Hoseok aşşağıda öylesine dolaşırken odamda dosyaları kontrol ettim, sıkılarak bende aşşağı indim.
Etrafa bakarken biri ile gülerek konuşuyordu , kaşlarımı çattım, benim ile göz göze geldiğinde kendini düzeltti, geri asansöre döndüm, bana başkası ile yan yana geldiğimde trip atıyordu ama kendisi istediği ile gülüşüyordu.
Odama girdim, kapattığım dosyayı açtım, içeri girdi "yoongi" diyerek yanıma geldi, dosyaya bakarken "efendim" boynuma sarıldı "arkadaş edinmeye çalışıyordum" söylendiğinde kollarını çektim "arkadaş olmaya mı yoksa flört etmeyemi çalışıyordun, 2. Seçeneği daha çok destekliyordu hareketlerin" koltuğu mu çevirdi.
Kucağıma oturdu "yemin ederim arkadaşça yaklaştım, bir daha konuşmam o'nun ile özür dilerim" belini tuttum "iyi yaparsın" diyerek dudaklarını öptüm.
Boynuma sarıldı, kapı çaldığında sinir ile ayrıldım, cidden her saniye biri geliyordu, hoseok arkama geçti "gir" keyt geldi "Bay Min arşivden istediğiniz dosyalar" diyerek uzattı, kafamı salladım "bana sade kahve hoseok'a çikolatalı milkshake getir" kafasını salladı.
Çıktığında hoseok kucağıma geri oturdu "kıyafet için birşeyler yap, etek giydiğinden şüpheliyim" gülerek anlını öptüm "hoseok çıplak olsada ilgimi çekmiyor ha sen çıplak olasan işler değişir" diyerek elimi t-shirt'ün içine soktum.
Boynumu öpmeye başladığında kafamı geriye yasladım, elini gömleğimin düğmelerine gittiğinde kapı çaldı, kucağımdan kalktı "buradan evine gidiyoruz" gülerek kafamı salladım "gir" dediğimde keyt milkshake ve kahve ile gelmişti, kahveyi önüme koydu, milkshake'i de koydu "başka isteğiniz" kafamı salladım "çıkabilirsin" dediğimde çıktı.
Jungkook geldi "bu gün acil yemek var, saat 19.00 başkan çok dakik, geç kalmazsın, hazırlansan iyi edersin, mallarımız için o'na ihtiyacımız var" "anladım" kafasını salladı "kalk hadi 1 saat 30 dakika var" dediğinde kalktım.
Jungkook önden çıktığında hoseok kollarını bağladı, beline sarıldım "bu gece bende kalabilirsin, babanlar izin verir bence" kafasını salladı "şimdi ararım"
Telefon'u çıkarttı, merdivenlerden indik, izin aldığında güldüm, arabaya bindik, jungkook hoseok'a baksada bir şey demedi, diyemezdi de o ayrıydı.
Eve geldik, ben duş alırken hoseok odamda oturuyordu, altıma havlu aldım, çıkarak takım elbiselerin olduğu dolaba gittim, hoseok "siyah giyin" dediğinde siyah takımı çıkardım, saçlarımı iyice kuruladım, boxer'ı mı giyindim.
Takımımı da giyindim, eğilerek dudaklarını öptüm "üstünü değiştir, evi istediğin gibi kullan" dediğimde kafasını salladı "tamam, görüşürüz" son kez dudaklarını öperek odadan çıktım.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : all
FanfictionŞirket sahibi aynı zamanda kirli işler yapan yoongi,ortaklık yemeğinde ilk kez gördüğü hoseok'dan hoşlanmaya başlar