siedzialam na kibelku w dormitorium draco. on bral wlasnie prysznic. na caly hogwart hurem spiewalismy piosenke z kahoota. uwielbialam ta melodie.
- uwu. - skomentowal piosenke moj... kto? nie wiedzialam. nie bylismy oficjalnie razem, ale wiedzialam ze hce spedzic z nim przyszlosc... miec bekarty... nazwac je miłosz i marcel... bylam pewna ze hce draco w swoim zycie.
skip time
do hogwartu dolaczyli nowy uczniowie. nie widzialam ich jeszcze, ale nott przekazal mi ze to trujka seksownych braci. z opowiesci notta wiedzialam ze byli bardzo hot. ich stary conan gray byl znanym czarodziejem na calym swiecie. wymyslil magiczne wibratory, a jego najwiekszym osiagnieciem byl ten najnowszy. "pawelek 2002". dokladnie ten ktory dostalam od blaisa na urodziny.
skip time
gryzlam wargi sromowe luny, kiedy do pokoju wspolnego ravenclawu wszedl nowy uczen. nick sturniolo-gray. seksowny to malo powiedziec. on byl pieklem. byl palacy wrecz. zaplonelam mi pizda prawdziwym ogniem. o kurwa jebana.
- rznij mnie na blacie. - odezwalam sie do niego i rozszerzylam pusie.
- jestes hottie small gerl, but im GAY. - wydal z siebie gardlowy gej.
gardlowo zachrumkalam i splunelam mu na twarz moczem ktory wlasnie saczylam słomka.
skip time
spotkalam na korytarzu mopsa marka slodziaka z biedronki.
- co na sluhawkah? - spytalam go gardlowo.
- my blood. - odpowiedzial.
TEKST PIOSENKI[Verse 1]
That feeling, that doesn't go away just did
And I walked a thousand miles to prove it
And I'm caught in the crossfire of my own thoughts
The color of my blood is all I see on the rocks
As you sail from me[Pre-Chorus]
Alarms will ring for eternity
The waves will break every chain on me
My bones will bleach
My flesh will flee
So help my lifeless frame to breathe[Chorus]
And God knows, I'm not dying but I bleed now
And God knows, it's the only way to heal now
With all the blood I lost with you
It drowns the love I thought I knew*to on*
skip timewlasnie dostalam wiadomosc na moim ig ze draco chcial fakty, wiec siedzac na kiblu zrobilam je mu.
dracusia
moj przyszly mąż
kocham cie tak bardzo ze nienawidze innych
sex with u is so amazing
my loverman
golebie<3
(...)
CZYTASZ
na kolana | pyton king
Teen Fictiondraco malfoy & sasza snape "a potem kolejne wspaniale gruhanie. dlaczego gruhanie? bylismy golebiami. gruhalismy na caly hogwart podczas tego mokrego, kleistego, slodkiego stosunku." ~ fragment powiesci ksiazka przeznaczona dla osob 50+, dla osob...