3.

288 13 0
                                    

Az előző rohamom óta eltelt 1 hét. Nem voltam suliba mert bent fogtak a kórházba megfigyelésen. Nem kommunikáltam senkivel a telefonom sori nézésre használtam. Aztán hétfőn reggel végre vissza jutottam a suliba. Lehet,hogy furcsán hangzik de hálás vagyok Connornak, megmentett nem csak az igazgatótól hanem a haláltól is. Reggel bementem a suliba. Alice egyből nekem ugrott,hogy mi az isten volt velem.
-Na April? Mi volt? Az igazgatónál? Annyit láttunk,hogy kitolnak téged egy hordágyon. - mesélte.
-Csak megint felizgattam magam, jött a rohamom és elájultam csak a szokásos! - fülentettem.
Nem akartam Alicenak elmondani a Connoros dolgot úgyhogy inkább ezt mondtam de valahogy megkell neki hálálnom! Egyik szünetbe oda megyek és beszélek vele!
Teltek az órák. Ebédidő. Most kell oda mennem.
Elindultam arra a helyre,ahol az ebédszünetet tölti. Nagy meglepetésemre épp  egy csajjal falták egymást(ki gondolta volna). Rosszul eset. Nem tudom miért de rosszul eset.
-Héj! Connor! - kopogtattam meg a vállát.
-Mi van már? - szakadt le a csajról és felém fordult.
-tudunk beszélni? - néztem rá ,,boci'' szemekkel.
Nem válaszolt semmit csak folytatta az előbbi tevékenységet.
Újra megkopogtattam.
-Fejezd be! - förmedt rám. 
-Csak 5 perc! Kérlek! Utána békén hagylak.
-Húzz már el te kis ribanc! - lépet előre a lány akivel épp folytak a dolgok.
-Minek neveztél bassza meg! - löktem meg a vállát.
-Húzz innen! - pöckölte meg a homlokom.
Én hirtelen felindulásból felpofoztam. De az mekkorát csattant.
-Mi a fasz! Hogy merészeled! - már éppen kezet akart emelni rám amikor Connor le fogta.
-Elég lesz lányok! -fogta le azt a kis kurvát. - Te most jobb ha mész! - nézett a lány felé.
-Mi van? - kérdezet vissza.
-Húzz már innen! - lökte hátrébb Connor.
A csajszi csak sarkon fordult és elillant.
-Bocs! - hajtottam le a fejem.
-Most miért kérsz bocsánatot? - ült fel az előttünk lévő asztalra.
-Hogy megszakítottam a csók csatád....
-Mindegy úgyis hagyma ízű volt - röhögött. - Mért jöttél?
-Szerettem volna mégegyszer megköszöni a múlt heti dolgot! - piszkáltam a körmeim.
-Szívesen! Nem tesz semmit! Érted,bármit - mosolyodott el. - Akkor én most megyek -kapta fel a táskáját. -Szia April!
-Szia!
Na jó ez mi a szar volt??
April ne gondolj arra,biztos nem nem KEDVELHETED ŐT nem eshetsz abba a hibába mint a többi lány. De mégis én SZERETEM CONNOR JAMES COOPERT!!
-April itt vagy? - zökkentet ki  a gondolataimból Alice.
-Persze, persze! - legyeztem a kezemmel.
-Szóval igen és te?
-Mi? Tessék?
-April mi van veled? Nem ilyen szoktál lenni! Szerelmes vagy? - tette fel a hirtelen kérdést
-Mi dehogy is én ahhoz több idő kell hogy én szerelmes legyek. - mondtam elégedetten
Bár így lett volna de Connor, ahj nem tudom már a puszta lényébe szerelmes vagyok és még soha nem éreztem ilyet. De ő...ő nem érezhet így,sőt biztos nem. Jajj April verd ki a fejedből nem vagy szerelmes nem is voltál és nem is leszel! Pont.

Ebédszünet után az egyik tanárunk kiselőadást tartott a drogokról és a különbféle mellékhatásairól.
Amúgy mint kiderült az igazgatót elvitte a rendőr mert utánam még 5 lányt akart megerőszakolni, de egy ilyen perverz fasznak a fogdába a helye. Nekem szerencsém volt de a többi lánynak már nem annyira.. az 5-ből 4-et sikerült neki az egyik el tudott futni(hálaég)

14:00-kor értem haza a suliból. Felmentem a szobámba és neki álltam tanulni. Csak tanultam...tanultam...tanultam. Hirtelen a telefonon rezzenésére figyeltem fel. Vajon mi ez? Megint egy video rólam ahogy elájulok(nem nyugi)
Instagram? Gyorsan megnyitottam és a gyors meglepődés miatt reflex szerűen eldobtam a telefont. Az nem lehet!
Az nem lehet hogy Connor bekövetett! Ezt nem hiszem el!!!!! De várjunk csak minek is örülök ő egy ,,tuskó''. Ugye? Na mindegy kövessük vissza mert most csak azért is vissza követhetem ha csak ismerősök vagyunk,nem? A lényeg az,hogy vissza követtem szinte azonnal ami lehet kicsit feltűnő volt de nem baj.
Félóra múlva megint ránéztem a telefonomra. Egy új üzenet, gyors meg nyitottam és és!!! Na jó ezt nem hiszem el!!!! Rám írt Connor James Cooper!!!!!
Connor: Csá sápatka!
Sápatka kikérem magamnak! Na jó lehet,hogy egy kicsit sápat az arcom de nem tehet róla
April:Szia hős!
April na jó mi a francot csináltál.....

Itt kezdődik mindenWhere stories live. Discover now