silkti, gülerek yanağını öptüm.

Bebeğim ile küçük bir aile kurucaktık, çok heyecanlıydım.

/

/
işte geldi çattı ayrılık. Galiba böyle bir şarkı vardı yada ben uydurdum aklımda kaldı, neyseeee görüşürüz bebiklerim muck love youuuu❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

sope : allHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin