5.

260 14 3
                                    

A születésnapom!!!! És Connor ma költözik be király:/. Nem tudom nekem furcsa lesz, együtt iskolába járni vele,mintha együtt lennénk. Na jó már most előre látom,hogy ebből még hatalmas botrány lesz. Mellesleg kezdenek enyhülni a rohamaim, mármint mostmár egyre kevesebbszer van és már jobban tudom kontrolálni:).
-Kicsit hátrébb! - telegetett Connor a teherautónak
Én csak az ablakomból a reggeli szülinapos kávémmal bámultam őket, ma szülinapom van, suliba se megyek(anyu kivett) meg péntek van!
Egyébként a költözés miatt Connor se megy szóval mondhatni együtt töltjük a szülinapom:)).
-April! -Ordított fel nekem Jack.
-Mi van már??? - kortyoltam bele a kávémba.
-Gyere egy kicsit!
Lementem a földszintre ahol Connor és a bátyám fogadott.
-Hugica, kérlek megmutatod Connornak a szobáját! - utasított.
-Persze, na gyere! - ragadtam meg egy dobozt Connor kezéből.

Felvezetem őt az ideiglenes szobájába.
-Ez az! - tettem le a dobozt. -Remélem elnyeri a tetszésed! 
-Imádom! - mosolygott rám.
-Akkor én most, megyek! - indultam meg az ajtó felé.
-April! - szólt utánam amire felkaptam a fejem.
-Tessék! - fordultam vissza.
-Boldog születésnapot!
-Kösz! - hagytam el a helyiséget.
Lementem és csináltam magamnak valami reggeli féleséget.
-Boldog szülinapot! - nyújtott felém Jack egy dobozt
-Köszi! - nyomtam egy puszit az arcára.
Kinyitottam a dobozt és egy gyönyörű ezüst gyémántos hajdíszt találtam benne.
-Jack ez gyönyörű!
-Tetszik? - mosolygott.
-Igen nagyon!
Felmentem a szobámba és letettem a fésülködő asztalomra, hogy ott díszelegjen.
A napom hátra lévő részét sorozatozással töltöttem, anyu mondta, hogy csak holnap utaznak így valami különleges vacsorát csinál.
-April! Kész a kaja! - ordibált fel nekem anya, nagyon hangos volt.
Lementem az étkezőbe,ahol az asztal már megvolt terítve. A helyemre nem tudtam leülni mert ott már Connor foglalt helyet, de nem szóltam neki mert mégis csak vendég szóval leültem mellé(pont mellé)
-Hát akkor Boldog születésnapot az én drága kislányomnak! - tette elém anya a KEBAB TÁLAT .
-Anya imádlak!!! - néztem az ínycsiklandó ételre.
Imádom a kebab tálat de sajnos nem tudok sokszor enni. De anyu néha-néha csinál azt mindig befalom.
Megettük az isteni ételt, én még repetáztam is. Aztán anya oda adta az ajándékát ami egy telefontokból,csokiból, és egy ezüst fülbevalóból állt.
-Köszönöm! - néztem rá hálásan.
-Szívesen! Tetszet a hajdísz amit Jacktől kaptál? 
-Áh igen, imádom! - mosolyogtam.

Még egy kicsit beszélgetünk aztán elbúcsúztunk anyától mert reggel 4:00-kor indul a gépe.
Felmentem a szobámba és át öltöztem a pólóm már nem volt rajtam csak egy piros csipkés melltartó takarta a felső testem amikor Connor benyitott(legjobb időzítés)
-April! - nézet rám de hamar el is fordult. - jaj bocs.
-Nálatok nem szokás a kopogás? Egyébként mi van? - vettem magam elé a pólóm, így valamennyire eltudtam magam takarni.
-Csak ezt akartam oda adni - nyújtott át nekem egy téglalap alakú becsomagolt dolgot.
Furdalt a kíváncsiság, így nem zavartatva magam fére dobtam a pólóm és kinyitottam a csomagolópapíros valamit.
Egy könyv volt benne
Csúf szerelem
-Honnan tudtad? - néztem rá kíváncsian
-Amikor elsétáltam a szobád előtt rá láttam a könyves polcodra és láttam, hogy tele van Colleen Hoover könyvekkel. Csak ez az egy hiányzott így gondoltam meg veszem neked. - vázolta fel a tervét.
-Köszi, ez nagyon kedves tőled! - mosolyogtam.
Közelebb lépet és át ölelt, én csak vállába temetem az arcom.
-Te tiszta libabőr vagy! - simogatta a felső testem.
-Ó basszus nincs rajtam póló! - csaptam a homlokomra.
-Nem baj, engem nem zavar.. - mosolygott perverzen.
-Na kifelé! - toltam ki a szobámból.
Ezt nem hiszem el! Hogy lehet arról megfeledkezni,hogy csak egy kibaszott melltartó van rajtad.  April mi van veled?

Másnap reggel később keltem mint ahogy általában szoktam ez annak is köszönhető volt, hogy sokáig fent voltam este. Lementem a konyhába,hogy csináljak magamnak valami harapni valót. Amikor leértem Connor  már elfoglalta a tűz helyet.
-Szia! A bátyádnak el kellet mennie dolgozni azt mondta későn ér haza. - dobott bele egy bacont a serpenyőbe.
-Oh,értem... kérdezhetek valamit? - fogtam össze a hajam egy egyszerű kócos kontyba.
-Mond!
-Miért vagy velem ilyen kedves? - grimaszoltam.
-Őszintén? Nem is tudom! - fordult felém mosolyogva.
-Persze, azért csak tudod! Biztos nagyon jól értesz a lányok nyelvén! - basztattam tovább.
-Aha nagyon vicces! Attól mert 17 éves létemre több lánnyal is volt dolgom nem azt jelenti,hogy értem is a nyelvüket! - telegetett.
Ekkor egy olyan mondtat csúszott ki a számon amit nem akartam hangosan mondani.
-Voltál már valaha szerelmes?
April jézusom!!!! Te akkora egy hülye vagy!!

Itt kezdődik mindenOnde histórias criam vida. Descubra agora