Bir hafta sonra hoseok ile belirlediğimiz yere geldik, bangta oturmuş telefonu ile oynuyordu, arabadan inerek karşısında durdum, kafasını kaldırdı, güldü "sonunda" diyerek kalktı.
Göz devirdim, arabaya geçtik, bana baktı "nereye" kaşlarımı çattım "atölye ye" güldü "ciddimisin?" göz devirdim "ne demeye çalışıyorsun anlamıyorum"
"ben otel yada evine gideriz zannetmiştim" kaşlarımı çattım.
"Neden?" kafasını salladı "boşver, vazgeçtim" şşkınca o'na döndüm "sen ciddimisin?" göz devirdi "dahasını istemiştin ama ben vazgeçtim, ayrıca malların formülüne baktım zaten, vasattı, vasat formül ile nasıl bu kadar başarılı bir hap olduğunu anlamadım" diyerek kollarını bağladı.
"Hayatımda hiç bu kadar aşşağılanmamıştım" güldü "şimdi aşşağılandın" göz devirdim "nereye gitmek istiyorsun?" güldü "sana" dediğinde kafamı salladım.
Kırmızı ışıkta durduk, kemerini çözdü "tehlike severmisin?" kafamı salladım " neye göre" kucağıma oturdu "bence kestirmelerden gitmelisin"
Gömleğimin düğmelerini açmaya başladı, kalçısını sıktım, yeşil ışık yanınca sağa döndüm, ormanlık alandan gitmeye başladım.
Boynumu öpüyor arada yalayıp ısırıyordu, göğüsümü ağzına aldığında yutkunarak kalçasını sıktım, ısırdığında alt dudağımı ısırdım, direksiyondaki kolum kaymıştı.
Elleri kemerime gittiğinde arabayı sağa çektim, geri çekildiğinde "arkaya geç ve soyun" güldü ve arkaya geçti, üstündekileri çıkarttı, bende çıkartarak arkaya geçtim.
Dudaklarını öperek vücudunda ellerimi gezdirdim, kollarını boynuma sarmıştı, penislerimizi bir birine bastırdığın da inledik.
Dudaklarından ayrılarak boynuna indim "izlerimi taşımalısın" güldü "boynum olmaz" kafamı salladım, boynunu öperek aşşağılara geldim, göğüsünün üstüne izlerimi bırakarak ağzıma aldım.
Emerek ısırdım, sağ göğüsüne geçtim, ondanda ayrılarak kasıklarına sulu öpücüklerimi kondurdum , kalkarak "arkanı dön güzelim" dediğimde kafasını salladı, döndüğünde kalçasını kaldırdım, kendimi çektim "hazırmısın?" kafasını salladı "evet" dediğinde belini tutarak içine girdim "a-ahh" inledi.
Alt dudağımı ısırdım, çok dardı, vuruşları mı yapmaya başladım, eğilerek sırtını emip ısırdım, bir noktaya vurdum "orası yoongi" dediğinde aynı noktaya vurmaya başladım.
Boynunu öperek çenesini tuttum, dudaklarını öpmeye başladım, bir elini saçlarıma getirdi ve çekti.
Aletini tutarak çekmeye başladım, aynı anda boşaldık, içinden çıktım, o'nu kucağıma aldım, kafasını göğüsüme koydu "iyiydi"
güldüm "deliğin çok dar" diyerek elimi bacak arasından sokarak deliğine geldim, parmağımı bastırdım.Yutkundu "ilkimdi" şaşkınca baktım "ne" dediğimde güldü "ilkimi vermek için yakışıklı ve pişman olmayacağım birini arıyordum, sen idealsin" güldüm "cidden.. " diyerek dudaklarını öptüm.
Parmağımı deliğinin içine sokarak çevirdim, ellerini yanaklarıma getirdi, ayrıldığımız da deliğinde ki parmağımı çıkarak emdim "tadın güzel" yanakları kızardı, sırıtarak yanağını öptüm "eve gidelim" dediğimde kafasını salladı.
Üstünü giydirdim, bende giyindim, öne geçerek kucağıma aldım, kafasını omzuma koyarak gözlerini kapattı.
Eve geldim, yıkanarak giydirdim, deliğine krem sürdüm, 3 saat sonra kuruyan kıyafetlerini giydi, sweatshirt'ü mü aldı "beğendim" kafamı salladım.
O'nu aldığım yere bıraktım, dudaklarını öptüm, gülerek "görüşürüz" dediğinde kafamı salladım "elbette görüşücez" kafasını salladı, arabadan indi, bende şirkete sürdüm.
Bu veleti bırakmayacaktım.
//
Bırakırsan döverim seni 😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : all
FanfictionŞirket sahibi aynı zamanda kirli işler yapan yoongi,ortaklık yemeğinde ilk kez gördüğü hoseok'dan hoşlanmaya başlar