- 3 -

741 81 20
                                    

"Minho! Kim gelmiş?"

"Tanımıyorum. Kapatayım mı?" Dedi kapıyı açan kişi arkasına dönerek.

"Saçmalama." Dedi kulübenin içerisinden gelen kişi. Sincaba benziyordu, çok şirin bir yüzü vardı. İnce çerçeveli yuvarlak bir gözlük takmıştı. "Selam." Dedi kapının önüne gelince. "Birine mi bakmıştınız?"

"İyi akşamlar. Öncelikle size gece gece rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz." Diyerek başladı Felix. "Ben Kang Felix. Arkadaşım ile belirli nedenlerden dolayı bölgemizi terk ettik. Bir amacımız var ve ona ulaşmak için çabalıyoruz. Kötü bir niyetimiz yok. Yalnızca amacımıza ulaşmaya çalışırken hayatta kalmaya çalışıyoruz."

"Anladım. Ben Jisung bu arada." Dedi gözlük takan genç gülümserken. "Buyurun." Dedikten sonra içeri geçti.

"Niye onları içeri aldın, Jisung?"

"Biz iyi canlılarız çünkü. Sen vahşi bir canlı olabilirsin ama ben saf ve temiz olanım, canım." 

"Tch."

Felix geri çekilip Hyunjin'in geçmesine izin verdi. Hyunjin kulübeye girecekken Felix onu bileğinden tuttu. "Hyunjin, dikkat et. Sana bir şey yapmalarına izin verme."

"Bu da ne demek? Sen gidiyor musun?"

"Başka birinin kulübesinde rahat etmem. Daha doğrusu rahatsız olurum. Gelmemem daha iyi olur."

"Beni bırakma hyung. Korkuyorum ben. Kendimi koruyamam."

"Hemen dışarıda olacağım. Şuralarda bir yerde kıvranıp yatarım."

"Sen buradayken nasıl rahat edeyim ben, hyung?" Cevap gelmedi. Felix dudaklarını birbirine bastırdı. "Beni yalnız bırakma." 

"Geç." 

"Geliyor musun?"

"Evet, geç." Hyunjin neşe ile yerinde zıpladıktan sonra kulübeye girmişti. Felix de arkasından girdikten sonra Jisung onları mutfağa götürmüştü. Felix ve Hyunjin Jisung'un her bir sorusuna cevap vermişti. Jisung da onların güvenilir kişiler olduklarına emin olmuştu. 

"Sanırım sizi birkaç gün burada misafir edeceğiz." Dedi Jisung.

"Neden?" Diye sordu Hyunjin hayretle.

"Bu gece ayın rengi maviye dönüyor. Bir hafta boyunca mavi kalacak. Vahşi hayvanlar için bir dönem demek mavi ay."

"Nasıl yani?"

"Mavi ayı gören vahşi canlılar olduklarından daha yırtıcı oluyorlar. Düşünme yetilerini kaybediyorlar. Yani bu sizi gördüğü an öldürmesi anlamına geliyor."

"Ürkütücü." Dedi Feliz ciddi ifadesini bozmadan.

"Korktum..." Diye mırıldandı Hyunjin. "Bu koca güzel kulübe de vahşi canlılar yok muydu, hyung?" Diye sordu Hyunjin Felix'e dönerek. Jisung Hyunjin'in söylediğine güldü. 

"Evet." dedi Felix kaşlarını çatarak Jisung'a döndüğünde. "Vahşi canlıların burada olduğunu hissettim."

"Doğru hissetmişsiniz Bay Kang."

"Bu tehlikeli değil mi?"

"Onlar mavi ayı görmedikleri sürece sorun olmayacak."

"Yani," Dedi Felix hafifçe gözlerini kısarak. "Onları bir hafta boyunca bu kulübede hapsedeceksin."

"Burası onların evi. Beraber yaşıyoruz."

"Çok ilginç..."

"Size bir şey yapmıyorlar mı?"

cake - hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin