4

317 31 10
                                    

İki hafta sonra namjoon aradı, mallarım orada çok beğenilmiş, anlaşma yapmak istiyorlardı, jungkook'a söyledim , hemen yemek ayarlamıştı.

Şuanda hazırlanmış oraya gidiyorduk, arkadan jimin ve taehyung kavga ediyorlardı, jimin "benim istediğim olucak" diyerek taehyung'un saçını çekti, taehyung jimin'in kolunu ısırdı "hayır dedim benim" dediklerinde kafamı salladım.

Restoranta geldik, indim  jungkook "belki diğer mallardanda isterler, bu anlaşmalar devam edecek gibi duruyor yoongi, belki aile oluruz"dediğinde kafamı salladım "bencede iki tarafta kazançlı çıkacak gibi duruyor ama aile bilmiyorum,ilerleyen zamanlarda belki" diyerek içeri girdik.

Jungkook "beni ara gelirim, şu iki deliyi biraz gezdiriyim" gülerek "tamam" onaylayıp masaya gittim.

Hoseok beni süzdü, ahh küçük velet, yine çok güzeldi, yanlarına gittim, selamlaştık, namjoon "yoongi daha çok anlaşma yapacağız gibi duruyor" dediğinde kafamı salladım "haklısınız, iki tarafta kazançlı"  jin "haklısın, şerefe"  bardaklarımızı kaldırdık, hoseok içmediği için öylece baktı.

Hoseok " bir süre sizin ile çalışmak istiyorum"  kafamı salladım "elbette" dediğimde güldü.

Namjoon "diğer mallarada bakmayı çok isteriz"  kafamı salladım "elbette, beğeneceğinize eminim"  güldü "hiç şüphem yok" dediğinde tabağıma döndüm.

Ayağıma biri vurduğunda kaşlarımı çattım, hoseok'a baktığımda gülerek tabağıma bakıyordu, bende tabağıma döndüm, yeniden vurduğunda bende vurdum, şuan çocuk gibiydik cidden.

Hoseok bir daha vurmaya çalıştığında jin'in ayağına geldi, hoseok "ayh üzgünüm baba"  jin kafasını salladı "mühim değil" diyerek güldü.

Namjoon'un telefonu çaldığında "buna bakmalıyım üzgünüm"

"sorun değil"  kalktı, jin'de "bende lavaboya gideyim"
kafamızı salladık.

Gülerek hoseok'a baktım, göz devirdi "of gülme ya" dediğinde kafamı salladım "velet"  sırıttı "veled dediğin kişiyi domalttın, haberin olsun da"
kafamı salladım "evet, aklımdan çıkmıyor"  yanakları kızardı.

Suyumu içtim "demek bizim ile  çalışmak istiyorsun, benim ile mi? bizim ile mi? fark var" dediğimde güldü "sence kimin ile çalışmalıyım"

"benim ile"  kafasını salladı "etrafıda görmeliyim, yakışıklı birini bulursam konuşma fırsatımda olur"  kaşlarımı çattım "kimse ile konuşmayacaksın" sert çıkan sesime güldü.

Arkasına yaslandı "kıskandın"  kafamı salladım "alakası yok, iş ve özel hayatı karıştırmam"  kafasını salladı "hmm öyle diyorsan" dediğinde o'na baktım.

Jin ve namjoon geldiler, namjoon "çok üzgünüm yoongi ama gitmek zorundayız"  kalktım "hiç sorun değil"  kafasını salladı "teşekkür ederiz" dediğinde güldüm.

Onlar giderken hoseok ceketini aldı "hesap sana kaldı yakışıklı, görüşürüz" dediğinde güldüm "görüşürüz"  yanağımı öpüp gülerek gitti bende tabağımı bitirip jungkook'u aradım, hesabı ödedim.

/

sope : allHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin