4.

257 13 1
                                    

Hogy lehetek ennyire hülye.ahjjj.
Connor:Mi volt az iskolai előadáson? Orvosnál voltam.
April: A drogokról volt szó, de te ezt miért is tőlem kérded csomó haverod ott volt!
Connor:Szerinted ők mennyire figyeltek?
April:igaz:)
Connoral igazából ennyit beszéltünk de csak ez érdekelte az előadás után csomószor szembe jött meg kérdezhette volna. Ki érti a férfi logikát?
-Igen persze, akkor majd még beszélünk - hallottam meg Jack hangját lentről.
Nyilván előjött a kiváncsi énem és egyből leveretem a lépcsőn egyenesen a nappaliba.
-Jack? - kerestem a bátyám hangját.
-April,itt vagyunk! - szólt ki a nappaliból.
Vannak?
-Connor! Ő itt az én... - beakarta fejezni de nem tudta, ez..ilyen nincs
-Connor??
-April? - mondtuk ki egyszerre egymás nevét.
-Ő mit csinál itt Jack? - néztem erőszakosan rá. 
-Chill hugi, Connoral mi már régóta jó barátok vagyunk! - avatott be.
-És ez csak most mondod? - ingerültem fel.
-April, én akartam elmondani! - szólt közbe Connor. -Akkor miért nem mondtad? - tettem keresztbe a kezem.
-April! Szerintem most ülj le egy kicsit hozok valakit inni! - ültette le Jack.
-Na jó! - ültem le Connoral szembe.
-Elárulná nekem drága April,hogy most miért ilyen lekezelő? - kérdezte halkan Connor.
-Azért,mert nem avatatok be!
-Mibe is kellet volna? - értetlenkedett.
-Abba,hogy ti jóba vagytok!
-Itt is vannak az üdítők! - lépet be Jack a szobába.
-Kösz! - vette el Connor a poharat.
-Tessék April! - nyújtotta át nekem a poharat Jack.
-Tudod hugi, Connor elmondta,hogy mi történt veled és...
-Akkor az igazgatósat is tudod. - hajtottam le a fejem.
-Igen! Én jelentettem fel! - ivott bele a poharába.
-Nem kellet volna!
-April ha a bátyád nem jelenti fel lehet,hogy megerőszakol még több lányt! - magyarázta Connor.
-Akkor majd te úgy is megmented őket! - vágtam vissza röhögve. De várjunk, most miért vagyok ilyen? A testvéremmel és azzal a fiúval akit szeretek, ahh nem tudom! Nem eset jól,hogy eltitkolták a barátságukat.
-És amúgy.. - kezdtem bele. -Connor mit is csinál itt?
-Ja igen te még nem tudod! Öhmm Connornak a szülei elutaznak és mivel Connor anyja anyu munkatársa ezért Connor addig itt fog lakni! -Magyarázta Jack
Erről is utólag kell tudnom de jó:)
-Aha értem! Én most inkább felmegyek! - azzal megsem várva válaszukat felmentem

Végülis ez megmagyaráz mindent,hogy Connor miért követet be, mért írt rám. Szóval itt fog lakni mi? Hát amúgy nem is lesz olyan rossz sőt, jó lesz. Nagyon jó lesz. Miután Connor elment én tanultam aztán lementünk vacsizni.
-Jack,akkor tud Connorról -mutatott felém anyu a villájával.
-Igen,persze! - vágta fel a húst Jack.
-Akkor jó mert te leszel a főnök amég nem leszek!
-Mi te is elmész? - akadt meg a falat a számba.
-Igen kicsim! Amire Connor szülei mennek céges dolog,így nekem is mennem kell.

Annyira jó,hogy én itt mindent utóljára tudok meg!
-És holnap költözik be Connor! - avatatott be az , utolsó dologba'
-Jó, még valami? - sóhajtottam.
-Igen! Vedd be a gyógyszereidet és próbálj meg kisebb rohamokat kapni! - emeltem fel a mutató ujját anya.
-Kösz, mintha tudnám irányítani!
Vissza mentem a szobámba és lefeküdtem aludni, hamar elaludtam mert egész nap csak tanultam és erre szükségem volt, holnap van a születésnapom Április 20, 17 leszek!!

———————————————————————————
Sziasztok! Szeretném meg köszönni a kedves kommenteket ès üzeneteket, nagyon jól tudnak esni💞 ez a rész lett az eddigi legrövidebb ezért elnézést kérek! A kövi rész nagyon izgalmas lesz ezt már most megígérem😘 szép vasárnapot nektek!

Itt kezdődik mindenWhere stories live. Discover now